Strona 1 z 1

klejny problem z green-em

: 15 lip ndz, 2007 11:59 pm
autor: leniviec
witam ponownie znów mam problem bo kupiłem 15' felgi od GTI do swojej 205 green ale jest lipa bo na wiekszych dołach koła z tyłu ocierają mi o tylni zderzak a czasami nawet o błotniki, nie wiem jak temu zaradzic bo nie chce sie rozstawac z moimi alu 15', kumpel mówi zeby kupic cała tylna belke od GTI czy to pomoże i czy bedzie pasowac???? a może wystarczy kupic twardsze amorki ale gdzie??? jak by ktos wiedział jak temu zaradzic to prosze pisac. albo jak ktoś ma do sprzedaż kompletne tylnie zawieszenie od GTI to bym z chęcia zakupił takie. prosze o pomoc pozdro

: 16 lip pn, 2007 12:53 am
autor: mutant_z_kosmosu
jakie masz założone opony na te felgi?

: 16 lip pn, 2007 1:43 pm
autor: leniviec
witam mam w nim 185/55.

: 16 lip pn, 2007 2:16 pm
autor: woocash
amorki twardsze (prawie) nic nie dadzą, no chyba że takie twarde jak skała :P
belka z gti to przesada, po prostu ustaw wysokość na drązkach na jaką chcesz, i będzie luzik :)
a jak...?
poszukaj na forum :D

: 16 lip pn, 2007 3:29 pm
autor: Banita
woocash pisze: belka z gti to przesada
tym bardziej, ze niczego nie zmieni

: 16 lip pn, 2007 3:54 pm
autor: golas9
a i opona powinna być 175 i prawdopodobnie z dystansem.
niestety luziku nie będzie :( temat jest bardzo pracochłonny a nie chcesz chyba aby twój pug miał sterczącą dupę?

: 20 lip pt, 2007 12:06 am
autor: leniviec
witam w takim razie jak to jest ze w GTI takie rzeczy nie mają miejsca i nic nie dobija i nie ociera a u mnie tak jest bo chyba Green od GTI to karoseria sie nie różni chyba???

: 20 lip pt, 2007 12:18 am
autor: Banita
gti ma szersze blotniki z tylu ;)

: 20 lip pt, 2007 7:37 am
autor: chaos
można zawsze poszeżyć, starym polowym sposobem :)

czyli bierzesz rure o sporym przekroju min fi 60 :)
wkładasz między koło na nadkole w taki sposób aby powstał odpowiedni dla nas kąt, wciskasz jak najbardziej z tyłu, trzymasz rure do góry aż błotnik się lekko nagnie, i kierowca powoli rusza aż obróci rure razem z kołem wzdłuż błotnika, powinno się łądnie i równo odkszałcić na zewnątrz zdłuż błotnika :)

wrazie potrzeby powtórzyć i niestosować w szpachlowozach :P

Re: klejny problem z green-em

: 15 lis czw, 2007 2:49 am
autor: leniviec
Witam. No i problem rozwiązany :idea: a mianowicie trzeba wywalic oryginalne (made in france) bycze jaja i zaadoptowac od Polskiego Maluszyny (oczywiście tylne)(obyło sie bez żadnych przerubek gwintu, po prostu pasuja jak by były od 205) i problem z głowy a i oponki zostały 185/55 i teraz z kompletem pasażerów moja 205-ka nie ociera z tyłu. Pozdro
A zapomniałem powiedziec że też trzeba doHEFTOWAC swego rodzaju półksiężyce w miejscu gdzie odbojnik opiera sie na wahaczu bo mają one czasmi tendencje do ześlizgiwania sie co prowadzi do uszkodzenia odbojnika. Ale potrzeba matką wynalazku :D