Dyskusje na temat wszelkiego rodzaju czesci, APEX, Bilstein, Bosh, OMEX, Emerald, oraz dyskusje na temat ukladow elektrycznych oraz spraw zwiazanych z komputerem.
dzikson pisze:
Niestety, z wpięciem się przy żółtej kostce nie było już tak lekko, paliły siłę kolejne bezpieczniki
Dlatego podłączyłem alternatywnie:
Moje 3 grosze po montażu w ostatni weekend:
1) mi się udalo spalić tylko jeden bezpiecznik: przed jakimikolwiek próbami należy wymienić siłownik master w drzwiach szofera! W skrajnych pozycjach jest on zwarty, więc musi palić bezpieczniki nowego sterownika.
2) mechanicznie p'n'p pasują siłowniki w kształcie jak na załączonym (ukradzionym z sieci) obrazku. Jeśli siłownik nie domyka, bo mu brakuje 1mm to należy zsunąć gumową harmonijkę i odpowiednio skrócić plastikową tulejkę która ogranicza ruch w położeniu zamknięty.
78_1251237170.jpg (18.82 KiB) Przejrzano 17407 razy
czargosia pisze:Jeśli ktoś zakupi centralkę z wyjściem na kierunki to podłączyć się trzeba do kabli biegnących ze skrzynki bezpieczników do włącznika awaryjnych. Z której strony to już jak kto woli gdzie mu będzie łatwiej.
Odnajdujemy biały przewód z numerem 49 najprawdopodobniej odpowada za lewy kierunek i przewód błękitny jasno niebieski z numerem 48 odpowiada najprawdopodobniej za prawy kierunek. Piszę najprawdopodobniej bo to na pewno te kable ale już nie pamiętam który to prawy a który lewy ale kolory i numery są poprawne. Jeśli centralkę umieścimy jak Grzegorz przedstawił to i do skrzynki bezp. i do włącznika awarylnych jest podbna odległość. Zdjęcia mam i dodam jak będę przed kompem.
Pozdrawiam
Troszkę odświeżę
A co W przypadku , jeżeli od centralki biegnie jeden brązowy przewód do kierunkowskazów, i podłączenie się do nich ,skutkuje tym że przy zmianie kierunku mrugają obydwa ?
Ten przewód na kierunki wychodzi z centralki pojedynczy a za nią rozchodzi sie na dwa wiec jak podłączysz do kierunków ( osobno prawy i osobno lewy to masz sygnał podwójny i przy pracy centrali zapalają sie oba kierunki.
Peugeot 205 CTI zielony - Jak dorosnę będę JAGUAR-em
czargosia pisze:Ten przewód na kierunki wychodzi z centralki pojedynczy a za nią rozchodzi sie na dwa wiec jak podłączysz do kierunków ( osobno prawy i osobno lewy to masz sygnał podwójny i przy pracy centrali zapalają sie oba kierunki.
... Tak, ale jednocześnie kiedy włączam kierunek przy skręcie to też mi migają oba
Bo na rozwidleniu muszą być diody półprzewodnikowe. Inaczej masz zwarcie między lewym i prawym
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Każdy sklep z drobną elektorniką. Koszt kilkadziesiąt groszy
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
tak czytam i nadal nie kumam na co mam wymienic silownik jak mam zabudowany z zamkiem?
wpinajac sie w ori centralke niema zadnych problemow. wszystko dziala bez problemow
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!