ŁOŻYSKA W ALTERNATORZE - HELP !!!
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
ŁOŻYSKA W ALTERNATORZE - HELP !!!
Czy ktoś wie jaki typ łożysk powinien iśc do alternatora? Alter oryginalny Bosch...wiem na 100% że mam luzy na łożyskach bo sprawdzałem..tylko nie chce unieruchaniać samochodu by wymontować alternator...sprawdzić łożyska , zakupić nowe i zamontować...nie mam an to czasu zbytnio, poza tym szybko sie robi ciemno a grażu u mnie niet...
Zatem dla zaoszczędzenia czasu jakbym znał symbol łożysk, to tylko zostaje wymontować i wymienić na zakupione już łożyska...
Będę wdzięczny za pomoc..
Zatem dla zaoszczędzenia czasu jakbym znał symbol łożysk, to tylko zostaje wymontować i wymienić na zakupione już łożyska...
Będę wdzięczny za pomoc..
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
No właśnie...puki co sprawdziłem targajac za koło pasowe...jak rozbiorę będę widział co jest grane..ale wolałbym by to łożyska padły...
z resztą i tak worto wymienić łozyska ..koszt mały a jedna robota...
z resztą i tak worto wymienić łozyska ..koszt mały a jedna robota...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
.Demontaż alternatora to kilka minut, rozebranie go na części-kilkanaście.Przygotuj się na przecięcie szpilek lub rozwiercenie im łbów .Łożyska przy pomocy ściągacza. Przy okazji zobacz jaka jest dł. szczotek. U mnie są szczotki razem z regulatorem napięcia.Jeśli dł. mniejsza niż 5 mm wymień.Koszt oryginału ok. 220zł,zastępczy układ ok. 40zł lecz trzeba pokombinować jak zasłonić szparę bo stara osłonka nie pasuje.Jak by nie patrzyć sobotę masz z głowy.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Suuper chłopaki...dziękuje za porady...tylko to zawalenie soboty mnie denerwuje hehe ale co tam..jedna sobota i potem full jazdy...
A swoją drogą aku mam okejowego, więc chyba się pokuszę o 1 dzień bez altera....
dziękuję za symbole łozysk..dla pewnosci kupie te 3 rodzaje i oddam ten który zostanie...
jeszzce raz dziękuje...
a swoją drogą...co do szczotek to moze uda sie je przelutować? po kiego grzyba wydawać chocby te 40 zeta na zamiennik ..??
A swoją drogą aku mam okejowego, więc chyba się pokuszę o 1 dzień bez altera....
dziękuję za symbole łozysk..dla pewnosci kupie te 3 rodzaje i oddam ten który zostanie...
jeszzce raz dziękuje...
a swoją drogą...co do szczotek to moze uda sie je przelutować? po kiego grzyba wydawać chocby te 40 zeta na zamiennik ..??
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
ja przelutowywalem, ale niestety musialem kupic regulator za 44( fakt ze do innego rodzaj(niz bosch) alternatora tj. lucas[naklejka]+valeo[obudowa]+paris-rhone[kapselek z tylu]i ch... wie co jeszcze w srodku)
numery lozysk udalo sie dopasowac wlasnie od boscha i tam chyba bylo male 6201 a ja mialem 6200
numery lozysk udalo sie dopasowac wlasnie od boscha i tam chyba bylo male 6201 a ja mialem 6200
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Ni martw się różnorodnoscią....ja zdemontowałem swój i co się okazało ??? Że mam piękną naklejkę Peugeot etc.....obok dumnie widnieje napis BOSCH a czarna plastikowa obudowa to przecudny wyrób VALEO...hehhee..nie ma jak globalizacja...
ja planuje kupić same szczotki i je przelutować...da sie..robiłem tak w innym aucie...ale mozę tu trudniej..rozpatrzę ..rozważę...dziekuje za info...
ja planuje kupić same szczotki i je przelutować...da sie..robiłem tak w innym aucie...ale mozę tu trudniej..rozpatrzę ..rozważę...dziekuje za info...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- szmergiel
- Junior
- Posty: 345
- Rejestracja: 03 sty pn, 2005 12:55 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: piotrków trybunalski
Ze szczotkami da sie, ale generalnie nie zabardzo te regulatory nie są przystosowane do wymiany szczotek. Trza go ostro potraktowac. a co do łożysk, u mnie tak tłuką ze myślałem swojego czasu że to panewka. ja poluzowałem do minimum pasek i piepsze dziada, za dużo już wyssał z mojej skarbonki. generalnie zainteresuj sie kosztem zregenerowanego alternatora. Bo tak, reg. valeo ok 50 zł <bosch jakieś 20 zł> a taki alternator, no nie chce bajek pisać ale wydaje mi sie że gdzies widziałem za ok 60 zł.<ale nie jestem pewnien więc nie ukręcajcie głowy>
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: 26 lip śr, 2006 6:36 pm
- Posiadany PUG: Junior
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
macie racje....czuje ze mnie czeka troche roboty...
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Witam ponownie....
Wymieniłem te łozyska...no i doopa...
ładnie wszystko pieknie, pierscieni nie toczyłem bo na jednym pierścieniu zero rowka było, a na drugim z pół mm..wymieniłem tez regulator napiecia ze szczotkami..
ale nie to najciekawsze.
po złozeniu wszytskiego do kupy, ładnie sie lekko kręci bez zacięć i cicho...
a po wlożeniu do samochodu, ja przekroczeniu 2000 obr wyje...
przy 4000 jest naprawde głośno
i niby złozyłem wszytsko prawidłowo, ale chyba jednak gdzies popełniłem bład...
Co sugerujecie /?\
mieliscie juz taki przypadek?
Wymieniłem te łozyska...no i doopa...
ładnie wszystko pieknie, pierscieni nie toczyłem bo na jednym pierścieniu zero rowka było, a na drugim z pół mm..wymieniłem tez regulator napiecia ze szczotkami..
ale nie to najciekawsze.
po złozeniu wszytskiego do kupy, ładnie sie lekko kręci bez zacięć i cicho...
a po wlożeniu do samochodu, ja przekroczeniu 2000 obr wyje...
przy 4000 jest naprawde głośno
i niby złozyłem wszytsko prawidłowo, ale chyba jednak gdzies popełniłem bład...
Co sugerujecie /?\
mieliscie juz taki przypadek?
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- neon forever
- Nowicjusz
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 gru sob, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 1,9 D forever
- Numer Gadu-gadu: 7986249
- Lokalizacja: poznan / swarzedz
- neon forever
- Nowicjusz
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 gru sob, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 1,9 D forever
- Numer Gadu-gadu: 7986249
- Lokalizacja: poznan / swarzedz