Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU
: 24 mar ndz, 2013 8:26 pm
Cześć, temat sprężyn poruszany wielokrotnie. odpowiedzi nie znalazłem przeszukując 10stron z działu.
Jakie bedą róznice w obniżeniu 205ki XU diesla, stosując sprezyny -40 dla 1.1-1.6(TU), a 1.8(XU).
Z tego co wiem ory spręzyny w Dieslu sa dłuższe niz w TU.
Jeśli obniżające spreżyny TU, obniżają lekkie TU o teoretyczne 40mm~, to stosując takie sprezyny (TU) do cieższego XU siadzie bardziej niż sprezyny dedykowane do XU?
mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi.. :/
mile widziane jakies zdjecia jeśli macie
Jakie bedą róznice w obniżeniu 205ki XU diesla, stosując sprezyny -40 dla 1.1-1.6(TU), a 1.8(XU).
Z tego co wiem ory spręzyny w Dieslu sa dłuższe niz w TU.
Jeśli obniżające spreżyny TU, obniżają lekkie TU o teoretyczne 40mm~, to stosując takie sprezyny (TU) do cieższego XU siadzie bardziej niż sprezyny dedykowane do XU?
mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi.. :/
mile widziane jakies zdjecia jeśli macie