Układ kierowniczy

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
Bartuś
Nowicjusz
Posty: 52
Rejestracja: 22 gru pt, 2006 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 GR 1.1 TU1M Magneti Marelli 1992
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Szczecin

Układ kierowniczy

Post autor: Bartuś »

Kierownica w pugu od położenia prostego obraca się o 1,9 obrotu w prawo i w lewo. Jednak u mnie koła ustawione są prosto gdy kierownica obrócona jest jakieś 0,1 obrotu w prawo, w związku z czym gdy zakręcam w prawo mam do dyspozycji 1,8 obrotu a w lewo pełne dwa. Czy to jakiś patent którego nie rozumiem, czy może coś jest nie tak? Dodam, że auto raczej nie znosi na żadną ze stron wahacze wyglądają na proste, zbieżność na oko też jest ok. Co może być przyczyną, przejmować się tym? Dzięki za pomoc.
205 GR 1.1
TU1M Magneti Marelli
1992
Awatar użytkownika
marcinpug
Junior
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
Numer Gadu-gadu: 2052464

Re: Układ kierowniczy

Post autor: marcinpug »

Jedz na geometrię tam ci to ustawią , wyregulują na drążkach kierowniczych .
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Re: Układ kierowniczy

Post autor: moralez »

na wstepie to odkrec kierownice i ustaw sobie ja prosto, bo ciulowo sie jezdzi z "krzywa" kierwonica
ODPOWIEDZ