Strona 1 z 1

Belka z 306 S16?

: 09 kwie pn, 2012 10:53 pm
autor: morpheusss
Witam!
Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czym się różnią belki z 205 i 306? Da radę spasować belkę z 306 do 205? Wiem że belki nie są P&P ale czy wsadzenie belki z 306 do 205 wymaga jakichś drastycznych przeróbek? Jestem w UK i upatrzyłem tutaj belkę z S16, robi wrażenie :)
Będę ładować pakiet MAXI, więc szerokość to nie problem. Kupiłem też gwintowany zawias GAZ, w planach silnik S16, webery 45 DCOE i turbina.

http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-306-G ... 1e6cbbd312

Warto się w to bawić?

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 7:19 am
autor: grzesiek309
Belka z 306 ma inne mocowania. Myślę, że po dorobieniu odpowiednich może pasować do 205. Pytanie tylko czy jest to opłacalne :wink:

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 11:46 am
autor: Manwe
troszeczkę off top ale coś mi się wydaje, że albo turbo albo weber :(

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 11:50 am
autor: morpheusss
Tylko Ci się wydaje ;) Pracuję z 60 letnim inżynierem który przez 20 lat przygotowywał w UK auta (a dokładnie zespół napędowy) do wyścigów torowych i wielokrotnie uturbiał webery co dawało znakomite efekty :)

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 12:01 pm
autor: Manwe
to w takim razie ja chce się koniecznie tym przejechać jak skończysz :D

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 12:05 pm
autor: morpheusss
Nie ma problemu :D

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 8:17 pm
autor: grzesiek309
Połączenie turbo i Weberów jest jak najbardziej możliwe :Y

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 8:25 pm
autor: cienki
Gaźnik przy turbo jest możliwy. Ale nie każdy gaźnik będzie działał z turbo.

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 8:27 pm
autor: grzesiek309
DO weberów są specjalne zestawy do przeróbki pod turbo :wink:

Re: Belka z 306 S16?

: 10 kwie wt, 2012 9:03 pm
autor: morpheusss
Belki jednak nie będę brać, Xtrack mnie trochę uświadomił że auto będzie zbyt nerwowena tej belce.
Co go gaźników i turbo - przeważnie wystarczy zadbać o odpowiednie ciśnienie paliwa (zmienne wraz z ciśnieniem doładowania) żeby zapełnić (ale i nie przelać) komory pływakowej, a paliwo już się zassie do mieszanki ze względu na różnicę ciśnień w venturim, ale zgadza się, że nie każdy gaźnik się będzie nadawać.