Strona 1 z 3
Montaż wspomagania 1.9 GTI Zdjęcia
: 05 lut pn, 2007 4:36 pm
autor: gng
Jeżeli miałby ktoś jakieś zdjęcia które byłyby pomocne przy zakładaniu wspomagania do peugeota 1.9 GTI to byłbym wdzięczny za załączenie ich tutaj. (chodzi o zdjęcia mocowania pompy, zbiorniczka itp.)
: 05 lut pn, 2007 5:07 pm
autor: moralez
co do pompy to byla specjalna plyta mocujaca alternator i pompe
zbiorniczek mozna umiescic kolo lewej(od strony kierowcy) lampy, albo na grodzi silnika
tu schemat jeszcze
: 05 lut pn, 2007 7:44 pm
autor: gng
Dzieki takiego czegos mi bylo trzeba:) Co do pompy to juz mam taki uchwyt, a co do zbiorniczka to chyba mam inny, musi byc orginalny? I czy wymiary przewodów tez musza byc jak w orginale?
: 05 lut pn, 2007 7:58 pm
autor: Lord Devil
Zbiorniczki są w czterech typach, zależnie od roku, kraju docelowego i wersji i są diametralnie inne, umiejscowienie nie ma większego znaczenia. Upewnij się, że sztyce od kierownicy masz taką samą bez wspomy Twoja jak wejście na maglu do wspomy, mogą się różnić
: 06 lut wt, 2007 1:35 am
autor: moralez
gng pisze:Dzieki takiego czegos mi bylo trzeba:) Co do pompy to juz mam taki uchwyt, a co do zbiorniczka to chyba mam inny, musi byc orginalny? I czy wymiary przewodów tez musza byc jak w orginale?
co do zbiorniczka to nieoryginalny pewnie tez bedzie dzialal
jesli chodzi o przewody to nie bardzo wiem o jakie wymiary chodzi, ale kazde inne przewody hydrauliczne ( za maglownica zwykle weze gumowe olejoodporone) powinny dac rade
: 06 lut wt, 2007 4:20 pm
autor: gng
Dobra dzięki chłopaki, w czwartek bądź piątek się zabieram za to. Jak beda jakies problemy bede pytal. Lordzie ty znasz jakieś magiczne sposoby na zwiększenie wydajności wspomagania. Czy to się tyczy tez pompy orginalnej czy tylko tej od 405?
: 06 lut wt, 2007 5:08 pm
autor: moralez
zmien kolo na pompie na wieksze
uwazam ze wspomaganie z 205 jest w sam raz bo na parkingu sie nie spocisz, a w czasie jazdy dobrze czuc prowadzenie, bez uczucia luznej kierownicy
: 06 lut wt, 2007 6:27 pm
autor: gng
Wlasnie mialem okazje jechac pugiem z orginalnym wspomaganiem i to potwierdzilo twoja opinie, takze nie bede kombinowal
: 06 lut wt, 2007 6:29 pm
autor: Banita
moralez pisze:zmien kolo na pompie na wieksze
chyba mniejsze
: 22 lut czw, 2007 7:08 pm
autor: gng
Witam! Montawanie wspomagania in progress ale wynikło pare problemów:
1. ile rowkow powinno miec kolo pasowo od pompy wspomagania
2. potrzebuje tej rurki nr 9 z tego schematu i korka do zbiorniczka - nie ma ktos?
tu lepiej widoczne
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/4/40H10A.HTM
acha i mieszka na przekladnie tego z wieksza dziura
: 22 lut czw, 2007 7:31 pm
autor: Banita
ten waz jest niskocisnieniowy, wiec mozesz kupic zwykly pleciony waz gumowy w motoryzacyjnym
: 22 lut czw, 2007 7:49 pm
autor: gng
A to dobrze bo ten mechanik co mi to sklada do kupy powiedzial ze to jest jakas metalowa chlodnica plynu i juz sie balem ze to drogie bedzie
: 22 lut czw, 2007 9:18 pm
autor: Banita
to jest metalowe, ale moim zdaniem metalowe byc nie musi, a jesli musi, to napewno da rade miedziana rurke kupic i sobie dogiac
: 23 lut pt, 2007 1:28 am
autor: moralez
gng pisze:Witam! Montawanie wspomagania in progress ale wynikło pare problemów:
1. ile rowkow powinno miec kolo pasowo od pompy wspomagania
2. potrzebuje tej rurki nr 9 z tego schematu i korka do zbiorniczka - nie ma ktos?
tu lepiej widoczne
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/4/40H10A.HTM
acha i mieszka na przekladnie tego z wieksza dziura
1 4 rowki
2 ta rurke mozna sobie odpuscic widzialem wspomaganie w berlingo 1.4 i tam tego nie bylo jedyna roznica to taka ze przewod od wspomagania do zbiorniczka szedl w okolicach chlodnicy
: 23 lut pt, 2007 4:06 pm
autor: gng
No to mnie oszukali bo ja mam 5 rowkow