DANE REGULACYJNE Peugeot 205 1,9 D (1989-1996)
- Rudzio
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 04 lip wt, 2006 8:26 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Lubliniec
DANE REGULACYJNE Peugeot 205 1,9 D (1989-1996)
Peugeot 205 1,9 D (1989-1996)
SILNIK / o zapłonie samoczynnym, z wtryskiem pośrednim do komory wirowej typu Ricardo Comet Mark V, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, z wałkiem rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu i pochylony o 30° do przodu, napędzający koła przednie
Typ silnika XUD9Y (D9A/DJZ)
Średnica cylindra 83 mm
Skok tłoka 88 mm
Pojemność skokowa 1905 cm3
Stopień sprężania 23,5
Ciśnienie sprężania
- nominalne 2,5...3,0 MPa
- minimalne 1,8 MPa
Moc maksymalna 47 kW (64 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4600 obr/min
Moment maksymalny 118 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2000 obr/min
Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na trzech łożyskach, napędzany paskiem zębatym
Luz zaworów do kontroli faz rozrządu 0,80 mm
Fazy rozrządu
- otwarcie zaworu ssącego 4°30¢ po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 28°30¢ po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 43° przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 0° (ZZ)
Luz roboczy zaworów (na zimno)
- zawór ssący 0,15 ± 0,08 mm
- zawór wydechowy 0,30 ± 0,08 mm
Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu, pompy wtryskowej i pompy cieczy chłodzącej
- typ / Uniroyal Powergrip 58 136 ´ 1’’ lub Pirelli Isoran 136 RPP 254
- wymiana / co 70 000 km
Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiorniki wyrównawczy, dwa wentylatory elektryczne sterowane termowyłącznikami, czujnik poziomu cieczy chłodzącej na zbiorniku wyrównawczym
Termostat / Calorstat
- temperatura początku otwarcia 82°C
- temperatura pełnego otwarcia 93°C
- skok zaworu 7,5 mm
Wentylatory / dwa, pracujące równocześnie, o dwóch prędkościach, AOP lub Gates
- temperatura włączenia 1. prędkości 93°C
- temperatura wyłączenia 1. prędkości 88°C
- temperatura włączenia 2. prędkości 97°C
- temperatura wyłączenia 2. prędkości 92°C
Układ smarowania / pod ciśnieniem, z czujnikiem minimalnego poziomu oleju
Pompa oleju / zębata, napędzana od wału korbowego łańcuchem jednorzędowym
Ciśnienie oleju / w temperaturze 90°
- przy 800 obr/min min. 0,2 MPa
- przy 2000 obr/min 0,34...0,37 MPa
- przy 4000 obr/min 0,38...0,50 MPa
Filtr oleju / z wymiennym wkładem kartonowym, Purflux LS 468
Układ zasilania / wtryskowy, Bosch
Filtr paliwa / Purflux CP 31 ADKLEV z elementem filtracyjnym Purflux C 180 (do V 1992) lub C 422 (od VI 1992), z podgrzewaczem paliwa i czujnikiem wody w paliwie
Filtr powietrza / suchy, z wymiennym wkładem, Purflux A 590
Pompa wtryskowa / rozdzielaczowa, Bosch VF 4/9 F 2300 R 162-4 (Bosch 0460 494 224)
Kolejność wtrysku (cylinder nr 1 od strony koła
zamachowego) 1-3-4-2
Prędkość obrotowa biegu jałowego 775 ± 50 obr/min
Ustawienie pompy / skok tłokorozdzielacza 0,30 mm w położeniu 0,57 mm przed ZZ tłoka 4. cylindra
Obsady wtryskiwaczy / Bosch KCA 17 S 42
Rozpylacze / Bosch DN0SD 256/
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza
- nowego 13 ± 0,5 MPa
- używanego 11,7 MPa
Świece żarowe / Bosch 0250 201 005, Beru 607 MJ, Champion CH 68 lub Lucas CAV DS 003
PODWOZIE
Sprzęgło / cierne, jednotarczowe, suche, ze sprężyną centralną, z samoczynną regulacją skoku jałowego pedału
Typ Luk
Średnica okładzin
- zewnętrzna 200 mm
- wewnętrzna 134 mm
Typ okładzin / Ferodo 755
Skok całkowity pedału 135 mm
Skrzynka przekładniowa / mechaniczna, cztero- lub pięciobiegowa plus bieg wsteczny, biegi do przodu synchronizowane
Typ
- skrzynka czterobiegowa / BE 3/4
- skrzynka pięciobiegowa / BE 3/5
Przełożenia
Skrzynka czterobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,15
- IV bieg 0,80
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,47
Skrzynka pięciobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,28
- IV bieg 0,97
- V bieg 0,76
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,59
Przeniesienie napędu / półosie połączone z obu stron za pomocą przegubów równobieżnych trójramiennych od strony skrzynki przekładniowej i kulowych Rzeppa od strony kół
Układ kierowniczy / mechaniczny lub mechaniczny ze wspomaganiem hydraulicznym
Układ kierowniczy mechaniczny
Przekładnia kierownicza / zębatkowa
Przełożenie 22,1
Liczba obrotów koła kierownicy 3,8
Promień skrętu 5,25 m
Układ kierowniczy ze wspomaganiem
Przekładnia kierownicza / zębatkowa z zaworem rozdzielczym i siłownikiem hydraulicznym
Przełożenie 16,2
Liczba obrotów koła kierownicy 2,85
Promień skrętu 5,25 m
Pompa wspomagania / Hobourn-Eaton, napędzana paskiem klinowym od wału korbowego
Pasek klinowy / napędu pompy wspomagania
- typ / Continental FO-N 605-8,5/9,5 618 La
Zawieszenie przednie / niezależne, typu Mac Pherson, ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
Ustawienie kół przednich (samochód nie obciążony)
- zbieżność (regulowana) 2,5 ± 1 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) 0°30¢ ± 30¢
- wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 1°40¢ ± 30¢
- pochylenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 8°50¢ ± 30¢
Piasta koła przedniego / na łożysku dwurzędowym kulkowym skośnym
Zawieszenie tylne / niezależne, na wahaczach wleczonych połączonych rurową belką poprzeczną, dwóch poprzecznych drążkach skrętnych, amortyzatorach hydraulicznych teleskopowych dwustronnego działania, z drążkiem stabilizatora
Ustawienie kół tylnych (samochód nie obciążony)
- zbieżność (nieregulowana) 0,6 ± 1,0 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) -0°30¢ ± 30¢
Wysokość kontrolna zawieszenia tylnego (mierzona
od nawierzchni do punktów kontrolnych obok powierzchni
mocowania zawieszenia tylnego do nadwozia z lewej
i prawej strony samochodu - regulowana odpowiednim
ustawieniem drążków skrętnych) 430 ± 7 mm
Piasta koła tylnego / na dwóch łożyskach stożkowych
Układ hamulcowy
Hamulec roboczy / hydrauliczny, dwuobwodowy (podział po przekątnej), ze wspomaganiem podciśnieniowym
Hamulce kół przednich / tarczowe, z zaciskiem pływającym, Bendix
Średnica zewnętrzna tarczy 247 mm
Grubość tarczy
- nominalna 10 mm
- minimalna dopuszczalna 8 mm
(dopuszczalne zużycie z jednej strony wynosi 1 mm)
Nakładki cierne / Abex 223 lub Ferodo F 592
Grubość minimalna dopuszczalna nakładek ciernych / sygnalizowana zaświeceniem się odpowiedniej lampki kontrolnej w zestawie wskaźników
Średnica cylindra zacisku 48 mm
Hamulce kół tylnych / bębnowe, typu HCSF, z samoczynną regulacją luzu szczęk, DBA lub Girling
Średnica robocza nominalna bębna 180 mm
Okładziny cierne / Ferodo 617 lub Don 642 albo Abex Pagid 383
Szerokość okładzin 30 mm
Grubość okładzin
- nominalna 5 mm
- mninimalna dopuszczalna (bez szczęki) 1 mm
Średnica cylinderków 19 mm
Pompa hamulcowa / w układzie tandem, Bendix lub Teves
Średnica tłoków 19 mm
Skok tłoków 16/14 mm
Urządzenie wspomagające / podciśnieniowe, typu Isovac, Bendix lub ATE
Średnica tłoka 178 mm (7’’)
Pompa podciśnienia / łopatkowa, osadzona na tylnym końcu wałka rozrządu, napędzana bezpośrednio
Hamulec awaryjny / działający mechanicznie na hamulce kół tylnych
Koła i ogumienie
Obręcze / 4.50 B 13 albo 5.00 B 13
Ogumienie / 155/70 SR 13 albo 165/70 SR 13
Ciśnienie w ogumieniu
- przód
- 155/70 SR 13 0,20 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
- tył
- 155/70 SR 13 0,21 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
Akumulator / 12 V 42 A×h lub 12 V 66 A×h, minus na masie
Alternator / Bosch 0120 488 214 lub Bosch 0120 489 258
Długość szczotek
- nominalna 13 mm
- minimlana dopuszczalna 5 mm
Pasek klinowy / napędu alternatora
- typ / Hutchinson Poly V 698 K 93 502 291 80
Rozrusznik / Bosch 0001 110 017
Bezpieczniki / 3 ´ (12 V, 5 A), 2 ´ (12 V, 10 A), 1 ´ (12 V, 15 A), 5 ´ (12 V, 25 A)
Żarówki
- świateł mijania i drogowych H4 55/60 W lub 40/45 W
- świateł pozycyjnych przednich 5 W
- świateł przeciwmgłowych przednich H3 55 W
- kierunkowskazów przednich i tylnych 21 W
- świateł hamowania/pozycyjnych tylnych 21/5 W
- świateł cofania 21 W
- świateł tylnych przeciwmgłowych 21 W
- oświetlenia tablicy rejestracyjnej 4 W
Momenty dokręcania
- śrub głowicy
- 1. etap 30 N×m
- 2. etap 70 N×m
- 3. etap dokręcić o 120°
- pokryw łożysk wałka rozrządu 15 N×m
- napinacza paska zębatego napędu rozrządu 20 N×m
- śruby regulacyjnej napinacza paska zębatego napędu
rozrządu 20 N×m
- koła zamachowego 50 N×m
- wtryskiwaczy do głowicy 89 N×m
- nakrętek kół
- obręcze tłoczone 80 N×m
- obręcze odlewane 90 N×m
Masy
- własna 880 kg
- całkowita 1300 kg
- maksymalna przyczepy niehamowanej 445 kg
- maksymalna przyczepy hamowanej 700 kg
Pojemności
- zbiornik paliwa 50 dm3
- układ smarowania 5 dm3 (z filtrem)
- układ chłodzenia 8,3 dm3
- skrzynka przekładniowa 1,8 dm3
- układ hamulcowy 0,4 dm3
- układ kierowniczy ze wspomaganiem 0,65 dm3
Materiały eksploatacyjne
Paliwo / olej napędowy
Olej silnikowy / Essolube XD SAE 15W 40 lub Shell Super Diesel SAE 15W 30, wymiana co 7500 km lub co 1 rok (z filtrem)
Olej przekładniowy / Esso Gear Oil SAE 75W 80 lub Shell SF 5288 SAE75W 80, sprawdzanie poziomu co 60 000 km
Płyn chłodzący / Specialgel Peugeot lub Antigel Total, wymiana co 2 lata
Olej w układzie kierowniczym ze wspomaganiem / Esso ATF Dexron II D 21065 lub Shell ATF Dexron II D 20137, sprawdzanie poziomu co 20 000 km
Płyn hamulcowy / Lockheed 55, Nafic FN3 lub Stop HD 88, wymiana co 45 000 km lub co 2 lata
Zużycie paliwa
- przy 90 km/h 3,9 dm3/100 km
- przy 120 km/h 5,2 dm3/100 km
- w cyklu miejskim 5,4 dm3/100 km
Prędkość maksymalna 162 km/h
SILNIK / o zapłonie samoczynnym, z wtryskiem pośrednim do komory wirowej typu Ricardo Comet Mark V, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, z wałkiem rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu i pochylony o 30° do przodu, napędzający koła przednie
Typ silnika XUD9Y (D9A/DJZ)
Średnica cylindra 83 mm
Skok tłoka 88 mm
Pojemność skokowa 1905 cm3
Stopień sprężania 23,5
Ciśnienie sprężania
- nominalne 2,5...3,0 MPa
- minimalne 1,8 MPa
Moc maksymalna 47 kW (64 KM)
Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 4600 obr/min
Moment maksymalny 118 N×m
Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2000 obr/min
Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na trzech łożyskach, napędzany paskiem zębatym
Luz zaworów do kontroli faz rozrządu 0,80 mm
Fazy rozrządu
- otwarcie zaworu ssącego 4°30¢ po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 28°30¢ po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 43° przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 0° (ZZ)
Luz roboczy zaworów (na zimno)
- zawór ssący 0,15 ± 0,08 mm
- zawór wydechowy 0,30 ± 0,08 mm
Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu, pompy wtryskowej i pompy cieczy chłodzącej
- typ / Uniroyal Powergrip 58 136 ´ 1’’ lub Pirelli Isoran 136 RPP 254
- wymiana / co 70 000 km
Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiorniki wyrównawczy, dwa wentylatory elektryczne sterowane termowyłącznikami, czujnik poziomu cieczy chłodzącej na zbiorniku wyrównawczym
Termostat / Calorstat
- temperatura początku otwarcia 82°C
- temperatura pełnego otwarcia 93°C
- skok zaworu 7,5 mm
Wentylatory / dwa, pracujące równocześnie, o dwóch prędkościach, AOP lub Gates
- temperatura włączenia 1. prędkości 93°C
- temperatura wyłączenia 1. prędkości 88°C
- temperatura włączenia 2. prędkości 97°C
- temperatura wyłączenia 2. prędkości 92°C
Układ smarowania / pod ciśnieniem, z czujnikiem minimalnego poziomu oleju
Pompa oleju / zębata, napędzana od wału korbowego łańcuchem jednorzędowym
Ciśnienie oleju / w temperaturze 90°
- przy 800 obr/min min. 0,2 MPa
- przy 2000 obr/min 0,34...0,37 MPa
- przy 4000 obr/min 0,38...0,50 MPa
Filtr oleju / z wymiennym wkładem kartonowym, Purflux LS 468
Układ zasilania / wtryskowy, Bosch
Filtr paliwa / Purflux CP 31 ADKLEV z elementem filtracyjnym Purflux C 180 (do V 1992) lub C 422 (od VI 1992), z podgrzewaczem paliwa i czujnikiem wody w paliwie
Filtr powietrza / suchy, z wymiennym wkładem, Purflux A 590
Pompa wtryskowa / rozdzielaczowa, Bosch VF 4/9 F 2300 R 162-4 (Bosch 0460 494 224)
Kolejność wtrysku (cylinder nr 1 od strony koła
zamachowego) 1-3-4-2
Prędkość obrotowa biegu jałowego 775 ± 50 obr/min
Ustawienie pompy / skok tłokorozdzielacza 0,30 mm w położeniu 0,57 mm przed ZZ tłoka 4. cylindra
Obsady wtryskiwaczy / Bosch KCA 17 S 42
Rozpylacze / Bosch DN0SD 256/
Ciśnienie otwarcia wtryskiwacza
- nowego 13 ± 0,5 MPa
- używanego 11,7 MPa
Świece żarowe / Bosch 0250 201 005, Beru 607 MJ, Champion CH 68 lub Lucas CAV DS 003
PODWOZIE
Sprzęgło / cierne, jednotarczowe, suche, ze sprężyną centralną, z samoczynną regulacją skoku jałowego pedału
Typ Luk
Średnica okładzin
- zewnętrzna 200 mm
- wewnętrzna 134 mm
Typ okładzin / Ferodo 755
Skok całkowity pedału 135 mm
Skrzynka przekładniowa / mechaniczna, cztero- lub pięciobiegowa plus bieg wsteczny, biegi do przodu synchronizowane
Typ
- skrzynka czterobiegowa / BE 3/4
- skrzynka pięciobiegowa / BE 3/5
Przełożenia
Skrzynka czterobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,15
- IV bieg 0,80
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,47
Skrzynka pięciobiegowa
- I bieg 3,31
- II bieg 1,88
- III bieg 1,28
- IV bieg 0,97
- V bieg 0,76
- bieg wsteczny 3,33
- przekładnia główna 3,59
Przeniesienie napędu / półosie połączone z obu stron za pomocą przegubów równobieżnych trójramiennych od strony skrzynki przekładniowej i kulowych Rzeppa od strony kół
Układ kierowniczy / mechaniczny lub mechaniczny ze wspomaganiem hydraulicznym
Układ kierowniczy mechaniczny
Przekładnia kierownicza / zębatkowa
Przełożenie 22,1
Liczba obrotów koła kierownicy 3,8
Promień skrętu 5,25 m
Układ kierowniczy ze wspomaganiem
Przekładnia kierownicza / zębatkowa z zaworem rozdzielczym i siłownikiem hydraulicznym
Przełożenie 16,2
Liczba obrotów koła kierownicy 2,85
Promień skrętu 5,25 m
Pompa wspomagania / Hobourn-Eaton, napędzana paskiem klinowym od wału korbowego
Pasek klinowy / napędu pompy wspomagania
- typ / Continental FO-N 605-8,5/9,5 618 La
Zawieszenie przednie / niezależne, typu Mac Pherson, ze stabilizatorem poprzecznym prętowym
Ustawienie kół przednich (samochód nie obciążony)
- zbieżność (regulowana) 2,5 ± 1 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) 0°30¢ ± 30¢
- wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 1°40¢ ± 30¢
- pochylenie sworznia zwrotnicy (nieregulowane) 8°50¢ ± 30¢
Piasta koła przedniego / na łożysku dwurzędowym kulkowym skośnym
Zawieszenie tylne / niezależne, na wahaczach wleczonych połączonych rurową belką poprzeczną, dwóch poprzecznych drążkach skrętnych, amortyzatorach hydraulicznych teleskopowych dwustronnego działania, z drążkiem stabilizatora
Ustawienie kół tylnych (samochód nie obciążony)
- zbieżność (nieregulowana) 0,6 ± 1,0 mm
- pochylenie koła (nieregulowane) -0°30¢ ± 30¢
Wysokość kontrolna zawieszenia tylnego (mierzona
od nawierzchni do punktów kontrolnych obok powierzchni
mocowania zawieszenia tylnego do nadwozia z lewej
i prawej strony samochodu - regulowana odpowiednim
ustawieniem drążków skrętnych) 430 ± 7 mm
Piasta koła tylnego / na dwóch łożyskach stożkowych
Układ hamulcowy
Hamulec roboczy / hydrauliczny, dwuobwodowy (podział po przekątnej), ze wspomaganiem podciśnieniowym
Hamulce kół przednich / tarczowe, z zaciskiem pływającym, Bendix
Średnica zewnętrzna tarczy 247 mm
Grubość tarczy
- nominalna 10 mm
- minimalna dopuszczalna 8 mm
(dopuszczalne zużycie z jednej strony wynosi 1 mm)
Nakładki cierne / Abex 223 lub Ferodo F 592
Grubość minimalna dopuszczalna nakładek ciernych / sygnalizowana zaświeceniem się odpowiedniej lampki kontrolnej w zestawie wskaźników
Średnica cylindra zacisku 48 mm
Hamulce kół tylnych / bębnowe, typu HCSF, z samoczynną regulacją luzu szczęk, DBA lub Girling
Średnica robocza nominalna bębna 180 mm
Okładziny cierne / Ferodo 617 lub Don 642 albo Abex Pagid 383
Szerokość okładzin 30 mm
Grubość okładzin
- nominalna 5 mm
- mninimalna dopuszczalna (bez szczęki) 1 mm
Średnica cylinderków 19 mm
Pompa hamulcowa / w układzie tandem, Bendix lub Teves
Średnica tłoków 19 mm
Skok tłoków 16/14 mm
Urządzenie wspomagające / podciśnieniowe, typu Isovac, Bendix lub ATE
Średnica tłoka 178 mm (7’’)
Pompa podciśnienia / łopatkowa, osadzona na tylnym końcu wałka rozrządu, napędzana bezpośrednio
Hamulec awaryjny / działający mechanicznie na hamulce kół tylnych
Koła i ogumienie
Obręcze / 4.50 B 13 albo 5.00 B 13
Ogumienie / 155/70 SR 13 albo 165/70 SR 13
Ciśnienie w ogumieniu
- przód
- 155/70 SR 13 0,20 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
- tył
- 155/70 SR 13 0,21 MPa
- 165/70 SR 13 0,19...0,20 MPa
WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
Akumulator / 12 V 42 A×h lub 12 V 66 A×h, minus na masie
Alternator / Bosch 0120 488 214 lub Bosch 0120 489 258
Długość szczotek
- nominalna 13 mm
- minimlana dopuszczalna 5 mm
Pasek klinowy / napędu alternatora
- typ / Hutchinson Poly V 698 K 93 502 291 80
Rozrusznik / Bosch 0001 110 017
Bezpieczniki / 3 ´ (12 V, 5 A), 2 ´ (12 V, 10 A), 1 ´ (12 V, 15 A), 5 ´ (12 V, 25 A)
Żarówki
- świateł mijania i drogowych H4 55/60 W lub 40/45 W
- świateł pozycyjnych przednich 5 W
- świateł przeciwmgłowych przednich H3 55 W
- kierunkowskazów przednich i tylnych 21 W
- świateł hamowania/pozycyjnych tylnych 21/5 W
- świateł cofania 21 W
- świateł tylnych przeciwmgłowych 21 W
- oświetlenia tablicy rejestracyjnej 4 W
Momenty dokręcania
- śrub głowicy
- 1. etap 30 N×m
- 2. etap 70 N×m
- 3. etap dokręcić o 120°
- pokryw łożysk wałka rozrządu 15 N×m
- napinacza paska zębatego napędu rozrządu 20 N×m
- śruby regulacyjnej napinacza paska zębatego napędu
rozrządu 20 N×m
- koła zamachowego 50 N×m
- wtryskiwaczy do głowicy 89 N×m
- nakrętek kół
- obręcze tłoczone 80 N×m
- obręcze odlewane 90 N×m
Masy
- własna 880 kg
- całkowita 1300 kg
- maksymalna przyczepy niehamowanej 445 kg
- maksymalna przyczepy hamowanej 700 kg
Pojemności
- zbiornik paliwa 50 dm3
- układ smarowania 5 dm3 (z filtrem)
- układ chłodzenia 8,3 dm3
- skrzynka przekładniowa 1,8 dm3
- układ hamulcowy 0,4 dm3
- układ kierowniczy ze wspomaganiem 0,65 dm3
Materiały eksploatacyjne
Paliwo / olej napędowy
Olej silnikowy / Essolube XD SAE 15W 40 lub Shell Super Diesel SAE 15W 30, wymiana co 7500 km lub co 1 rok (z filtrem)
Olej przekładniowy / Esso Gear Oil SAE 75W 80 lub Shell SF 5288 SAE75W 80, sprawdzanie poziomu co 60 000 km
Płyn chłodzący / Specialgel Peugeot lub Antigel Total, wymiana co 2 lata
Olej w układzie kierowniczym ze wspomaganiem / Esso ATF Dexron II D 21065 lub Shell ATF Dexron II D 20137, sprawdzanie poziomu co 20 000 km
Płyn hamulcowy / Lockheed 55, Nafic FN3 lub Stop HD 88, wymiana co 45 000 km lub co 2 lata
Zużycie paliwa
- przy 90 km/h 3,9 dm3/100 km
- przy 120 km/h 5,2 dm3/100 km
- w cyklu miejskim 5,4 dm3/100 km
Prędkość maksymalna 162 km/h
-
- Nowicjusz
- Posty: 95
- Rejestracja: 25 lut ndz, 2007 6:31 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Temat stary, ale warto odpowiedzieć bo zakładam, że temat jest często czytany.
Rudzio, swietna robota. Nie wiem jednak, czy jesteś pewien tego co napisałeś. Nie sprawdzałem wszystkiego, ale napewno nie zgadzają się dane dotyczące zużycia paliwa - nie wiem skąd je wziąłeś.
Oryginalna książka serwisowa mojego P205 1,9D z silnikiem XUD9Y z 1990r. podaje inne wartości.
Zatem: czy wszystko co napisałeś jest poprawne?
Rudzio, swietna robota. Nie wiem jednak, czy jesteś pewien tego co napisałeś. Nie sprawdzałem wszystkiego, ale napewno nie zgadzają się dane dotyczące zużycia paliwa - nie wiem skąd je wziąłeś.
Oryginalna książka serwisowa mojego P205 1,9D z silnikiem XUD9Y z 1990r. podaje inne wartości.
Zatem: czy wszystko co napisałeś jest poprawne?
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Miałam ostatnio zatankowanego greena do pełna - 50 litrów
Zrobiłam 985 km nie i wyjeździłam go do sucha. Trasa głównie po mieście.
Zrobiłam 985 km nie i wyjeździłam go do sucha. Trasa głównie po mieście.
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
- Pagi
- Maniak
- Posty: 1027
- Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
- Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
- Numer Gadu-gadu: 35314
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
No mowie jak jest, w trasie przy spokojnej jezdzie najmniej spalił mi 5,2l, w miescie 7l.
koval, zapraszam pojezdzic po Wroclawiu, tutaj powinno liczyc sie zuzycie w motogodzinach, glownie stoi sie w korkach.
A jezeli zle jezdzie, to moze Ci ktorym diesle palą ponizej 5litrow zrobią jakis podrecznik ekonomicznej jazdy...
koval, zapraszam pojezdzic po Wroclawiu, tutaj powinno liczyc sie zuzycie w motogodzinach, glownie stoi sie w korkach.
A jezeli zle jezdzie, to moze Ci ktorym diesle palą ponizej 5litrow zrobią jakis podrecznik ekonomicznej jazdy...
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
- minta
- Maniak
- Posty: 1021
- Rejestracja: 08 paź sob, 2005 3:37 pm
- Posiadany PUG: 406 kombi 2,0 HDi 110 KM i znów 205 FOREVER 1,9 d.... siostry hihi
- Numer Gadu-gadu: 691088
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pagi, jesteś najlepiej jeżdżąca (205-tką - żeby nie było że za bardzo słodzę) osobą którą znam.
Fakt we Wrocku jeździ się tragicznie, nie mamy co porównywać.
Fakt we Wrocku jeździ się tragicznie, nie mamy co porównywać.
green sprzedany, cabrio sprzedany - oba zostały w KLUBIE
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość
http://www.minta.peugeot205.pl - moja nowa miłość