amortyzatory tył ale jakie?

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
Kciuq
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 01 lip ndz, 2007 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Styx

amortyzatory tył ale jakie?

Post autor: Kciuq »

witam
chcialem wymienic amortyzatory z tyłu bo juz mi skrzypia
tylko za bardzo nie wiem jakie zakupic,
znalazlem takie :
http://www.allegro.pl/item216098578_amo ... _nowe.html
iu bardzo podobne mam zalozone...
no i takie
http://www.allegro.pl/item221976735_amo ... ejowe.html

ktore beda lepsze i czy dam rade sam to wymienic.
BoxX

Post autor: BoxX »

wydaje mi sie ze jak chcesz pojezdzic dluzej na amorkach to zainwestuj koniecznie w jakies gazowki, np bilsteiny b4, zaplacisz troche drozej ale za to bedziesz dluzej na nich jezdzil i bedziesz o wiele bardzoj zadowolony.
zlotycbr
Junior
Posty: 288
Rejestracja: 28 lis pn, 2005 1:09 am
Posiadany PUG: JUNIOR 1,1l i Gentry i 1,9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1301373
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: zlotycbr »

Jezeli chcesz miec wypas to owszem ale wedlug mnie na B4 to zbedny wydatek,do tego puga co masz najlepsze z dostepnych i ktore smialo polecam to amorki Monroe,czy gazowe czy olejowe to juz zalezy od ciebie,ale na nasze drogi polecam olejowe,to naprawde sprawdzona marka i naprawde wytrzymale amorki,Harty i Magneti zajezdzisz szybciej i z perspektywy czasu wcale nie zaoszczedzisz na kasie,wydasz wiecej ale raz.
Monroe w zaleznosci od sklepu kosztuja jakies 105zl sztuka. :W
Svd
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: 09 cze pt, 2006 9:25 am
Posiadany PUG: 205 1.4 GR i 206 :D
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Post autor: Svd »

Jesli zalezy Ci na komforcie jazdy to bierz amorki olejowe, ja wybralem kayabe i jest to ponoc najlepsze rozwiazanie jesli chodzi o komfort/cene/trwalosc.
Ja mam takie ale jeszcze malo na nich przejechalem. O kayabe generalnie wyczytalem dobre opinie, natomiast o monroe ze sa poprostu przereklamowane.

Pozdrawiam,
cyborg
Uzalezniony
Posty: 994
Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: cyborg »

a tak w ogole to jesli skrzypi ci tyl to nie chce straszyc ale to moze byc beleczka..:):):)
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

niop, mi tez to wyglada na zajechana beleczke, bo chyba nie spotyka sie zajechanych amorow, ktore sie zacieraja :wink:
Awatar użytkownika
Kciuq
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: 01 lip ndz, 2007 6:52 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Styx

Post autor: Kciuq »

o kurna i co jak belka padla jak to sprawdzic ?
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

uzyj opcji "szukaj" bo jest chyba z milion tematow o beleczkach....
Awatar użytkownika
Jitter
Junior
Posty: 304
Rejestracja: 19 lut sob, 2005 9:23 am
Posiadany PUG: był: 205 Junior (restyled)
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Jitter »

Amorki też mogą być wystukane - szczególnie prawa strona! - od jazdy po polskich poboczach tracą swoje właściwości tłumiące :mrgreen: U mnie pojawiły się stuki, więc najpierw pojechałem na "trzęsawkę" na stację diagnostyczną. Koszt 20zł i wszystko było jasne - prawa strona miała poniżej 30% tłumienia na przodzie i tyle. Zmieniłem wszystkie na "polskie" Delphi za 450zł komplet i nie żałuję. Inwestycja w drogie, markowe (Monroe, Bilstein, Sachs) amorki nie ma sensu - różnica w komforcie jazdy niewielka, bo buda mała...i tak będzie podskakiwać na dziadowsko zamontowanych studzienkach ulicznych ;-) No, chyba, że rajdówkę montujesz....
...:: Postrach Zielonogórskich Ulic ::...
............Przerażająca Moc 45KM.............

Był: Peugeot 205 "Junior" '91, biały, 5d, TU9/K 954ccm
Jest: Ford Fusion "Trend Gold-X" '09, niebieski, 5d, FXJA 1488ccm
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

...no tak, tylko jest mala subtelna roznica miedzy stukaniem i skrzypieniem :roll:
Awatar użytkownika
blaszka
Peugeot 205 Master
Posty: 2817
Rejestracja: 17 mar czw, 2005 3:43 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
Kontakt:

Post autor: blaszka »

TAK JAK KTOS PISAŁ WCZESNIEJ JEZELI ZALEZI CI NA KOMFORCIE JAZDY JAKI TERAZ MASZ TO ZAKŁADAJ OLEJE JEZELI NIE I WOLISZ TŁUC SIE JAK PO KARTOFLISKU NA NASZYCH DROGACH TO ZAKŁADAJ GAZOWE Z TYM ZE NA GAZOWYCH BEDZIESZ MIAŁ WIELE LEPSZE PRZYCZEPNOSC NA ZAKRETACH ALE KOMFORTU WCALE TRZESIE AUTEM A JEST TO ODCZÓWALNE I DOSC UCIAZLIWE SAM TO PRZETESTOWALEM W SWOIM PUGU I WYBRAŁEM KOMFORT NIZ TROCHE LEPSZA PRZYCZEPNOSC
205 JEST ZA LEKKA DO AMORÓW GAZOWYCH DLATEGO TEZ TAK RZUCA
OGÓLNIE JAK JUZ SIE ZDECYDUJESZ NA GAZOWE TO Z PRZODU TEZ POWINIENES TAKIE ZAŁOZYC ABY PRZÓD TEZ BYŁ TWARDZSY JAK I TYŁ BEDZIE MNIEJ TRZESŁO EWENTUALNIE MOZNA ZAŁOZYC GUMY W SPREZYNY ABY TROCHE UTWARDZIC
ODPOWIEDZ