Strona 1 z 1

oslona na polos

: 17 mar pn, 2008 9:18 pm
autor: brendy
od ktorej strony zaklada sie oslone na przegub od strony silnika czy kola potrzebuje wymienic od kola :?: :W

Re: oslona na polos

: 17 mar pn, 2008 9:33 pm
autor: PAWLACZYSKIS
Dobre pytanie bo i ja będę musiał to wymienić :!: Jak to technicznie zrobić?

PS. Czy nie można było podpiąć tego pytania pod inny topic z półosiami?

Re: oslona na polos

: 17 mar pn, 2008 9:41 pm
autor: TO-MI
szukajki użyj a znajdziesz napewno było rozpisane co i jak :roll:

Re: oslona na polos

: 18 mar wt, 2008 9:41 pm
autor: brendy
TO-MI pisze:szukajki użyj a znajdziesz napewno było rozpisane co i jak :roll:
dajcie spokoj z ta wymiana poprostu przesrane bite 5 godzin robilem z tym masakra juz nie mam zamiaru tej gumy wymienic lepiej zeby dotrwala do konca mojego uzytkowania

Re: oslona na polos

: 18 mar wt, 2008 10:04 pm
autor: rallye
a tam wyciągasz półośke rozbierasz wymieniasz gumę i tyle - 5 h to z grillem i browarami chyba :P

Re: oslona na polos

: 18 mar wt, 2008 10:09 pm
autor: brendy
rallye pisze:a tam wyciągasz półośke rozbierasz wymieniasz gumę i tyle - 5 h to z grillem i browarami chyba :P
raczej nie a o ktorej ty mowisz ja mowie o prawej nie o lewej bo lewa to jest piwo

Re: oslona na polos

: 18 mar wt, 2008 10:26 pm
autor: palpio
Prawa to tak samo jak lewa tylko jeszcze dochodzi mocowanie do silnika i wielkie mecyje ?

Re: oslona na polos

: 19 mar śr, 2008 2:43 pm
autor: tomek
Do wymiany gum nawet nie trzeba wyciągać półosi... Chyba, że ktoś lubi nurkować w kanale i chlapać się olejem :wink:
Mówię szczególnie o prawej półosi, luzujesz dużą opaskę wewnętrznej gumy i wysuwasz półoś z wewnętrznego przegubu razem z gumami bo nic jej tam nie trzyma, i robisz z nią dalej co chcesz :wink:
Druga część siedzi sobie w podporze i skrzyni i ma się dobrze i do niczego nie jest potrzebna.
Gorzej jak wewnętrzny przegub ma "zagniataną" gumę ale wtedy najwygodniej ją obciąć po brzegu i następnym razem zastosować zwykłą na opaskę.
Na upartego nawet nie trzeba odkręcać półosi od piasty jedynie odsunąć całą zwrotnice o te kilka cm.