205 VS C15

Miejsce na wszystkie rozmowy zwiazane z ukl.hamulcowym, zawieszeniem i ukl. sterowniczym.
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

205 VS C15

Post autor: Orfister »

Pytanko natury technicznej....
Czy drążek kierowniczy od Citroen'a C15 będzie pasował do przekładni w 205 ?
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 205 VS C15

Post autor: krzycho-g »

mam dziwne przeczucie ze tak ;-)
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 205 VS C15

Post autor: Orfister »

Na ile % ?
bo mam taki, i wg serviceboxa są to inne numery..ale najprawdopodobniej ze względu na to ze do dwóch różnych marek...
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 205 VS C15

Post autor: krzycho-g »

na 99,9% bo kiedys zamonotowałem całosc do 205 i działa chyba do dzis ;-)
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 205 VS C15

Post autor: Orfister »

A czy drążki przy maglownicy ze wspomaganiem i bez sa identyczne wg Ciebie ? bo wg servicebixa tak.
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 205 VS C15

Post autor: krzycho-g »

mam dziwne przeczucie ze tak poniewaz wysokosc główki jest taka sama mimo/bez wspomagania
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 205 VS C15

Post autor: krzycho-g »

kiedys mozna było całe sanki z maglem, wahaczami ,a morami , zwrotnicami kupic za 500 zł a miało to przejechane 10000 km...i całosc ładowało sie do 205...
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 205 VS C15

Post autor: Orfister »

W takim razie - nie będę go sprzedawał, zostawię dla siebie. _O_
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 205 VS C15

Post autor: krzycho-g »

a najfajniejszy układ to maglownica od wspomagania przerobiona na bezwspomaganie, czucie drogi bezcenne a jak drazek zostanie pokryty teflonem i dodatkowo zastosuje sie smar z molibdenkiem dwusiarczku to całosc chodzi lekko a tylko 2,8 obrotu...
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 205 VS C15

Post autor: Orfister »

Kiedyś jak będę budował sobie " wyścigówkę" to niewątpliwie skorzystam z takiej opcji...
Awatar użytkownika
krzycho-g
Junior
Posty: 206
Rejestracja: 28 mar śr, 2007 8:07 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Janówek, Błonie, Warszawa...

Re: 205 VS C15

Post autor: krzycho-g »

miałes wersje bez wspomagania i trzeba było sie nakrecic od lewej do prawej, prawda ? ;-) w wyscigówkach sa zazwyczaj 2 obroty ;-)
kiedyś pojade tak szybko ze się w czasie przeniosę ...;-)
Awatar użytkownika
Orfister
Moderator
Posty: 5717
Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
Numer Gadu-gadu: 2690638
Lokalizacja: Gostynin
Kontakt:

Re: 205 VS C15

Post autor: Orfister »

Miałem..faktycznie trzeba było się nakręcić...
ODPOWIEDZ