Problemy z zegarami

Forum dla spraw zwiazanych z problemami/dyskusjami na temat nadwozia, wnetrza oraz modyfikacja wewnatrz samochodu
Awatar użytkownika
klim
Junior
Posty: 139
Rejestracja: 12 wrz śr, 2007 8:43 am
Posiadany PUG: 205 1.9 GTI
Numer Gadu-gadu: 1200836
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Problemy z zegarami

Post autor: klim »

Witam. Mój pug jest z 91r 1.9 gti. Poprzedni właściciel wsadził chyba zegary ze starszego modelu bo mam kontrolke od kompa pomarańczową z symbolem otwartych drzwi, temp oleju ma podziałkę 90 i 140 stopni a obrotomierz jest w liczbie jednocyfrowej. Poprzedni włąsciciel dał mi drugi licznik z tym ze nie działąło kasowanie dziennego, ale to sobie naprawiłem. Ten drugi zegar ma kotrolkę kompa pomarańczową z symbolem silnika i literki K, zakres temp oleju 90 150 stopni i obrotomierz w liczbie dwucyfrowej i ogólnie widać ze jest nowsz. Sądze ze jest to zegar z właśnie mojego puga. Dzisiaj założyłem go i tu zdziwienie. Po załączeniu zapłonu paliwo podnosi się duzo wyzej niz w tym starym, temp oleju jest na zimnym przed 90, ciśnienie oleju na wolnych powyzej 4. Co moze być powodem takich błędnych wskazań? Dodam ze rozbierałem ten nowy i zdejmowałem wskazówki ale poskładałem je tak jak były. Aha cisnienie podnosi się bez zapalania silnika przed 2
Peugeot 205 1.9 gti, volvo v40 T4, ticemon 0.8
http://amk-slazak.pl/
ODPOWIEDZ