Przed wymianą pompy hamulec wpadał w ziemię, po wymianie to samo... Jest możliwość że pomyliłem sekcje. Wjakim układzie powinny być pozakręane przewdou w kształcie "X"m bo ja na koniec pompy dałem po obu sytonach na przód, a z tyłu blżej kabiny to przewodu na tył.
POMOCY
Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
-
- Nowicjusz
- Posty: 68
- Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
- Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
- Numer Gadu-gadu: 2605139
- Lokalizacja: Rzeszów
Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
- Manwe
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2013
- Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
- Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
- Numer Gadu-gadu: 7424729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Uklad przewodow nie powinien miec wplywu na wpadanie pedalu, rozumiem ze uklad bez abs i odpowietrzales od najdalszego pompie kola??
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
- jozek
- Maniak
- Posty: 1168
- Rejestracja: 15 cze ndz, 2008 12:33 am
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16, 2x205 CTI, 205 Gentry Turbo CT, 205 Gutmann, 205 Cj, 205 RG 3D
- Numer Gadu-gadu: 4886607
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Teraz masz źle zamontowane. Musisz zamienić ze sobą dwa przewody po jednej stronie pompy. Jednak to nie jest przyczyną miękkiego hamulca. Dobrze odpowietrzyłeś i masz szczelne przewody?
-
- Nowicjusz
- Posty: 80
- Rejestracja: 04 maja śr, 2011 8:50 pm
- Posiadany PUG: peugeot 205 RG (Roland Garros) Cabrio
- Numer Gadu-gadu: 757080
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Hamulce powinny być podłączone przemiennie.
Lewy przód - prawy tył,
Prawy przód - lewy tył.
Zostało to wymyślone dla bezpieczeństwa - w razie awarii jednej sekcji hamuje jedno koło z przodu i jedno z tyłu.
Ja z miękkim hamulcem walczyłem kupę czasu. Wymieniałem pompę, cylinderki i wszystko co możliwe.
Przyczyną okazały się elastyczne przewody hamulcowe z przodu (z tyłu też wymieniłem po czasie dla spokoju ducha). Ponoć ze starości puchną, przez co zwiększa się ich średnica wewnętrzna i spada ciśnienie w układzie.
Po wymianie - jak ręką odjął.
Lewy przód - prawy tył,
Prawy przód - lewy tył.
Zostało to wymyślone dla bezpieczeństwa - w razie awarii jednej sekcji hamuje jedno koło z przodu i jedno z tyłu.
Ja z miękkim hamulcem walczyłem kupę czasu. Wymieniałem pompę, cylinderki i wszystko co możliwe.
Przyczyną okazały się elastyczne przewody hamulcowe z przodu (z tyłu też wymieniłem po czasie dla spokoju ducha). Ponoć ze starości puchną, przez co zwiększa się ich średnica wewnętrzna i spada ciśnienie w układzie.
Po wymianie - jak ręką odjął.
-
- Nowicjusz
- Posty: 68
- Rejestracja: 23 lut śr, 2011 5:16 pm
- Posiadany PUG: 1.8 Dturbo
- Numer Gadu-gadu: 2605139
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
TAk, odpowietrzałem od najdalszego koło tak jak powinno się to robić.Manwe pisze:Uklad przewodow nie powinien miec wplywu na wpadanie pedalu, rozumiem ze uklad bez abs i odpowietrzales od najdalszego pompie kola??
Na 1/4 mili ściagają się Volkswageny. Na zakrętach prawdziwe samochody
- zmac
- Uzalezniony
- Posty: 529
- Rejestracja: 11 sty ndz, 2009 9:27 am
- Posiadany PUG: 309 gti, 206 gti, 205 cj
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Żyrardów/Garwolin
Re: Wymiana pompy hamulcowej, problem nie rozwiązany
Sprawdz samoregulatory szczęk, miałem kiedyś podobny problem, jeden cofnął się na maksa i pedał wpadał do podłogi.