Strona 1 z 1

205 VS C15

: 30 lis ndz, 2008 8:17 pm
autor: Orfister
Pytanko natury technicznej....
Czy drążek kierowniczy od Citroen'a C15 będzie pasował do przekładni w 205 ?

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 8:46 am
autor: krzycho-g
mam dziwne przeczucie ze tak ;-)

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 8:48 am
autor: Orfister
Na ile % ?
bo mam taki, i wg serviceboxa są to inne numery..ale najprawdopodobniej ze względu na to ze do dwóch różnych marek...

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 8:49 am
autor: krzycho-g
na 99,9% bo kiedys zamonotowałem całosc do 205 i działa chyba do dzis ;-)

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 8:54 am
autor: Orfister
A czy drążki przy maglownicy ze wspomaganiem i bez sa identyczne wg Ciebie ? bo wg servicebixa tak.

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 9:02 am
autor: krzycho-g
mam dziwne przeczucie ze tak poniewaz wysokosc główki jest taka sama mimo/bez wspomagania

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 9:03 am
autor: krzycho-g
kiedys mozna było całe sanki z maglem, wahaczami ,a morami , zwrotnicami kupic za 500 zł a miało to przejechane 10000 km...i całosc ładowało sie do 205...

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 9:04 am
autor: Orfister
W takim razie - nie będę go sprzedawał, zostawię dla siebie. _O_

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 9:04 am
autor: krzycho-g
a najfajniejszy układ to maglownica od wspomagania przerobiona na bezwspomaganie, czucie drogi bezcenne a jak drazek zostanie pokryty teflonem i dodatkowo zastosuje sie smar z molibdenkiem dwusiarczku to całosc chodzi lekko a tylko 2,8 obrotu...

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 9:08 am
autor: Orfister
Kiedyś jak będę budował sobie " wyścigówkę" to niewątpliwie skorzystam z takiej opcji...

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 9:32 am
autor: krzycho-g
miałes wersje bez wspomagania i trzeba było sie nakrecic od lewej do prawej, prawda ? ;-) w wyscigówkach sa zazwyczaj 2 obroty ;-)

Re: 205 VS C15

: 01 gru pn, 2008 9:57 am
autor: Orfister
Miałem..faktycznie trzeba było się nakręcić...