SERWO PELNA IRYTACJA!!
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
SERWO PELNA IRYTACJA!!
panowie co to jest dzis dalem serwo od 1,9 do mojego rolanda z silnikiem od xs na gazniku.! Nowe przewody wszystko a tu na koneic efekt taki ze slabo mi sie robi, jest gorzej niz na starym mniejszym serwie!! Po zgaszeniu serwo twardnieje wiec raczej ejst ok.
Przy szybkim wduszaniu serwa na wlaczony silniku az mu obroty spadaja co wyraznie slychac i czuc!!
czy to serwo dziala dobrze tylko przy wiekszym silniku czy jak?
czy da sie wrocic dos tarego serwa nie odlaczajac przewodow hamulcowych?
Przy szybkim wduszaniu serwa na wlaczony silniku az mu obroty spadaja co wyraznie slychac i czuc!!
czy to serwo dziala dobrze tylko przy wiekszym silniku czy jak?
czy da sie wrocic dos tarego serwa nie odlaczajac przewodow hamulcowych?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
No ja po zalozeniu serwa z 1,9 (a moze 1,6? nie pamietam juz ) otrzymalem duzo silniejsze hamulce (a juz przed nie bylo wcale zle). Tez przy mocnym depnieciu minimalnie obroty spadaja, ale nie na tyle zeby gasl czy cos w tym stylu. Odpowietrzyles wszystko dokladnie?
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
odpowietrzane bylo 3 razy! Normalnie czuc jak obroty spadaja, widac na liczniku spadaja gdzies do 650 obrotow z 1000
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
U mnie tak z tych 800-850 jakie mam przewaznie przy bardzo mocnym depnieciu tak do 650 spadna. Skoro odpowietrzone, itd,. to ja naprawde nie wiem :/
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
da radeskola pisze: czy da sie wrocic dos tarego serwa nie odlaczajac przewodow hamulcowych?
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
a czy mzoe byc tak ze tu3 daje zamale podcisniennie i po prostu serwa nie wyrabia? bo wduszajac szybko to az silnik sie dlawi jak by zara mial zgasnac ...
Dlatego w tu3 jest males serwo a w xu jest juz duze?
Dlatego w tu3 jest males serwo a w xu jest juz duze?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
Byloby to mozliwe, ale u mnie wieksze serwo dalo poprawe hamowania, wiec...hm... nie sadze zebym mial jakis wyjatkowy TU pod macha
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
tak tak jest. u mnie te same objawy przy wiekszym serwie byly. ale to chyba zaden klopot co ?
- skola
- Uzalezniony
- Posty: 867
- Rejestracja: 27 lip czw, 2006 10:03 pm
- Posiadany PUG: 205 Roland 1,4 TUS3 84KM
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin/pogodno
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
panowie co sie chyba okazalo... ten bialy rozdzielnik co jest przy serwie jest to zaworek ... powinien dzialac tylko w jedna strone tak?
tzn silnik zasysa powietrze z serwa tworzac podcisnienie czyli wciskajac serwo powietrze nie powinno sie cofac spowrotem do silnika tak? Bo jak wciagam powietrze przez zaworek jest ok ale jak dmuchne w niego od strony serwa to powietrze tez sie wdmuchuje .....
tzn silnik zasysa powietrze z serwa tworzac podcisnienie czyli wciskajac serwo powietrze nie powinno sie cofac spowrotem do silnika tak? Bo jak wciagam powietrze przez zaworek jest ok ale jak dmuchne w niego od strony serwa to powietrze tez sie wdmuchuje .....
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2619
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
PRZÓD: Wzmak Rockford P450.4, Hertz HSK 165, radio JVC KD-BT1 ,TYŁ: Wzmak SOUNDSTREAM TRX2.550, SUB: MB Quart RWE 302 , kable 35MM^, kondzior 1 F
- TO-MI
- Maniak
- Posty: 1273
- Rejestracja: 02 lip ndz, 2006 3:14 pm
- Posiadany PUG: XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 604584106
- Lokalizacja: Krosno/okol
Re: SERWO PELNA IRYTACJA!!
powinieneś dać rade zassać powietrze z serwa a wdmuchnąć nie, przez wąż idący do silnikaskola pisze:panowie co sie chyba okazalo... ten bialy rozdzielnik co jest przy serwie jest to zaworek ... powinien dzialac tylko w jedna strone tak?
tzn silnik zasysa powietrze z serwa tworzac podcisnienie czyli wciskajac serwo powietrze nie powinno sie cofac spowrotem do silnika tak? Bo jak wciagam powietrze przez zaworek jest ok ale jak dmuchne w niego od strony serwa to powietrze tez sie wdmuchuje .....
czyli w zaworek od strony serwa powinno sie dać dmuchnąć a zassać już nie
Doba ma 24 godziny,zgrzewka 24 piwa...przypadek..?
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207
http://peugeot205.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2207