dlaczego zbiornik wyrównawczy jest niżej niż poziom wody
- pogy
- Nowicjusz
- Posty: 57
- Rejestracja: 17 mar sob, 2007 12:08 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: skalmierzyce
dlaczego zbiornik wyrównawczy jest niżej niż poziom wody
dlaczego zbiornik wyrównawczy jest niżej niż pozim lustra wody w silniku??jakim prawem przez jedną rurke płyn wraca do układu chłodzenia.jak kupiłem peżota to niemiałem korka do zbiornika któru w pugu znajduje sie od razu przy chłodnicy.i tam była tylko jedna ruirka .jak przesuwałem człodnice do przodu żeby zmieścić inne czary i zamontowac inne lampy i zderzak to wyrzuciłem go,i wstawiłem od forda przymocowałem go jak najwyżej sie dało.nbo i jest ok .ale co to ma ze sens montować go niżej????????????????????...czysta teoria
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
system z jedną rurką polega na tym, ze jak płyn się nagrzewa i zwiększa objętość to wywala go do zbiornika, jak płyn stygnie to jego objętość maleje i zasysa tą rurką z zbiornika spowrotem do układu, tak przynajmniej działa to u mnie w toyocie LJ70, i tak samo w Nissanie patrolu K160, więc sądze, ze tu podobnie.
a zbiornik wyrównawczy wg mnie powinien być najwyższym punktem w układzie.
a zbiornik wyrównawczy wg mnie powinien być najwyższym punktem w układzie.
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...
- chaos
- Junior
- Posty: 351
- Rejestracja: 25 maja pt, 2007 6:54 am
- Posiadany PUG: sie mota zmota
- Numer Gadu-gadu: 3116894
- Lokalizacja: Gdańsk
oczywiście pod warunkiem, że cały układ jest szczelny, bo miałem taką sytuacje, ze w chłodnicy po każdej jeździe brakowało wody, se już myśle uszczelka pod głowicą pewnie, a okazało się że korek miał wyparciałą uszczelke, i jak się nagrzał to wywalał płyn do zbiornika a jak stygł to zasysał powietrze bo było łatwiej niż płyn
sygnatura usunięta ze względu na pokazywanie nagich pośladków i pięknych dorodnych piersi...