Nałogowy czytelnikforum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA
Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
Hmmm.. Znam sprawe bo mam nieduzy warsztat motocyklowy i czasem musze walczyc z roznymi ukreconymi srubami.. To nie jest wcale tak bajkowo - takie wykretaki dzialaja dosc dobrze jak sruba nie jest zapieczona lub zardzewiala w cholere i do tego jest dosc duzej srednicy, tzn. tak minimum 10 - 12 mm... przy mniejszych-z uwagi na to ze trzeba najpierw nawiercic otworek o odpowiedniej srednicy-zostaje zbyt cienka scianka i przy wkrecaniu tego stozkowego wykretaka ta sruba zostaje rozpeczana, w efekcie zakleszcza sie jeszcze bardziej..
Aczkolwiek jesli wszystkie inne zposoby zawioda to mozna probowac i tego..
Zycze wszystkim niepoukrecanych srub!:-)
OK - a co zrobić z nakrętką - w sumie szkoda mi wywalić 200 zł na komplet wykrętaków do nakrętek - - mam problem z odkręceniem dwóch nakrętek trzymających bak od spodu - niestety są tak skorodowane że nasadki i oczkowe przeskakują -
jaki jest najlepszy domowy sposób ?
przypiłować je i złapać w francuza ? co polecacie?
dospawać kawałek śruby z tym że przy zbiorniku to nie zabardzo bo jest on plastikowy i może się stopić i bum. Myślę że najlepsze rozwiązanie to przewiercić wiertarką srubę następnie otwór, nagwintować i nową śrubę