Strona 3 z 3

Re: Hamulce, modyfikacje

: 14 paź wt, 2008 7:27 pm
autor: kremowka
1. zdjąć przewód prowadzący z pompy podciśnienia do serwa i zatykając otwór poduszką palca, sprawdzić czy jest zasysany przez pompę (silnik oczywiście pracuje) - nie bać się, nie wciągnie do środka.
2. zdjęty przewód sprawdzić pod kątem szczelności

jeśli obie rzeczy są sprawne to 99% serwo do wymiany, lub regeneracja, ale przy cenach używanych, chyba niema się co babrać

powodzenia

Re: Hamulce, modyfikacje

: 14 paź wt, 2008 11:36 pm
autor: TO-MI
Gucio90 pisze: Niedawno zauważyłem że jak chce zatrzymac samochód hamujac pulsacyjnie (pompując pedał) hamulce sa coraz słabsze, praktycznie zero hamowania, natomiast gdy wcisne raz i dociskam do spodu jest ok. Czego to moze bys wina?? Pompa, stary płyn, czy może zapowietrzenie???
normalne zaczyna brakować podciśnienia zależnie od konstrukcji (średnica serva,grubość węża itd. itp.)dzieje sie to po mniejszej lub większej liczbie pompnięć :)

Re: Hamulce, modyfikacje

: 16 paź czw, 2008 10:32 pm
autor: d_ARC
Podłączę sie pod temat. Jeździłem ostatnio 206S16 136KM i jestem pod ogromnym wrażeniem - pedał reaguje na dotknięcie, chodzi leciutko, a auto nawet przy dohamowaniach z dużej prędkości prawie staj ew miejscu _O_ Zastanawiam się czy heble z tego autka podejda P&P do starszej siostry, czyli GTI z zaciskami Girlinga :)

Re: Hamulce, modyfikacje

: 16 paź czw, 2008 11:58 pm
autor: kubas
podejda