Dyskusje na temat wszelkiego rodzaju czesci, APEX, Bilstein, Bosh, OMEX, Emerald, oraz dyskusje na temat ukladow elektrycznych oraz spraw zwiazanych z komputerem.
Wracając do silniczka-pompki to nie trzeba lecieć na szrot i kupować używanego za 25 bo za 30 (o ile mnie pamięć nie myli) kupiłem identyczny (kostka wtykowa pod innym kątem) od jakiegoś daewoo w sklepie z częściami do poloneza.
ja mialem taki sam problem i juz myslalem ze pompke szlak tafil ale troche rozpuszczalniku i WD40 i jest git styki byly zasniedziale pendzelkiem i rozpuszczalnikiem przemylem styki prysnalem wd i jest elegancko PS. proponowlabym odrazu zrobic tak z kazda wtyczka pod maska... np. wszystkich czujnikow na wtrysku na silniczku krokowym itp. itd... ja tak zrobilem i mojan maszyna odrazu zaczela lepiej chodzic
Po delikatnym podważeniu styków i ponownym podłączeniu teraz nie mam kłopotów ze spryskiwaczami, a bywało że w moim orginalnym nie działał tylny, a jak dokupiłem na allegro , nie było przedniego, ale po naprawie mojego wszystko jest O.K.
Pytanie. Czy starego typu przełącznik wycieraczek jest łatwo rozbieralny i czy wogóle jest rozbieralny ? U mnie też przestał działać spryskiwacz wraz z wycieraczką gdy przyciskam przełącznik w stronę kierownicy. Ostatnimi czasy aby spryskać szybę musiałem mocno cisnąć wajhe do siebie. Reszta działa OK