wiec tak obrotek to ory peugeot i w liczniku są do niego ścieżki gotowe wystarczy doprowadzić kabel sygnałowy z cewki do licznika albo z kostki do licznika i po problemie, ścieżki można przylutować bezpośrednio do płytki obr i wygląda jak ory
najlepiej jak kupisz sobie obrotek z pokrywka i "szkłem" licznika bo ma jedna mniej dziurkę
wyżej opisany montaż mam u siebie na liczniku Veigla i wszystko chodzi perfekt

, kabel ciągnąłem od cewki bo mam przedliftowa deskę i nie ma kostek w kabinie
a kiera jest to kiera od zwyklaka przedlift deska granatowa
jakbyś potrzebował zdjecia jak to zrobić to gdzieś na kompie mam i w moim temacie są tyle, że temat mocno zagrzebany


szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1