różnica między belką 1,6 GTi a 1,9 GTi

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

różnica między belką 1,6 GTi a 1,9 GTi

Post autor: martinop »

Jaka jest różnica pomiędzy tymi belkami oprócz tego, że w 1,6 są bębny a w 1,9 tarcze?? Czy belka z 1,9 jest szersza ??
Ostatnio zmieniony 30 kwie pn, 2007 9:45 am przez martinop, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

W cti tez sa bebny -przynajmniej powinny byc :wink:
Awatar użytkownika
martinop
Uzalezniony
Posty: 648
Rejestracja: 08 cze śr, 2005 10:21 pm
Posiadany PUG: Peugeot 107
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: martinop »

sorry Banita, poprawilem już pytanie. Chodzi mi o różnicę między 1,6 Gti a 1,9 Gti :P
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Grubszy stabilizator, tarcze, troche twardsze drazki skretne (albo ja mam jakies dziwne )
Awatar użytkownika
JASIEK1
Junior
Posty: 140
Rejestracja: 21 sie pn, 2006 10:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: JASIEK1 »

....... i to duzo twardsze :D

Belka i wahacze sa identyczne jeżeli chodzi o szerokość ale ośki (te wciskane w wahacz) w wersji z tarczami są o 5mm dłuższe. Niestety tarcze są cieńsze niz bębny i nie ma różnicy w szerokości kół samochodu.

Jeszcze jedna różnicą jest grubość tej głównej rury. W 1,9 jest ona w srodkowym miejscu duzo grubsza.
b182
Uzalezniony
Posty: 689
Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
Numer Gadu-gadu: 6262732
Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
Kontakt:

Post autor: b182 »

Ja miałem w starą belkę z 1.6 gti grubą na środku a potem założyłem z diesla i przełożyłem stabilizator z gti i taką teraz mam. Belka z diesla jest nieco cieńsza na środku niż w 1.6 gti wiec raczej w 1.9 nie jest jeszcze grubsza niż w 1,6.
Swoją drogą stabilizator w dieslu był chyba ze 3 razy cieńszy niż w GTI. Ale jak już wspomniałem założyłem ten z gti-ka i belka jest dokładnie tak samo twarda jak stara. Drążki skrętne w dieslu są tej samej średnicy co w gti.
Pug sprzedany
ODPOWIEDZ