klekocix -Ty to masz problemy
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
.
Zegarek hałasuje ?. To trzeba go wymontować i naoliwić.
Dwie krople oliwy pod wskazówki. Mam na myśli ośki/tulejki wskazówek. To powinno rozwiązać temat, chyba że wytarły się koła zębate napędu.Jak rozłożyć licznik opisałem -szukaj- licznik dzienny. Jest tam również opisana naprawa mechanizmu kasowania licznika + fotki. Prędkościomierze można przekładać zostawiając swoją skalę. Mechanizm ma swój typ, opis na odwrocie skali.Dla prawidłowego wskazania prędkości powinny być takie same np. 17J.
Manwe zamieścił fotki obrotomierza. Niestety ścieżki łączące są słabo widoczne. Z Twojej fotki wynika że zasilanie jest zrealizowane poprzez ścieżki. Dodatkowe przewody są zbędne. Wystarczy podpiąć kabel sygnałowy 112. Zdejmij obudowę obrotka cyknij fotkę i będzie wszystko jasne.
Kabel 112 wychodzi ze złącza cewki WN i idzie do kabiny. Wyjmij wtyczkę.
Nie pomylić z kablem 112A poz.2
Zdemontuj półkę kierowcy.
Po prawej stronie ( jak była półka kierowcy) odszukaj złącze dziewięcio torowe - P2 / powinien dochodzić tam przewód o nr. 112/ tor. 2
Zdjąć P2 z wieszaka (pociągnąć w dół),rozłączyć. Sprawdzić ciągłość kabla 112 od cewki do złącza P2 miernikiem uniwersalnym. Podłączyć wtyczkę do cewki.
Rozłożyć wtyczkę P 2 w której brak wyjściowego kabla 112 do licznika (odchylić boczne skrzydełka wtyczki i podnieść pokrywkę).
Dołożyć nowy kabel o przekroju 0.75 mm2 z konektorem długości ok. 0,7mb. i zamknąć wtyczkę.
Połączyć złącze P2. Teraz wystarczy poprowadzić go do licznika i podpiąć do odpowiedniej wtyczki. Wtyczki licznikowe są nierozbieralne. Należy wprowadzać przewód od tyłu i do kabla dołączyć konektor
pozyskany np. z zegarka - jeżeli nie wykorzystujemy, wody w filtrze,podgrzewu silnika, świec żarowych. Pora na kawę.
Miłej zabawy przy przekładkach.