Strona 1 z 1

Dokładam AUTOMATYCZNY WŁACZNIK SWIATEŁ

: 13 maja ndz, 2007 6:27 pm
autor: Wacman
Pytanie do znawców tematu, czy ktoś motował w pugu automatyczny włącznik świateł? jeśli tak to jak? :)

: 13 maja ndz, 2007 9:24 pm
autor: ghostface
bylo cos ostatnio o tym w Auto Swiecie chyba :D

: 13 maja ndz, 2007 10:38 pm
autor: spricik
Ja tez dołaczam sie do pytania.
Dostałem wyłacznik dokładnie ten
http://www.allegro.pl/item189287746_aut ... t_to_.html
I bede niebawem montował.

Po chwili zastanowienia jednak mam pewne obawy czy to bedzie az takie wspaniałe.
Taki włacznik załacza światła w momencie kiedy alternator zaczyna ładować.. tzn również wtedy gdy silnik będzie kręcił ale jeszcze nie odpali. Czyli tak jakbym odpalał z włączonymi światłami.

Co to zamontowania do według instrukcji którą dostałem z tym włacznikiem to narozsądniej będzie podłaczyć sie pod kable od włacznikia w kolumnie kierowniczej + jeden kabelek do 12V myśle ze moze ze szkrzynki z bezpiecznikami + kabelek do alternatora

: 14 maja pn, 2007 12:56 am
autor: moralez
spricik pisze: Po chwili zastanowienia jednak mam pewne obawy czy to bedzie az takie wspaniałe.
Taki włacznik załacza światła w momencie kiedy alternator zaczyna ładować.. tzn również wtedy gdy silnik będzie kręcił ale jeszcze nie odpali. Czyli tak jakbym odpalał z włączonymi światłami.
alternator nie zaczyna ladowac kiedy silnik sie kreci tylko przy okreslonych obrotach np 800 obr/min, rozrusznik rozpedza silnik do jakis 300 ? :roll: wiec nie odrazu zalacza ci sie swiatla

: 14 maja pn, 2007 12:43 pm
autor: spricik
Dzięki za wyjasnienie ;) @moralez
Tego wlasnie nie sprawdzałem ..takze to była tylko moja teoria . Zasugerowałem sie kontrolka od ładowania.
Także dzięki....no i bede montował ten wynalazek w najblizszym czasie. Za duzo razy sie juz złapałem na tym ze zostawiłem światła włączone.

: 14 maja pn, 2007 5:38 pm
autor: Wacman
A może już ktoś montował w swoim pugu i zechce podzielić się rozwiązaniami np. dojścia do kabli instalacji? :)

: 18 maja pt, 2007 2:40 pm
autor: Paweł
Mam taki co to włącza się po określonym czasie (np.15 sekund) od momentu włączenia stacyjki. Ale chyba kupię ten i wymienię, bo muszę wyłączyć ten układ jak chcę posłuchać radia przy wyłączonym silniku. A jak wyłączę światła to mi piszczy, że światła nie włączone przy włączonej stacyjce. A stacyjka musi być włączona, bo inaczej radio nie gra. A zmieniać nie będę bo nie chce mi się za każdym razem pamiętać o wyłączaniu radia. :)
Ale wymienię na taki: http://www.allegro.pl/item196959430_aut ... niem_.html

: 23 maja śr, 2007 11:12 am
autor: robakkk
[spiricik] Jeśli tylko zapominasz o wyłączeniu to proponuję jeszcze prostszy sposób- buzer(piszczyk) pod krańcówkę otwarcia drzwi:)

: 27 maja ndz, 2007 10:53 pm
autor: Paweł
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - niech pomoże.
Czy kabelek od alternatora do kontrolki ładowania przechodzi przez tablicę z bezpiecznikami i przekaźnikami, czy może "leci" prosto do deski?

: 27 maja ndz, 2007 11:56 pm
autor: cheatoss
wg mnie wszystkie najpierw leca do tablicy.

z tego co pamietam etzold tez tak twierdzil =]

: 29 maja wt, 2007 1:31 am
autor: pogy
ja założyłem już do swojego z firmy AMT tak zwany UWS.jest super bo można go tak podłączyc ze bedzie zapalał światła dopiero po odpaleniu silnika czyli musi dostać impuls ze stacyjki w momencie rozruchu i jak tez tak zrobiłem.najpierw po 5 sekundach zapala postojowe a po następnych dwóch mijania.oczywiście są tez tam jeszcze inne opcje-dowyboru do koloru.no i zaleta taka że niemasz włączonych świateł jak słuchasz radia.a jak chcesz sobie zimą go posłuchać przy właczonym silniku to tylko pstykasz przełącznikiem -zima/lato i niewłanczaja sie światła .ja dałem za niego 4 pare zł.montaz dziecinnie prosty.