Części potrzebne do regeneracji belki w GTI
: 10 mar śr, 2010 6:28 pm
Poniżej przedstawiam listę części które można zakupić w ASO, jest to komplet rzeczy potrzebnych do regeneracji belki. Jest to opis na jedną stronę więc radze zamówić po 2 sztuki każdej części (oprócz rury oczywiście)
5176 17 - Czop wahacza tylnego, - Trailing arm shaft (numer 3 na rysunku)
5148 48 - Rura belki (numer 1 na rysunku) - crossmember tube - Warto wiedzieć, że zawiera 4 łożyska więc można zaoszczędzić pare groszy.
5154 10 Uszczelka zewnętrzna - External seal (numer 10 na obrazku powyżej)
5172 24 Uszczelka łożyska stabilizatora - Anti roll bar bearing bush (numer 5 na rysunku)
5174 03 - Uszczelka, znajduję się między stabilizatorem a końcem wahacza - Crossmember seal (numer 6 na rysunku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5132 49 - Zewnętrzna tulejka (łożysko) - External bearing (na zdjęciu poniżej)
5131 45 - Wewnętrzna tulejka (łożysko) - Internal bearing
Numer 6 / 7 na obrazku poniżej
5154 08 - Uszczelka - Suspension arm seal. Jeżeli ta uszczelka nawali, do środka rury może dostać się masa zanieczyszczeń. (numer 8 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 09 - Podkładka - CUP - ta część opiera się o wachacz (numer 9 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 05 - Zaślepka drązka - Plug (numer 4 na obrazku poniżej)
5153 12 - Podkładka na końcu stabilizatora - Suspension bar washer (numer 2 na obrazku powyżej)
5153 11 - Śruba Torx - Crossmember screw, bardzo często ciężka do odkręcenia. (numer 5 na obrazku powyżej)
5153 10 - Śruba - Suspension bar stud (numer 3 na obrazku powyżej)
6962 66 - Podkładka elastyczna - 8X18-1,4 - Spring washer (oznaczona "B" na obrazku powyżej)
6932 38 - Nakrętka sześciokątna DIAM 8X125-6,5 - Hexagonal nut (oznaczona "A" na obrazku powyżej)
Mam nadzieje, że się przyda
5176 17 - Czop wahacza tylnego, - Trailing arm shaft (numer 3 na rysunku)
5148 48 - Rura belki (numer 1 na rysunku) - crossmember tube - Warto wiedzieć, że zawiera 4 łożyska więc można zaoszczędzić pare groszy.
5154 10 Uszczelka zewnętrzna - External seal (numer 10 na obrazku powyżej)
5172 24 Uszczelka łożyska stabilizatora - Anti roll bar bearing bush (numer 5 na rysunku)
5174 03 - Uszczelka, znajduję się między stabilizatorem a końcem wahacza - Crossmember seal (numer 6 na rysunku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5132 49 - Zewnętrzna tulejka (łożysko) - External bearing (na zdjęciu poniżej)
5131 45 - Wewnętrzna tulejka (łożysko) - Internal bearing
Numer 6 / 7 na obrazku poniżej
5154 08 - Uszczelka - Suspension arm seal. Jeżeli ta uszczelka nawali, do środka rury może dostać się masa zanieczyszczeń. (numer 8 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 09 - Podkładka - CUP - ta część opiera się o wachacz (numer 9 na obrazku powyżej oraz na zdjęciu poniżej)
5154 05 - Zaślepka drązka - Plug (numer 4 na obrazku poniżej)
5153 12 - Podkładka na końcu stabilizatora - Suspension bar washer (numer 2 na obrazku powyżej)
5153 11 - Śruba Torx - Crossmember screw, bardzo często ciężka do odkręcenia. (numer 5 na obrazku powyżej)
5153 10 - Śruba - Suspension bar stud (numer 3 na obrazku powyżej)
6962 66 - Podkładka elastyczna - 8X18-1,4 - Spring washer (oznaczona "B" na obrazku powyżej)
6932 38 - Nakrętka sześciokątna DIAM 8X125-6,5 - Hexagonal nut (oznaczona "A" na obrazku powyżej)
Mam nadzieje, że się przyda