Strona 1 z 1
Siletnblocki tylnej belki
: 29 lip ndz, 2007 1:01 am
autor: tomek
Może komuś się przyda:
Silentblocki mają wymiary 12mm/30mm/długość 34mm, kołnierz 40mm
Są dwa numery katalogowe
1. FEBI 21819 / SASIC 1315745 Dla 205 GTI i 309
2. FEBI 12051 / SASIC 1315435 Dla pozostałych 205
Wymiary te same więc różnica może w twardości..? paradoksalnie te pierwsze w wykonaniu sasica są tańsze, ok 24pln/szt
Te drugie 36pln/szt
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 29 lip ndz, 2007 1:06 am
autor: Banita
Dodam, ze sasic jest zdecydowanie gorszy jakosciowo, a wykonanie tych silentblokow z teflonu powoduje, ze tyl mniej ucieka podczas hamowania w zakretach.
: 29 lip ndz, 2007 1:38 am
autor: tomek
Taa właśnie robie przymiarki do tworzywa.
Z gumy niestety tylko sasic jest w znośnej cenie.
Jak masz zrobiony teflon? sam teflon na wymiar, czy z tuleją stalową?
A może zamiast teflonu poliuretan..?
Dodano po 16 minutach:
Natknąłem się na takie źródło:
http://drm4x4.neostrada.pl/
W katalogu z wymiarami pierwsza pozycja prawie pasuje, a koszt tylko 8pln/szt tulejki z tworzywa!!
Co myślicie?
: 29 lip ndz, 2007 1:58 am
autor: Banita
U siebie mam tylko mocowania amortyzatorow z PA6 (sam poliamid), ale z opinia o zmniejszeniu nadsterownosci spotkalem sie na zachodnich forach i stronach poswieconych torowym 205.
Jak znajde to dam linka.
: 29 lip ndz, 2007 9:48 am
autor: smug
Tomek, PA6,6PLA,6SA powinienem miec wiec moglbym Ci dorobic jak bys chcial...
Trzeba tylko rysunek..
: 29 lip ndz, 2007 5:31 pm
autor: Banita
http://www.205gtidrivers.com/articles.p ... beammounts
Solid Mounts will improve the handling as it keeps the rear end nice and tight. It also removes the inherent rear-steer characteristics of the rubber mounts, making the car less likely to over-steer, especially in mid-corner braking
: 30 lip pn, 2007 3:08 pm
autor: chaos
z drm mam komplet polibuszy do zawieszenia w toyocie i powiem, warto.
: 31 lip wt, 2007 7:49 pm
autor: tomek
Dzięki za zainteresowanie.
Podczytuje sobie z zainteresowaniem o tworzywach wykorzystywanych na tego typu łączenia.
Przede wszystkim widzę podział na:
- tworzywa elastyczne które pracują bez poślizgu z lub bez tulei stalowej wewnątrz - jak typowy silentblock gumowy
- tworzywa twarde odporne na ścieranie, zazwyczaj z tuleją która ma możliwość obrotu wewnątrz
Zastanawiam się po co w belce są tam takie tuleje? one pracują w ogóle skrętnie?
Karoseria "sztywna", rura sztywna...
Smug, pewnie się odezwę
Hmm u siebie nigdy nie wyczułem nadsterownosci, jest za to mocno podsterowny...
: 31 lip wt, 2007 8:25 pm
autor: Banita
tomek pisze:
Zastanawiam się po co w belce są tam takie tuleje? one pracują w ogóle skrętnie?
Komfort (lub proba zaimplementowania namiastki tegoz komfortu)
Hmm u siebie nigdy nie wyczułem nadsterownosci, jest za to mocno podsterowny...
60km/h i gwaltowny skret polaczony z puszczeniem gazu lub(i)hamowaniem -piekny bok gwarantowany
: 31 lip wt, 2007 10:33 pm
autor: tomek
Widocznie za mało ostro jeżdżę
Ucieka mi zawsze przód, jeszcze nigdy tył, ale nie o tym była mowa
czas wybebeszyć marne porozrywane gumki.
: 01 sie śr, 2007 7:30 am
autor: Sebek
tomek pisze:Widocznie za mało ostro jeżdżę
Ucieka mi zawsze przód, jeszcze nigdy tył, ale nie o tym była mowa
czas wybebeszyć marne porozrywane gumki.
a mnie własnie pare razy uciekł tył i to tak konkertnie że myśłałem że się na słupie zawinę
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
ja mu ostra kontrę a on w druga stronę już ucieka, a wszystko na obwodnicy na targówku, Sekator będzie wiedział
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
przed hamowaniem ok 120km/h
: 02 sie czw, 2007 10:48 pm
autor: tomek
O proszę - poliuretanki w pojedyńczym wahaczu (z forum scorpio) ponoć materiał mięciutki!!
Myślę że przydało by się tak chwycić wahacz w pugu
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)