Montaż wspomagania 1.9 GTI Zdjęcia

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
gng
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 20 wrz śr, 2006 10:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Montaż wspomagania 1.9 GTI Zdjęcia

Post autor: gng »

Jeżeli miałby ktoś jakieś zdjęcia które byłyby pomocne przy zakładaniu wspomagania do peugeota 1.9 GTI to byłbym wdzięczny za załączenie ich tutaj. (chodzi o zdjęcia mocowania pompy, zbiorniczka itp.)
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4910
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

co do pompy to byla specjalna plyta mocujaca alternator i pompe
zbiorniczek mozna umiescic kolo lewej(od strony kierowcy) lampy, albo na grodzi silnika
tu schemat jeszcze 8)
Załączniki
wspomaganie1.jpg
wspomaganie1.jpg (32.44 KiB) Przejrzano 8519 razy
Awatar użytkownika
gng
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 20 wrz śr, 2006 10:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Post autor: gng »

Dzieki takiego czegos mi bylo trzeba:) Co do pompy to juz mam taki uchwyt, a co do zbiorniczka to chyba mam inny, musi byc orginalny? I czy wymiary przewodów tez musza byc jak w orginale?
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lord Devil »

Zbiorniczki są w czterech typach, zależnie od roku, kraju docelowego i wersji i są diametralnie inne, umiejscowienie nie ma większego znaczenia. Upewnij się, że sztyce od kierownicy masz taką samą bez wspomy Twoja jak wejście na maglu do wspomy, mogą się różnić
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4910
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

gng pisze:Dzieki takiego czegos mi bylo trzeba:) Co do pompy to juz mam taki uchwyt, a co do zbiorniczka to chyba mam inny, musi byc orginalny? I czy wymiary przewodów tez musza byc jak w orginale?
co do zbiorniczka to nieoryginalny pewnie tez bedzie dzialal
jesli chodzi o przewody to nie bardzo wiem o jakie wymiary chodzi, ale kazde inne przewody hydrauliczne ( za maglownica zwykle weze gumowe olejoodporone) powinny dac rade :)
Awatar użytkownika
gng
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 20 wrz śr, 2006 10:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Post autor: gng »

Dobra dzięki chłopaki, w czwartek bądź piątek się zabieram za to. Jak beda jakies problemy bede pytal. Lordzie ty znasz jakieś magiczne sposoby na zwiększenie wydajności wspomagania. Czy to się tyczy tez pompy orginalnej czy tylko tej od 405?
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4910
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

zmien kolo na pompie na wieksze 8)
uwazam ze wspomaganie z 205 jest w sam raz bo na parkingu sie nie spocisz, a w czasie jazdy dobrze czuc prowadzenie, bez uczucia luznej kierownicy :mrgreen:
Awatar użytkownika
gng
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 20 wrz śr, 2006 10:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Post autor: gng »

Wlasnie mialem okazje jechac pugiem z orginalnym wspomaganiem i to potwierdzilo twoja opinie, takze nie bede kombinowal :D
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

moralez pisze:zmien kolo na pompie na wieksze 8)
chyba mniejsze 8)
Awatar użytkownika
gng
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 20 wrz śr, 2006 10:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Post autor: gng »

Witam! Montawanie wspomagania in progress ale wynikło pare problemów:
1. ile rowkow powinno miec kolo pasowo od pompy wspomagania :?:
2. potrzebuje tej rurki nr 9 z tego schematu i korka do zbiorniczka - nie ma ktos?
tu lepiej widoczne http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/4/40H10A.HTM

acha i mieszka na przekladnie tego z wieksza dziura
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

ten waz jest niskocisnieniowy, wiec mozesz kupic zwykly pleciony waz gumowy w motoryzacyjnym
Awatar użytkownika
gng
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 20 wrz śr, 2006 10:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Post autor: gng »

A to dobrze bo ten mechanik co mi to sklada do kupy powiedzial ze to jest jakas metalowa chlodnica plynu i juz sie balem ze to drogie bedzie
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

to jest metalowe, ale moim zdaniem metalowe byc nie musi, a jesli musi, to napewno da rade miedziana rurke kupic i sobie dogiac :)
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4910
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

gng pisze:Witam! Montawanie wspomagania in progress ale wynikło pare problemów:
1. ile rowkow powinno miec kolo pasowo od pompy wspomagania :?:
2. potrzebuje tej rurki nr 9 z tego schematu i korka do zbiorniczka - nie ma ktos?
tu lepiej widoczne http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/4/40H10A.HTM

acha i mieszka na przekladnie tego z wieksza dziura
1 4 rowki
2 ta rurke mozna sobie odpuscic widzialem wspomaganie w berlingo 1.4 i tam tego nie bylo jedyna roznica to taka ze przewod od wspomagania do zbiorniczka szedl w okolicach chlodnicy
Awatar użytkownika
gng
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: 20 wrz śr, 2006 10:15 am
Numer Gadu-gadu: 0
Kontakt:

Post autor: gng »

No to mnie oszukali bo ja mam 5 rowkow :cry:
ODPOWIEDZ