Strona 1 z 2

tarcze, kolocki itd swap

: 28 sty śr, 2009 2:48 am
autor: chaos
interesuje mnie co do mnie podejdzie, w danej chwili mam z przodu nie wentylowaną tacze 1.6gti prawdopodobnie, czy takie tarcze podejdą ?? http://moto.allegro.pl/item539384449_hi ... ja_gt.html jeżeli tak to jakie zaciski do tego ??

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 28 sty śr, 2009 8:40 am
autor: deejay
w GTI były wentylowane tarcze

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 28 sty śr, 2009 12:51 pm
autor: Para
Deejay , w 1.6 byly nie wentylowane.

Watpie czy ci podejda tarcze wielkosci 266. Z tego co wiem to 247 to max co mozesz wlozyc na zaciski z 1.9 GTI ale jak zwykle moge sie mylic. Niech mnie ktos poprawi. Na twoim miejscu zalatwilbym sobie zaciski z 1.9 GTI, pasuja bez problemu , dopasujesz dobre tarcze + klocki Ferodo DS2500 i dobry plyn 5.1 i bedziesz zadowolony

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 28 sty śr, 2009 4:03 pm
autor: skola
w 1.6 gti były tarcze wentylowane para oO. w 1.6 xs były niewetylowane ...

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 28 sty śr, 2009 6:06 pm
autor: moralez
zmien sobie zwrotnice na te z 1,9 (przy opkazji polosie lub same elementy wchodzace w piaste.)
na zwrotnice z 1,6 mozesz wlozyc co najwyzej zaciski z 1,9 na tarcze z 1,6

na zwrotnice z 1,9 mozesz wrzucic zaciski z 206, xsary na tarcze 266mm czyli taka jak ta z linku, lub nawet 283 mm z gti 6 lub 307 hdi. Jesli chcesz cos jeszcze wiekszego to pozostaje ci juz raczej dorabianie adapterow 8)

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 28 sty śr, 2009 6:46 pm
autor: deejay
Para pisze:Deejay , w 1.6 byly nie wentylowane.
były wentylowane :)

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 03 lut wt, 2009 12:49 pm
autor: Pieraś
a ja sie dopytam... do zwyklego puga jakie modyfikacje trzeba by zrobic by hebel byl lepszy?? np. wymiana tarcz, klockow i zacisk, czy pompa musi byc tez mocniejsza?? oczywiscie przewody wtedy tez do wymiany co by nowe byly.

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 16 lut pn, 2009 2:10 pm
autor: chaos
ok będe miał skrzynie z półosiami od cytryny xm... wiadomo trzeba by je pewnie skrócić, ale to nie problem, teraz pytanie jakie zwrotnice mi podejdą pod to ?? na większe hamulce..... aby było jak najmniej przeróbek i cena była odpowiednia.

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 16 lut pn, 2009 6:08 pm
autor: moralez
wydaje mi sie ze polosie podejda z 205 1,9 gti wtedy i zniego zwrotnice 8)

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 16 lut pn, 2009 7:46 pm
autor: chaos
czyli półosie od 1.9gti podejdą pod skrzynie od cytryny xm?? to by w pewnym sensie rozwiązywało problem......

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 17 lut wt, 2009 1:43 am
autor: moralez
jesli jest BE to 100 %

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 17 lut wt, 2009 8:02 am
autor: chaos
tego nie wiem, może ktoś zweryfikować jaka skrzynia była w citroenie xm 2.0 turbo ??

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 17 lut wt, 2009 8:22 am
autor: chaos
prawdopodobnie ME5T

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 16 lut śr, 2011 11:56 am
autor: guma
cześć!
poszukuję lepszych, wydajniejszych hamulców na przód do GTI, obecnie mam serię bendixa. co byście polecali (najlepiej podeślijcie linki)?
myślałem o tarczy 283mm i zacisku z 307 hdi:
http://moto.allegro.pl/zacisk-zaciski-p ... 26845.html
kolejne pytanie:
- czy przewody hamulcowe zostają te same?
- z czego dobrać tarczę czy z 307hdi będzie pasowała?
- czy pompa daje rade przy tych zaciskach?
- i najważniejsze, czy wszystko wejdzie w oryginalną felgę speedlina?

Re: tarcze, kolocki itd swap

: 16 lut śr, 2011 12:52 pm
autor: bez_polotu
wynalazek pisze: - czy przewody hamulcowe zostają te same?
- z czego dobrać tarczę czy z 307hdi będzie pasowała?
- czy pompa daje rade przy tych zaciskach?
- i najważniejsze, czy wszystko wejdzie w oryginalną felgę speedlina?
1. to zależy w jakim stanie masz przewody... ale jeżeli chodzi Ci o ich rozmiar to jest taki sam...
2. ja mam tarczę (i zaciski) z 306 GTI-6 wymiary (283x22) a w 307 tarcza ma (283x26) z tego wynika że tarcza jest szczersza więc i zacisk będzie szerszy...
3. ja mam seryjną pompę i jak najbardziej daje radę i nie mam żadnych problemów z zatrzymaniem się w miejscu.
4. te zaciski które mam wchodzą pod speedlina 15' ale musisz mieć dobrego wulkanizatora który w odpowiedzi sposób wyważy tą felgę bo maksymalne odważniki naklejane od wew. mogą mieć 5g bo 10g już haczą o zacisk, czyli co za tym idzie musisz mieć proste felgi :)

tak czytam to co napisałem i chyba bardzo chciałem pomóc, ale mi nie bardzo wyszło 8)7