Ruchy kierownicą:( inne takie...
- smug
- Uzalezniony
- Posty: 551
- Rejestracja: 28 maja ndz, 2006 10:21 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Krakow,Bochnia i okolice
Ruchy kierownicą:( inne takie...
Przeczytalemjuz kilka postow na temat problemow z ukladem kierowniczym ale nie znalazlem odpowiedzi na moja przypadlosc Gdy skrecam nie zaleznie od predkosci(powyzej 30km/h ) kierownica wykonuje ruchy "na skoki".Spotkalem sie z tym samym przypadkiem u znajomego w polo,ale jemu to nie przeszkadza i nawet sie tym nie intersuje wiec na pomoc nie moge liczyc.
Druga sprawa:Strasznie ciezko mi sie skreca i strasznie szybko po skrecie kola odbijaja.
Trzecia sprawa:sciaga do wewnetrznej strony jezdni,a zanim skrucilem sprzezyny o zwoj sciagalo w prawo i wydaje mi sie moze cos kolumna jest(moze zle zlozylem bo na dolkach i po przekroczeniu z duzo predkoscia wzniesienia,a scislej w momencie gdy kola sa prawie w powietrzu cos stuka z prawej strony)tak powyzej 90 auto nie utrzymuje stalego toru jazdy.
Na 99%tyl auta byl bity i zamiast tak||--||wyglada tak | |--||.
Czy jak wyciagam kolumne musze ustawiac geometrie bo jutro sie wybieram,a chcialbym jeszcze raz "obadac"czy dobrze jest zlozony mc'person.
Druga sprawa:Strasznie ciezko mi sie skreca i strasznie szybko po skrecie kola odbijaja.
Trzecia sprawa:sciaga do wewnetrznej strony jezdni,a zanim skrucilem sprzezyny o zwoj sciagalo w prawo i wydaje mi sie moze cos kolumna jest(moze zle zlozylem bo na dolkach i po przekroczeniu z duzo predkoscia wzniesienia,a scislej w momencie gdy kola sa prawie w powietrzu cos stuka z prawej strony)tak powyzej 90 auto nie utrzymuje stalego toru jazdy.
Na 99%tyl auta byl bity i zamiast tak||--||wyglada tak | |--||.
Czy jak wyciagam kolumne musze ustawiac geometrie bo jutro sie wybieram,a chcialbym jeszcze raz "obadac"czy dobrze jest zlozony mc'person.
- DJPreZes
- Moderator
- Posty: 4593
- Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
- Posiadany PUG: Roland Garros/307
- Numer Gadu-gadu: 2516096
- Lokalizacja: Gdynia
Mam identycznie w 405 - luzy na maglownicy. Na kanale wygladalo, ze to koncowka drazka, ale po dokladniejszym przyjzeniu maglownica umiera :/ I dokladnie tak jak piszesz, przy wcisnieciu gazu jest gluche stukniecie sam nie wiem czemu.smug pisze:Luzu nie mam na kole kierownicy,wiec nie wiem czy to krzyzak,ale jak czasami szybko ruszm lewo/prawo to slychac stuk i na zakrecie w prawo przy predkosci ponad 50km/h stuka jak dodam gazu(chyba polos bo przy zmianie biegu tez jest "puk")krzyzak/lozyska mc phersona do wymiany -musisz sam zbadac
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Na początek sprawdź czy wszyskie śruby na wahaczach i kolumnie MC Phersona sa dobrze dokręcone - u mnie tłukło na dołkach i przy zjeździe z krawężnika i jak już kupiłem tuleje wachacza i przyszło do wymiany to przy odkręcaniu wahacza znalazła się przyczyna.
Wcześniej przyczyną stuków i ściągania była rozwalona zwrotnica (jajo na mocowaniu sworznia wahacza).
Może objawy nie do końca te same ale zanim wpadniesz w koszta warto sprawdzić
Wcześniej przyczyną stuków i ściągania była rozwalona zwrotnica (jajo na mocowaniu sworznia wahacza).
Może objawy nie do końca te same ale zanim wpadniesz w koszta warto sprawdzić
- rafxx
- Nowicjusz
- Posty: 76
- Rejestracja: 18 lip ndz, 2004 4:18 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lubelskie
u mnie tez mam podobne objawy tzn kierownicą kreci sie nierownomiernie i nie trzyma toru a w koleinach wręcz wyrywa. ale tylko na kiepskich drogach, jak jade po gladkiej drodze jest wszystko ok, cale zawieszenie oprócz amorków mam nowe, niedlugo wymiana wiec powiem czy pomogło.
Kumpel mial tak w vento wymienił amorki i musial robic geometrie i pomogło, mówi ze różnica jest bardzo duża po geometrii.
Kumpel mial tak w vento wymienił amorki i musial robic geometrie i pomogło, mówi ze różnica jest bardzo duża po geometrii.
- d_ARC
- Uzalezniony
- Posty: 887
- Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
- Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
- Numer Gadu-gadu: 2897169
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja tak miałem kiedy postanowiłem zamienić opony przód z tyłem. Zawieszenie robione w maju, żadnych luzów a na koleinach kierownicą ciągnęło niemiłosiernie i szybka jazda czy wyprzedzanie na nierównej drodze to był prawdziwy hardcore No ale z przodu 195/45 a tył 175/55. Po powrocie do wyjściowej konfiguracji wszystko wróciło do normy i auto idzie po drodze jak przyklejonenie trzyma toru a w koleinach wręcz wyrywa