Strona 1 z 1

Problem po wymianie pół osi prawej

: 17 sty śr, 2007 1:11 pm
autor: emsi309
WItam...
Na starcie sie przywitam jako ze nowy jestem :) jestem emsi, z klubu peugeota 309, zglaszam sie do was o pomoc, bo po wymianie prawej pol osi stalo sie cos z czym Sobie nie potrafie poradzic...
Od samego poczatku (20 km/h) auto wpada w niesamowite wibracje, na kolach prostych i skreconych w lewo, uspokaja sie tylko jak skrece kola na max w prawo. Poza faktem wibracji slychac bardzo mocne stukanie, im szybciej jade tym szybciej stuka.
Na forum szukając znalazłem podobne problemy, zwiazane z poduszka, ale nikt nie mial tego od poczatku jechania, i przy kolach prostych...
mam nadzieję, że będziecie w stanie mi pomóc, bo kurcze ja jestem załamany zupełnie nie wiem co z tym zrobić...
pozdrawiam

: 17 sty śr, 2007 1:56 pm
autor: Budyń
Ja niestety niejestem wstanie pomoc-ale na pocieszenie 8)7 dodam ze mam podobnie ale poł osi jeszcze niewymienialem.Pozdrawiam :W

: 17 sty śr, 2007 2:00 pm
autor: Przecinak
Na 99% nowa polos (przegub) jest uszkodzona.

: 17 sty śr, 2007 3:12 pm
autor: .maciek.
Przecinak pisze:Na 99% nowa polos (przegub) jest uszkodzona.

Przecinak dobrze mówi, jak masz starą to zobacz czy dzieje się to samo- jak nie do sklepu i reklamacja

: 17 sty śr, 2007 3:42 pm
autor: wilkinson
prawa półoś zaopatrzona jest w łożysko podporowe - może tam coś szkodzi?
:?

: 17 sty śr, 2007 7:22 pm
autor: MistrzuGT
...a nie masz czasem drazka zmiany biegow w troche innym polozeniu niz przed zmiana polosi??

: 17 sty śr, 2007 9:35 pm
autor: emsi309
Kurcze dzis spokojnie przyjrzalem sie calosci ...
Nowa pol os ze sklepu okazala sie byc krzywa, przy kazdym obrocie pol os walila w blok silnika...
I pomyslec ze czlowiek chcial dobrze kupic nowa, nie bawic sie w regeneracje ...

: 17 sty śr, 2007 9:43 pm
autor: moralez
emsi309 pisze:Kurcze dzis spokojnie przyjrzalem sie calosci ...
Nowa pol os ze sklepu okazala sie byc krzywa, przy kazdym obrocie pol os walila w blok silnika...
:shock: :shock: to musialbyc banan a nie polos
emsi309 pisze: I pomyslec ze czlowiek chcial dobrze kupic nowa, nie bawic sie w regeneracje ...
jesli dales ok 300 zl to jest to polos regenrowana w fabryce
a jesli ok 1000 bo tyle kosztuje nowa to burzuj z ciebie :wink:

: 17 sty śr, 2007 11:53 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
przy kazdym obrocie pol os walila w blok silnika...
:shock: :shock:

: 18 sty czw, 2007 12:01 am
autor: Banita
moze nie bylo lozyska podporowego? i sobie o lape walila....

: 19 sty pt, 2007 12:03 pm
autor: emsi309
hehe :) a oto zakonczenie przygody, sklep mowi:
- pol os na pewno dobra, sprzedaje mi druga tej samej firmy (faktycznie regenerowana), i po wlozeniu wszystko chodzi dobrze, Sklep dalej swoje: to przez to ze masz Pan sprezyny -3cm, amory sport i rozporke, ja im dalej swoje ze przeciez druga taka sama dziala bez problemu...

Problem na oko mechanika wzial sie z Tad, ze tej pol osi co walila, taka sprężyna (hm między pół ośka a łożyskiem, nie pamietam nazwy tej czesci) byla tak sztywna ze pół oś ogółem wogóle nie dała się ścisnąć ... :D problem na szczescie zakonczony