problem z regeneracja maglownicy
: 26 mar pn, 2012 9:49 am
Ostatnio w weekend wziąłem się za wymianę krzyżaka i wymianę tulejki w maglownicy ale okazało sie ze w maglownicy była woda która dostała się przez łożysko na ślimaku w skutek czego oczywiście się zatarło ( dlatego ciężko chodziła kiera i ja blokowało co jakiś czas i to nie był krzyżak ) a krzyżak jest idealny. Teraz moje pytanie:
Czy ktoś jest w stanie określić mi dokładnie jakie są wymiary tego łożyska lub jakieś numery, ja szukałem tego wszędzie i nie mogę tego dostać a tylko tego mi brakuje żeby to wszystko do kupy poskładać...
I jaki jest numer tej gumy którą jest na ślimaku która zasłania to łożysko?
no i dziwna sprawa bo wałek ślimaka ma średnice 18.35 mm a maglownica 35 mm nigdzie nie idzie dorwac takiego łożyska
teraz pytanie czy można zdjąć 1 mm materiału ze ślimaka żeby weszło łożysko 17x35x8 ? bo takie są dostępne, wydaje mi się że krzyżak nie będzie miał luzu bo mam ślimaka z kawadratowymi wycięciami a nie z wielopustem, jak myslicie ?
Czy ktoś jest w stanie określić mi dokładnie jakie są wymiary tego łożyska lub jakieś numery, ja szukałem tego wszędzie i nie mogę tego dostać a tylko tego mi brakuje żeby to wszystko do kupy poskładać...
I jaki jest numer tej gumy którą jest na ślimaku która zasłania to łożysko?
no i dziwna sprawa bo wałek ślimaka ma średnice 18.35 mm a maglownica 35 mm nigdzie nie idzie dorwac takiego łożyska
teraz pytanie czy można zdjąć 1 mm materiału ze ślimaka żeby weszło łożysko 17x35x8 ? bo takie są dostępne, wydaje mi się że krzyżak nie będzie miał luzu bo mam ślimaka z kawadratowymi wycięciami a nie z wielopustem, jak myslicie ?