Strona 1 z 1

Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU

: 24 mar ndz, 2013 8:26 pm
autor: aver
Cześć, temat sprężyn poruszany wielokrotnie. odpowiedzi nie znalazłem przeszukując 10stron z działu.

Jakie bedą róznice w obniżeniu 205ki XU diesla, stosując sprezyny -40 dla 1.1-1.6(TU), a 1.8(XU).

Z tego co wiem ory spręzyny w Dieslu sa dłuższe niz w TU.
Jeśli obniżające spreżyny TU, obniżają lekkie TU o teoretyczne 40mm~, to stosując takie sprezyny (TU) do cieższego XU siadzie bardziej niż sprezyny dedykowane do XU?

mam nadzieje, że zrozumiecie o co mi chodzi.. :/
mile widziane jakies zdjecia jeśli macie :W

Re: Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU

: 24 mar ndz, 2013 9:03 pm
autor: Kamkiler
będzie twardy jak taczka

Re: Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU

: 24 mar ndz, 2013 9:23 pm
autor: DJPreZes
I brutalnie niski ;)

Re: Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU

: 28 cze pt, 2013 10:07 pm
autor: balonik
Tylko czy wytrzyma na Polskich drogach :)

mieszkania lublin

Re: Spręzyny obniżające. Roznica miedzy TU/XU

: 29 cze sob, 2013 9:50 am
autor: jozek
Ja właśnie podniosłem belke w Gentry o ząbek do fabrycznej wysokości i zamieniłem niebieskie springi Gutmanna na zwykłe z Gentry. Obniżone 205 swietnie wyglądaja ale konfrontacja z naszymi drogami wypada słabo.
Zobacz sobie zdjęcia dieselka Rafała. Montowałem mu sprężyny z Cti i wg mnie to jest optymalna wysokość do XUD9.