Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
jozek
Maniak
Posty: 1168 Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: jozek » 13 lis czw, 2014 12:12 pm
Martinoo pisze: Przy bębnach nie musisz
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Sprawdź zanim napiszesz głupotę...
W układzie hamulcowym z 1.6 GTI z zaciskami Bendiks i szerokim bębnem wystepuje reduktor siły hamowania montowany zaraz za pompa na lewej podłużnicy. Jest on niezbędy, gdyż w innym przypadku szerokie bębny blokują tylne koła szybciej niż przednie.
Martinoo
Moderator
Posty: 4031 Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:
Post
autor: Martinoo » 13 lis czw, 2014 8:46 pm
Wiem z praktyki ze nie musi go być
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!
jozek
Maniak
Posty: 1168 Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
Numer Gadu-gadu: 4886607
Lokalizacja: Kraków
Post
autor: jozek » 13 lis czw, 2014 9:16 pm
Ja wiem z praktyki ze musi.
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588 Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice
Post
autor: woocash » 13 lis czw, 2014 10:41 pm
no to jak w końcu?
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
TO-MI
Maniak
Posty: 1273 Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
Posiadany PUG: XU9J4
Numer Gadu-gadu: 604584106
Lokalizacja: Krosno/okol
Post
autor: TO-MI » 15 lis sob, 2014 12:29 am
Jak go nie bedzie i wiesz i o tym to też bedzie
75X73,2
Nowicjusz
Posty: 28 Rejestracja: 23 sty śr, 2013 12:31 am
Posiadany PUG: 405 16v
Numer Gadu-gadu: 6392176
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Post
autor: 75X73,2 » 22 maja pt, 2015 6:59 am
Podepnę się z pytankiem o ten korektor tuż za pompą. Czy często się zapiekają, a jeśli tak to czy da się je rozebrać/ rozruszać?
Douczyłem się. Polecam:
http://przewody-hamulcowe.pl/content/17 ... -hamowanie
Chyba wrażliwe na syf to urządzenie...
Martinoo
Moderator
Posty: 4031 Rejestracja: 16 lip czw, 2009 3:55 pm
Posiadany PUG: 205 Color line Dturbo, 307 XSI HDI, 407 SW 2.0 HDI
Numer Gadu-gadu: 8330169
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:
Post
autor: Martinoo » 25 sty pn, 2016 6:35 pm
mam u siebie takie z astry F a mimo to scina mi tył
205 1.9 Dturbo -> NIE MA OGNIA BEZ DYMU !!! ;P
307 XSI 2.0 HDI ~140KM
407 SW 2.0 HDI 136KM
P.S Nie drażnij lwa!