Strona 2 z 2

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 06 wrz wt, 2016 11:36 am
autor: Palec
Dziś zrobię próbę i się przekonam. Fotki pstryknę jak będę rozbierał.

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 06 wrz wt, 2016 12:55 pm
autor: 2mouse
Rzeczywiście, odległość od czoła piasty do mocowania jarzma może wynosić 50, albo 60 mm. Dla 50 wysokość tarczy powinna mieć 34mm a dla 60-ciu 44mm. :Y

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 06 wrz wt, 2016 2:44 pm
autor: mlody333
Palec pisze: Czy tłoczek pasuje ze starego zacisku?
Nie ma inną wysokość, sprawdziłem to osobiście.
2mouse ma racje z twardością coś pomieszałem 8)7, ale ja upieram się przy smarze miedzianym, zresztą kto co lubi :wink:
co do reszty niuansów nie wiem do mojej (silnik TU) zwrotnicy podeszło p&p.

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 06 wrz wt, 2016 5:51 pm
autor: Palec
Na sztukę zmontowałem zacisk z tarczą, pasuje idealne.
Zacisk kilka milimetrów odstaje od felgi ale nic nie obciera.
Po jutrze będę miał drugie zaciski a w sobotę montaż.
Dzięki panowie za pomoc, jeszcze muszę tylko śruby zdobyć.

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 06 wrz wt, 2016 6:36 pm
autor: fila1223
czyli zwrotnice masz standardowe :)

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 07 wrz śr, 2016 11:45 am
autor: Palec
fotki z akcji, jutro dostanę ładne nowe zaciski. Jak ma ktoś potrzebę oddam stare zaciski, niestety mają urwane odpowietrzniki.

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 07 wrz śr, 2016 11:02 pm
autor: mlody333
Polecam taką modyfikację. Koszty są niskie w porównaniu do zysków. Ja zmieniałem na zaciski Boscha na tarczę litą. Przez 3 lata nie miałem problemów z hamulcami. Nic się nie zaciera, nie blokuje, odpowietrzniki nie stają się wspólnym elementem zacisków. Nawet bez zmiany na tarcze wentylowane znacznie poprawiła się sprawności hamulców. Zdaj relację jak to wyszło na koniec(zdjęcia) i jak to hamuje ;)

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 08 wrz czw, 2016 1:47 pm
autor: Palec
Właśnie odbyłem zakupu w asmecie, poznałem przez przypadek gościa który przyjechał po takie same śruby.
Doradził mi jednak zakup śrub o twardości 10,9. Facet zawodowo zajmuje się serwisem układu hamulcowego, śruby o twardości 12,9 są dość kruche. Śruba 12 skok gwintu 1,5 długość 40mm. Jak by ktoś szukał dla siebie.

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 13 wrz wt, 2016 10:28 am
autor: Palec
Palec pisze:Śruba 12 skok gwintu 1,5 długość 40mm. Jak by ktoś szukał dla siebie.
Drodzy państwo małe sprostowanie, śruby mają długość 35mm.

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 14 wrz śr, 2016 7:56 am
autor: HideoOSW
Panowie, pytać w aso o śruby do zacisków od GTI, koszt jakoś 6zł sztuka (2lata temu) ale co oryginał to oryginał, a przy hamulcach akurat nie chciał bym trafić na chiński zamiennik losowej jakości. :!:

Re: tarcze pełne vs wentylowane

: 14 wrz śr, 2016 9:52 am
autor: fila1223
HideoOSW pisze:Panowie, pytać w aso o śruby do zacisków od GTI, koszt jakoś 6zł sztuka (2lata temu) ale co oryginał to oryginał, a przy hamulcach akurat nie chciał bym trafić na chiński zamiennik losowej jakości. :!:
Ta...
Próbowali mi wcisnąć śruby twardości 8.8 :/