Dziwny problem ze wspomaganiem kierownicy

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
levis
Uzalezniony
Posty: 988
Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
Lokalizacja: Warszawa

Dziwny problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: levis »

Witam.
Od kilku dni mecze sie z ukladem wspomagani w moim aucie.
Przeszukalem cale forum, ale nie znalazlem nic co mogloby mi w pewnym sensie pomoc.

Pewnego dnia przy odpowietrzaniu hamulcow pokrecilem kierownica na wylaczonym silniku...

Od tego sie zaczelo. Najpierw wspomaganie przerywalo w lewa strone, w prawo bylo OK

Potem juz calkowicie przestalo dzialac w lewa strone.

Aktualnie nie dziala juz praktycznie wcale, tzn dziala tylko w ostatniej fazie krecenia w prawo - ostatnie pol obrotu dziala w lewo i w prawo.

Teraz napisze co zrobilem w celu naprawy:

Najpierw wyjalem przekladnie, wymienilem oslony, bo juz byly pozrywane.

Wyciagnalem rozdzielacz, wyjalem glowiczke i wywalilem stare 4 oringi. Zamontowalem jakies nieoryginalne gumowe.
Zlozylem, okazalo sie, ze wspomagania nie ma w ogole.

Zamowilem okazyjnie nowa pompe wspomagania. Podmienilem pompy, ale nic nie dalo.

Wstawilem czujnik zegarowy i cisnienie bylo odpowiednie...

Wyjalem po raz kolejny rozdzielacz, tym razem bez wyjmowania calej przekladni. Zamontowalem 4 oryginalne oringi oraz 2 oryginalne simmeringi. Zamontowalem ponownie i co ? To samo co przed pierwsza robota - dziala ale tylko w prawo w koncowej fazie obrotow...

Nie mam juz sil i prosze o pomoc i jakies sugestie...

Aha, samochod to peugeot 405 1.9 TD

Z gory dzieki
Twój serwis motocyklowy:

http://www.motofreak.waw.pl/
ODPOWIEDZ