
1) Zdjęcie 1

Co to za wtyczka? Czy to jest wtyczka serwisowa, bo wszyscy mówicie, że koło akumulatora powinna być. A może jest to wtyczka do jakiegoś turbo korka z czujnikiem poziomu płynu w chłodnicy, którego nie posiadam? Tylko po co bo czujnik poziomu do lampki jest w chłodnicy?
2) Zdjęcie 2

Okolice akumulatora. A może to jest wtyczka serwisowa? Jak nie to co to jest i czemu nie podłączone?
Kabelek owinięty białą taśmą - czemu jest owinięty biała taśmą i, jako że wygląda na masę od czegoś, czy aby jego celem życiowym nie jest ta dziurka w błotniku?
3) Zdjęcie 3

Okolica jak wyżej, bliżej zderzaka. Co to za wtyczki, dwie podłączone, jedna nie. Czemu nie?
4) Zdjęcie 4

Byłbym wdzięczny jeśli ktoś byłby w stanie opisać mi te bezpieczniki. Z tego co sam doszedłem to pierwsza kolumna od lewej to wiatraki. Jak na 1.1 przystało mam 1 wiatrak więc górny bezpiecznik/pin wtyczki jest nie wykorzystany. Dobrze myślę?
Następna kolumna to rezerwa - nie ma nawet wyprowadzeń na wtyczkę.
Trzecia kolumna - są wyprowadzenia, brak wtyczki. Ale, że jestem ciekawy z natury to co tam jest w fajniejszych wersjach?
Następny bezpiecznik - jak wyżej.
Ostatni bezpiecznik - jest podpięta niebieska wtyczka. Do czego?
I na koniec dla odmiany pytanie związane z treścią posta

Dzięki za wytrwałość.