Witam
Coś stukało pod deklem klawiatury więc wziołem się za regulację zaworów.Po zdjęciu pokrywy od razu zauważyłem brak listwy blokujacej wyrzucanie oleju do filtra powietrza . Kupiłem nową pokrywę z listwą i podkładkami dystansowymi.Po dokręceniu stuki są nadal ale o dziwo jak poluzuję pokrywę milkną To samo było jak nie miałem tej listwy (mechanior remont robił chyba nie założył) W tej chwili posmarowałem uszczelkę i pokrywe silikonem śrub nie dokręciłem i tak jężdze.Szukam przyczyny tego stukania i nie wiem co jest jeszcze takich cyrków nie miałem.Acha nawet jak ręką docisnę na środku pokrywę stuki robią sie cichsze.Spotkał się może ktoś z takim dziwnym przypadkiem?
Już zaczynam myśleć o zmianie głowicy
Dziwnw stuki
-
- Uzalezniony
- Posty: 844
- Rejestracja: 25 maja czw, 2006 10:01 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pruszków
Witam.
Zdejmij pokrywę i popatrz ,może będzie widać w którym miejscu stuka.Przykładając rękę do pokrywy tłumisz pudło rezonansowe jakim ona się stała. Jak w klasycznej gitarze.Jeżeli nie wymieniałeś uszczelki, to jest taka możliwość że usiadła i jest twarda. Może nie puszczać oleju i wygląda na dobrą. Dołóż po jednej podkładce na dystans.załóż pokrywę i dokręć nieprzelotowe nakrętki bo takie powinny być. Okryj silnik szmatą aby olej nie zalał bloku i na chwilę uruchom.Jeżeli stuki ustały to wiadomo co robić. Natomiast jazda z poluzowanymi nakrętkami może zaowocować wywaleniem oleju jak się odkręcą .Sygnalizację spadku ciśnienia masz sprawną ???. Spróbuj ,może to będzie to. Jeżeli nie , to szukaj dalej.
Zdejmij pokrywę i popatrz ,może będzie widać w którym miejscu stuka.Przykładając rękę do pokrywy tłumisz pudło rezonansowe jakim ona się stała. Jak w klasycznej gitarze.Jeżeli nie wymieniałeś uszczelki, to jest taka możliwość że usiadła i jest twarda. Może nie puszczać oleju i wygląda na dobrą. Dołóż po jednej podkładce na dystans.załóż pokrywę i dokręć nieprzelotowe nakrętki bo takie powinny być. Okryj silnik szmatą aby olej nie zalał bloku i na chwilę uruchom.Jeżeli stuki ustały to wiadomo co robić. Natomiast jazda z poluzowanymi nakrętkami może zaowocować wywaleniem oleju jak się odkręcą .Sygnalizację spadku ciśnienia masz sprawną ???. Spróbuj ,może to będzie to. Jeżeli nie , to szukaj dalej.
Trzeba isc przez życie twardo, nie żałować wszystkich sił...