Strona 1 z 1

Łożysko podporowe

: 15 lip pt, 2011 2:02 pm
autor: Bartuś
Czy to normalne że ten króciec prawej półosi miedzy silnikiem a łożyskiem podporowym ma lekki luz wzdłużny (prawo-lewo tak z 5 mm)? Przed wymianą półosi i łożyska pamiętam że to było sztywne ale może po prostu było zapieczone? Próbowałem to odkręcić przeczyścić dokręcić ale to nic nie zmieniło. Chodzi o to że po wymianie wahaczy (wreszcie czuję samochód :D) zaczął być słyszalny dość głośny "udar" gdzieś z prawej z dołu przy przyśpieszaniu. Czy to możliwe żeby znowu poleciały przeguby (wymienione jakiś 40k km)? Generalnie jeszcze przy hamowaniu czuję szarpanie na kierownicy ale to pewnie krzywa tarcza chociaż czasem wydaje mi się że szarpanie ma podobną częstotliwość do stuków.

Re: Łożysko podporowe

: 15 lip pt, 2011 4:33 pm
autor: palpio
Ustaw zbieżność

Re: Łożysko podporowe

: 15 lip pt, 2011 4:48 pm
autor: Bartuś
Niby ustawiona, przynajmniej ten co ustawiał mówił że dobrze ustawił. Z resztą nie znosi na boki tylko przy hamowaniu od tego szarpania właśnie trochę na lewo przekręca mi kierę.

Re: Łożysko podporowe

: 15 lip pt, 2011 9:40 pm
autor: Banita
Walnięty przegub pokrzywi tarcze -stąd bicie podczas hamowania.
Mogło też polecieć owe łożysko -efekt ten sam.

Re: Łożysko podporowe

: 15 lip pt, 2011 10:06 pm
autor: zmac
Przy wymianie wahacza przesuneła sie spreżyna w prawym przegubie wewnetrznym i powoduje takie terkotanie. Musisz wyjąc półoś i rozbierz przegób wewnetrzny.