zwrotnice 1.1->1.4
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
zwrotnice 1.1->1.4
witam! mam dylemat gosc ma na szybko do pchnięcia zwrotnice, ale nie wiem czy od 1.1. czy od 1.4 czy to są takie same?
i drugie pytanie mam odnosnie gniazd w zwrotnicy od sworznia wahacza: jak mam ustalić czy są dobre nie wyrobione? zeby potem nie okazało sie ze nastepne zwrotnice na złom..
i drugie pytanie mam odnosnie gniazd w zwrotnicy od sworznia wahacza: jak mam ustalić czy są dobre nie wyrobione? zeby potem nie okazało sie ze nastepne zwrotnice na złom..
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: zwrotnice 1.1->1.4
zwrotnice sa na 99 % takie same sprzedawalem polos z 1,4 do 1,1 i pasowala.
15,5-16 mm tyle powinino miec nie skrecone jarzmo sworznia
15,5-16 mm tyle powinino miec nie skrecone jarzmo sworznia
-
- Uzalezniony
- Posty: 994
- Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
- Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Brodnica
Re: zwrotnice 1.1->1.4
najlepiej jakbys mial jakis wahacz, nawet z wybitym przegubem zeby go przypasowac do otworu i poruszac na wszystkie strony. Otwory wybijaja sie przewaznie owalnie, przy drastycznie duzym zuzyciu widac "na oko" i nie wierz w zadne tlumaczenia sprzedajacego ze jak skrecisz sruba to bedzie ok.. Ja kupilem zwrotnice ze szrotu-to jednak prawda ze auto ktore jezdzilo po niemieckich drogach ma zawieszenie w zupelnie innej kondycji niz nasze autka..
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: zwrotnice 1.1->1.4
dziś kupiłem wahacze febi, ale potrzebuje jeszcze śrub tych co trzymają swarzeń wahacza w zwrotnicy. chce kupić ale nie wiem jakie jaki dokładnie rozmiar i jaka wytrzymałość?? ktokolwiek widział ktokolwiek wie proszę o pomoc!
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: zwrotnice 1.1->1.4
o ile wiem jest to zwykła śruba i nakrętka, idz do castoramy dobierz sobie. Ostatnio wymieniałem cała zawieche i byłem w aso i powiedziała żebym poszedł właśnie tam bo u nich ceny. Też kupiłem febiego zobaczymy jak długo pociagna, jak grzebiesz tam to wymień też sobie te gumy co sa pod stabilizatorem, muszisz sprawdzić jaki maja kolor ja miałem niebieskie czyli pod średnice drążka 23mm.
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: zwrotnice 1.1->1.4
a juz zamówiłem po 5 zł sztuka.. po ile kupowałeś wahacze febi? ja po 100zł
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: zwrotnice 1.1->1.4
no ja po 120 zł
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zwrotnice 1.1->1.4
odradzam 'zwykłą' śrubkę i nakrętkę... zjedzie Ci się przy próbie odkręcenia za miesiąc czy pół roku...
kup twardą ... zapłacisz niewiele więcej a nie będziesz się potem zastanawał jak to zdjąć... ja tak zrobiłem u siebie i nie było mi wesoło potem to wszystko odkręcać - standardowo w sklepie twardość śrub to 5.6 kup np. 8.8 - tak teraz mam u siebie - i bardzo możliwe że to w ogóle oryginał
kup twardą ... zapłacisz niewiele więcej a nie będziesz się potem zastanawał jak to zdjąć... ja tak zrobiłem u siebie i nie było mi wesoło potem to wszystko odkręcać - standardowo w sklepie twardość śrub to 5.6 kup np. 8.8 - tak teraz mam u siebie - i bardzo możliwe że to w ogóle oryginał
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: zwrotnice 1.1->1.4
może mi ktoś powiedzieć czy da się zmienić wahacze beż odkręcania drążka stabilizacyjnego bo założyłem eleganckie gumy i podkładki ze skóry jak miałem sanie na wierzchu i teraz nie chcę ruszać tego, a jurto od rana wymieniam wahacze.. sprawa jest delikatnie mówiąc pilna!
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zwrotnice 1.1->1.4
A po co wykręcacie drążek w przy sankach jak on i tak sie nie rusza? tzn jest blokowany przez sanki i budę
Drążek musisz odkręcić przy wahaczu aby go zdjąc, nie bardzo widze logiczne wytłumaczenie dla wykręcania śrub stablilizatora przy sankach
Drążek musisz odkręcić przy wahaczu aby go zdjąc, nie bardzo widze logiczne wytłumaczenie dla wykręcania śrub stablilizatora przy sankach
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: zwrotnice 1.1->1.4
jak wymieniasz te gumy co siedzą przy sankach to musisz odkręcić, a ten stabilizator sie rusza lekko sie kreci góra i dól ...
mowa o zwykłym zawiasie
i tak jak pisze banita można nie odkręcając drążka ale trzeba go mocno wygiąć, ja robiłem to tak że całego wachacza odkręciłem, mocno w dół stabilizator jednocześnie druga osoba odsunęła amora i wyciągnęła wachacz. Zaznaczam że robiłem to na aucie ktore wisiało na podnośniku wiec było łatwiej ...
mowa o zwykłym zawiasie
i tak jak pisze banita można nie odkręcając drążka ale trzeba go mocno wygiąć, ja robiłem to tak że całego wachacza odkręciłem, mocno w dół stabilizator jednocześnie druga osoba odsunęła amora i wyciągnęła wachacz. Zaznaczam że robiłem to na aucie ktore wisiało na podnośniku wiec było łatwiej ...
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
-
- Maniak
- Posty: 1435
- Rejestracja: 17 paź ndz, 2004 11:54 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi
- Numer Gadu-gadu: 2422735
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zwrotnice 1.1->1.4
hmm... aż mnie mrowi na myśl o tym że jeszcze będę musiał przy tym zawieszeniu coś robić, ale sprawdzę to.
Jak dla mnie zwykły zawias a konkretnie konstrukcja wahacza i stabilizatora zawsze pozostanie największą porażką PSA.
Trochę sie zastanawiam jak to ma w ogóle wpływ na wypięcie tego wahacza ze zwrotnicy... rozbierałem to zawieszenie i składałem już ze 100 razy i za każdym razem krew mnie zalewa coś próbując przy tym zrobić...
Jest to jeden z determinantów do szybkiej zamiany zawieszenia w CTI na zawieszenie z gita
Jak dla mnie zwykły zawias a konkretnie konstrukcja wahacza i stabilizatora zawsze pozostanie największą porażką PSA.
Trochę sie zastanawiam jak to ma w ogóle wpływ na wypięcie tego wahacza ze zwrotnicy... rozbierałem to zawieszenie i składałem już ze 100 razy i za każdym razem krew mnie zalewa coś próbując przy tym zrobić...
Jest to jeden z determinantów do szybkiej zamiany zawieszenia w CTI na zawieszenie z gita
Zdjęcia CTI: http://jarmarek.205.pl
- kabzik
- Junior
- Posty: 379
- Rejestracja: 04 cze pn, 2007 10:18 am
- Posiadany PUG: 205 GL 1.1, 106 Quiksilver 1.4
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: zwrotnice 1.1->1.4
dzięki wszystkim za pomoc z moim zawieszeniem! na dzień dzisiejszy nie mam luzów, stuków, puków i tańczenia po jezdni za to jest wymarzona cisza!
a i dokręcając wahacze przy sankach i stabilizatorze najpierw postawiłem na kołach rozbujałem wózek góra/dół/przód/tył... i dokręciłem- dobrze zrobiłem??
a i dokręcając wahacze przy sankach i stabilizatorze najpierw postawiłem na kołach rozbujałem wózek góra/dół/przód/tył... i dokręciłem- dobrze zrobiłem??