Obrotomierz szaleje
- KuKiTa
- Maniak
- Posty: 1019
- Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
- Posiadany PUG: 205 GTi
- Numer Gadu-gadu: 360167
- Login tlen: kukita
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
Obrotomierz szaleje
Zrobiłem przekładke licznika XS/RG do mojego 1.1. Wszystko pięknie i super tylko obrotomierz szaleje w przedziale od 1000 do 2000. Odpalam zimne auto to wskazówka wacha się ok. 1700, potem troszkę spadnie. Włączam kierunkowskaz to wskazówka na przemian chodzi na dół i do góry o jakieś 200 rpm. tak samo jak sobie światłami mrugam to wskazówka sie rusza :/. Wyłacze silnik, odpalam to wskazówka jest na 800 rpm, dodaje gazu do 2000, puszczam do spada do 800 ale jak dodam do około 4000 to spada tylko do 1700 i tak zostaje . Jeszcze jedna ciekawostka. Gdy przekręce raz kluczyk to mam od razu 2500 , drugi raz to spada do 0.
Elektryk założył mi opornik i było super w dolnych granicach tylko odcinke miałem przy 4500 więc tak nie mogło być.
dodam że każdy spadek prądu np. włącze radio, wentylator, nacisne hamulec, włącze wycieraczki to wskazówka opada no ale jak wyłącze to idzie do góry
Elektryk założył mi opornik i było super w dolnych granicach tylko odcinke miałem przy 4500 więc tak nie mogło być.
dodam że każdy spadek prądu np. włącze radio, wentylator, nacisne hamulec, włącze wycieraczki to wskazówka opada no ale jak wyłącze to idzie do góry
- grzechuuu205
- Maniak
- Posty: 1417
- Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
- Numer Gadu-gadu: 2800082
- Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)
hm... ja zakładałem sobie od obrotek od Forda i tez miałem problemy na początku.. np przy wyłączonym silniku włączyłem światła to nagle obrtoek skakał.. niewiem co to było.. wziełem raz rozebrałem licznik i docisnełem lekko wskazówke (nieraz mi obrotek sie wyłączał w czasie jazdy) i teraz jest juz ok... cos mi poprostu nie stykało...
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
moze podlacz bezposrenio pod aku i cewke... wtedy bedziesz wiedzial napewno,czy obrotek sprawny...
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- iveras
- Maniak
- Posty: 1068
- Rejestracja: 05 paź wt, 2004 9:27 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 1660813
- Lokalizacja: Wolne Miasto Gdansk
iveras sprzedał w pełni sprawny licznik bo miał go w RG sprowadzając auto z nad morza i jeżdżąć jakiś czas u siebie. Wszystko wskazywało idealnie, dlatego error musiał wystąpić z Twojej strony przy podłączaniu, lub masz coś nie tak z elektryką. Jedyne co mogę zrobić to zapewnić, że chodził należycie. Gdyby nie to, że miałem licznik GTi z poprzedniego puga to bym nie wymieniał po prostu.
Niektóre objawy, które wymieniasz są przecież normalne. Na ssaniu ma wyższe obroty. Mój jak się dogrzeje też wskazuje trochę poniżej 1000. W podłączanie oporników do licznika bym się nie bawił
Dodano po 18 minutach:
Niektóre objawy, które wymieniasz są przecież normalne. Na ssaniu ma wyższe obroty. Mój jak się dogrzeje też wskazuje trochę poniżej 1000. W podłączanie oporników do licznika bym się nie bawił
Dodano po 18 minutach:
wtedy raczej na 100% okaże się zepsuty. No chyba, że wydaje mi się, że się conieco przepaliMistrzuGT pisze:moze podlacz bezposrenio pod aku i cewke... wtedy bedziesz wiedzial napewno,czy obrotek sprawny...
If she said "it's Chelsea or me" ... would You miss her?
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
_________________
Suzuki GSF600S "Barracuda"
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
skad brales + i - ? jesli za bardzo sie nie nameczyles i wziales z licznika to skoki beda. ja mam minimalne - jak wlaczam swiatla na przyklad - to lubi sobie podskoczyc o 50rpm =] ale poza tym nie swiruje. w benzynie jest troche wiecej czynnikow ktore moga ci zaklocac jego dzialanie...
Dodano po 2 minutach:
wez licznik pod maske podlacz zasilanie z aku, tylko nie zapomnij o jakims bezpieczniku na plusie =] i podlacz pod cewke ale tym razem jakims ekranowanym kablem. odpal i zobacz wtedy. chyba ze juz go sfajczyles...
Dodano po 2 minutach:
wez licznik pod maske podlacz zasilanie z aku, tylko nie zapomnij o jakims bezpieczniku na plusie =] i podlacz pod cewke ale tym razem jakims ekranowanym kablem. odpal i zobacz wtedy. chyba ze juz go sfajczyles...
sprzedany
- KuKiTa
- Maniak
- Posty: 1019
- Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
- Posiadany PUG: 205 GTi
- Numer Gadu-gadu: 360167
- Login tlen: kukita
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
nie nie, ciągle go mam i dalej tak samo działa czyli beznadziejnie. Jak sie auto rozgrzeje to obroty spadają .
Podpinałem pod samą cewke i aku i dalej to samo.
Najlepesze jest to że jak przekręce raz stacyjke to mam od razu to 2500 tyś, nacisne gaz to spada prawie do 0, a drugi raz jak przekrece to spada do 0.
Nie wiem, nie mam pojęcia co z tym może być, elektrycy również
Podpinałem pod samą cewke i aku i dalej to samo.
Najlepesze jest to że jak przekręce raz stacyjke to mam od razu to 2500 tyś, nacisne gaz to spada prawie do 0, a drugi raz jak przekrece to spada do 0.
Nie wiem, nie mam pojęcia co z tym może być, elektrycy również
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
wtedy raczej na 100% okaże się zepsuty. No chyba, że wydaje mi się, że się conieco przepali [/quote]MistrzuGT pisze:moze podlacz bezposrenio pod aku i cewke... wtedy bedziesz wiedzial napewno,czy obrotek sprawny...
...dlaczego??
Ja u siebie sprawdzalem dokladnie tak i to w dodatku metoda prob i bledow,bo mialem obrotek z poldolota bez opisu gdzie co jest.
Nic sie nie dzialo i nic sie nie sfajczylo
... no chyba ze fso sie postaralo i chcociaz porzadne zegary zrobilo nie do zatyrania
Dodano po 1 minutach:
MistrzuGT pisze:moze podlacz bezposrenio pod aku i cewke... wtedy bedziesz wiedzial napewno,czy obrotek sprawny...
iveras pisze: wtedy raczej na 100% okaże się zepsuty. No chyba, że wydaje mi się, że się conieco przepali
...dlaczego??
Ja u siebie sprawdzalem dokladnie tak i to w dodatku metoda prob i bledow,bo mialem obrotek z poldolota bez opisu gdzie co jest.
Nic sie nie dzialo i nic sie nie sfajczylo
... no chyba ze fso sie postaralo i chcociaz porzadne zegary zrobilo nie do zatyrania
Peugeot 205 Coupe ;]
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
http://mistrzu.gt.prv.pl
http://www.mistrzugt.205.pl
http://www.mistrzugt.peugeot205.pl
- mareckilublin
- Nowicjusz
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 sty pn, 2006 3:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: lublin
mysle ze cheatoss ma racje ze sie nienameczyles trzeba wziac pod uwage ze obrotek to bardzo czujne urzadzenie i nawet tak glupia rzecz jak masa moze spowodowac ze bedzie glupial nie mowie ze tak jest ale spotkalem sie z podobnym zjawiskiem w polskich wyrobach samochodopodobnych przez glupia mase obrotek latal od lewej do prawej (faktem jest ze trudno spalic polonezowski obrotek) poszukalbym wlasnie w tych rejonach ale jezeli juz to zrobiles to tylko pomylka w polaczeniach jeszcze chyba wchodzi w gre
pozdro
pozdro
- cheatoss
- Maniak
- Posty: 1656
- Rejestracja: 24 maja pn, 2004 1:52 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
obrotomierz (przynajmniej moj od td) jest fizycznie zabezpieczony przed podpieciem masy zamiast plusa i plusa zamiast masy... sprawdzone na plytce, bo jak nie moglem swojego pobudzic do zycia to tez zastanawialem sie czy nie jest czasem uwalony. stad wizyta u wujka elektronika...
co nie znaczy ze przyjmie na siebie kazdy prad, pamietaj o bezpieczniku przy dalszych zmaganiach =]
co nie znaczy ze przyjmie na siebie kazdy prad, pamietaj o bezpieczniku przy dalszych zmaganiach =]
sprzedany