Moj PROJECT 205 GTi16
- kaprallos
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 lut pt, 2006 8:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: ślask LUBSZA
- Kontakt:
nie mysle ze panewki to wszystko wiem sterowanie silnika i skrzynia pułoski
Dodano po 5 minutach:
pozatym mam inne uchwyty mam XY8 lezak a to juz innna bajka w takim pompka paliwa jest elektryczna w moim mechaniczna mysle o kompletnych zmianach jak np MI 16 tez miał lezaka a teraz?? !!dlatego pytalem tylko czy to tanio czy za drogo za taki silnik!!
Dodano po 5 minutach:
pozatym mam inne uchwyty mam XY8 lezak a to juz innna bajka w takim pompka paliwa jest elektryczna w moim mechaniczna mysle o kompletnych zmianach jak np MI 16 tez miał lezaka a teraz?? !!dlatego pytalem tylko czy to tanio czy za drogo za taki silnik!!
- kaprallos
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: 03 lut pt, 2006 8:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: ślask LUBSZA
- Kontakt:
chyba masz racje moze kupic cos calego co sie jeszcze kreci i ma skrzynie i sterowanie!!! mysle o takim czyms http://moto.allegro.pl/item158419906_pe ... tanio.html
Dodano po 1 minutach:
tylko czemu wlasciciel twierdzi ze to 1.6 ????????
c
Dodano po 1 minutach:
tylko czemu wlasciciel twierdzi ze to 1.6 ????????
c
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
206 jak i 307 bazowaly na silniku XU10, a silnik tak na prawde byl zupelnie inny. Nawet 306 KitCar byl budowany na XU10.
Hayens i wszystkie inne ksiazki podaja te dokrecanie srub, ale najpierw trzeba dokladnie oczyscic gwinty w bloku.
Za kazdym razem gdy dokreca sie glowice, momenty dokrecania sa inne, dlatego dokreca sie "stopniami".
To co pisalem, jest to sposob jaki uzywa sie skladajac sportowe silniki, sklada tak miedzy innymi gosc ktory opisuje swoje modyfikacje na stronie Puma Racing Engines.
Chodzi o to aby nie narazac srub na urwanie sie, badz zerwanie gwintu w bloku. Przykreca sie 20, 50, i 90 stopni ale nie przekracza sie 75Nm, jezeli nie da sie uzyskac 75 Nm, trzeba poluzowac i sprobowac jeszcze raz, jak sie nie da, to trzeba zostawic tak silnik na najlepiej caly dzien, aby wszystkie "naprezenia" zniknely, aby uszczelka dobrze siadla itp. Nastepnego dnia powinno sie dac smialo dokrecic glowice, a sruby nie beda przeciagniete.
To co podaje ksiazka i to co podaje producent srub, sa to dane pochodzace od producenta, i tak skladane byly nowe silniki... ludzie ktorzy skladaja takich silnikow pelno, doskonale wiedza, ze stosujac te zalecenie czesto pekaja szpilki. A dokrecanie z taka procedura jest przewymiarowane.
Pozatym na rynku wystepuje bardzo duzo rozdzajow srub do naszych Pugow, a tylko nieliczne wygladaja dokladnie tak jak orginalne, czyli nie sa calkowicie gladkie.
W benzyniakach owszem "dokreca sie" na 110Nm, ale zazwyczaj sa to bloki zeliwne.
Hayens i wszystkie inne ksiazki podaja te dokrecanie srub, ale najpierw trzeba dokladnie oczyscic gwinty w bloku.
Za kazdym razem gdy dokreca sie glowice, momenty dokrecania sa inne, dlatego dokreca sie "stopniami".
To co pisalem, jest to sposob jaki uzywa sie skladajac sportowe silniki, sklada tak miedzy innymi gosc ktory opisuje swoje modyfikacje na stronie Puma Racing Engines.
Chodzi o to aby nie narazac srub na urwanie sie, badz zerwanie gwintu w bloku. Przykreca sie 20, 50, i 90 stopni ale nie przekracza sie 75Nm, jezeli nie da sie uzyskac 75 Nm, trzeba poluzowac i sprobowac jeszcze raz, jak sie nie da, to trzeba zostawic tak silnik na najlepiej caly dzien, aby wszystkie "naprezenia" zniknely, aby uszczelka dobrze siadla itp. Nastepnego dnia powinno sie dac smialo dokrecic glowice, a sruby nie beda przeciagniete.
To co podaje ksiazka i to co podaje producent srub, sa to dane pochodzace od producenta, i tak skladane byly nowe silniki... ludzie ktorzy skladaja takich silnikow pelno, doskonale wiedza, ze stosujac te zalecenie czesto pekaja szpilki. A dokrecanie z taka procedura jest przewymiarowane.
Pozatym na rynku wystepuje bardzo duzo rozdzajow srub do naszych Pugow, a tylko nieliczne wygladaja dokladnie tak jak orginalne, czyli nie sa calkowicie gladkie.
W benzyniakach owszem "dokreca sie" na 110Nm, ale zazwyczaj sa to bloki zeliwne.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
206 na pewno bazowal na silniku XU9J4, blok i pompa wody musiala byc seryjna? Co do 306 to nie wiem ale troche dziwne zeby uzywali silnikow z zeliwnym blokiem? Aczkolwiek nie znam sie na sporcie tak jak Ty - dlatego moge sie mylic w wielu kwestiach:)
"The Peugeot 307 WRC features a number of technical innovations. The gearbox – a Hewland 5-speed – sits transversely coupled to the rear of the engine, unlike the longitudinal mounting on the 206 WRC. Another new feature is the use of the ‘XU7JP4’ engine block. This all-aluminum unit 2.0-litre engine – which is the basis of the 406 1.8-liter production engine – replaces the XU9J4 that powers the 206 WRC car. It develops a maximum power of around 300 bhp at 5,250 rpm with torque of 391 lb-ft at 3,500 rpm"
To oczywiste, ze nalezy oczyscic gwinty bloku!
Dla mnie troche dziwnie to brzmi, zeby zostawiac na dzien i potem dokrecac - przeciez wlasnie sruby sie troche wtedy porozciagaja, a nie uszczelka sie docisnie!
Jezeli wszystkie manuale podaja dane dla skrecania fabrycznie nowych silnikow to kazdy by urywal szpilki i mozna by tym wydawnictwom normalnie sprawe wytoczyc! To by sie klocilo z zasada, ze manuale sa wlasnie dla uzywanych samochodow, a nie dla budowania nowych!
Kazdy ma swoje sposoby! Dla silnika z wieksza kompresja troche mocniejsze dokrecenie jest nawet wskazane! Jak na razie moje sruby maja sie dobrze.
"The Peugeot 307 WRC features a number of technical innovations. The gearbox – a Hewland 5-speed – sits transversely coupled to the rear of the engine, unlike the longitudinal mounting on the 206 WRC. Another new feature is the use of the ‘XU7JP4’ engine block. This all-aluminum unit 2.0-litre engine – which is the basis of the 406 1.8-liter production engine – replaces the XU9J4 that powers the 206 WRC car. It develops a maximum power of around 300 bhp at 5,250 rpm with torque of 391 lb-ft at 3,500 rpm"
To oczywiste, ze nalezy oczyscic gwinty bloku!
Dla mnie troche dziwnie to brzmi, zeby zostawiac na dzien i potem dokrecac - przeciez wlasnie sruby sie troche wtedy porozciagaja, a nie uszczelka sie docisnie!
Jezeli wszystkie manuale podaja dane dla skrecania fabrycznie nowych silnikow to kazdy by urywal szpilki i mozna by tym wydawnictwom normalnie sprawe wytoczyc! To by sie klocilo z zasada, ze manuale sa wlasnie dla uzywanych samochodow, a nie dla budowania nowych!
Kazdy ma swoje sposoby! Dla silnika z wieksza kompresja troche mocniejsze dokrecenie jest nawet wskazane! Jak na razie moje sruby maja sie dobrze.
Ostatnio zmieniony 22 sty pn, 2007 4:51 pm przez stef, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
206 na 100% mial zeliwniaka, i byl to XU10J4RS z jakas tam jeszcze dopiska, mialem kiedys dane takiego silnika.
Zreszta wystarczylo zajrzec do komory silnika do Holkowego 206 badz Kuzajowego 206 WRC jak jezdzili nimi.
Co do srub, tak twierdzi David Baker, ktory swego czasu skladal silniki do Pucharu 205 jezdzacego w Angli. Mysle ze wie o czym pisze.
"HEAD BOLTS
The Peugeot recommended tightening sequence puts an absurd amount of stretch into the head bolts which weakens both them and the threads in the block.. It's not uncommon for the block threads to strip or the bolts to break when either fitting a head or trying to remove the existing bolts. When fitting a head it's essential to do the following. Make sure the threads in the block are clean and free from corrosion and debris. The best way to do this is run a tap through them with some oil on it as a lubricant. As the bolts are 11mm thread size very few people are going to have a tap. A serviceable alternative can be made by grinding flutes into the threads of an old head bolt on the edge of a grinding wheel. New bolts must be well greased with moly grease both on the threads and under the bolt head. Finally rather than use the Peugeot stretch method I tighten these bolts in three stages - 25, 50 and then 75 ft lbs or an additional 1/4 turn whichever comes first. Some bolts will take the full 75 ft lbs and some won't. This loads them sufficiently to clamp the gasket properly but doesn't unduly stretch them and allows them to be reused. I also find it a good idea to tighten them fully, leave the engine for 24 hours to allow any gasket compression to take place and then retighten them one at a time in the normal sequence i.e. starting from the centre of the head and working out. Undo a bolt, tighten back to 50 ft lbs and then to 75 ft lbs or 1/4 turn whichever comes first and repeat for the other bolts. Bolts which wouldn't take the full 75 ft lbs the first time often will once the gasket has sat a while under compression. It's a good idea to do this again once the engine is run in. Once the head is fitted it isn't a bad idea to fill the bottom of the external block thread hole with grease or silicone to stop water getting in there and corroding the new bolts. That will hopefully ensure that at rebuild time the bolts will come out easily without breaking or stripping the threads in the block. "
Zreszta wystarczylo zajrzec do komory silnika do Holkowego 206 badz Kuzajowego 206 WRC jak jezdzili nimi.
Co do srub, tak twierdzi David Baker, ktory swego czasu skladal silniki do Pucharu 205 jezdzacego w Angli. Mysle ze wie o czym pisze.
"HEAD BOLTS
The Peugeot recommended tightening sequence puts an absurd amount of stretch into the head bolts which weakens both them and the threads in the block.. It's not uncommon for the block threads to strip or the bolts to break when either fitting a head or trying to remove the existing bolts. When fitting a head it's essential to do the following. Make sure the threads in the block are clean and free from corrosion and debris. The best way to do this is run a tap through them with some oil on it as a lubricant. As the bolts are 11mm thread size very few people are going to have a tap. A serviceable alternative can be made by grinding flutes into the threads of an old head bolt on the edge of a grinding wheel. New bolts must be well greased with moly grease both on the threads and under the bolt head. Finally rather than use the Peugeot stretch method I tighten these bolts in three stages - 25, 50 and then 75 ft lbs or an additional 1/4 turn whichever comes first. Some bolts will take the full 75 ft lbs and some won't. This loads them sufficiently to clamp the gasket properly but doesn't unduly stretch them and allows them to be reused. I also find it a good idea to tighten them fully, leave the engine for 24 hours to allow any gasket compression to take place and then retighten them one at a time in the normal sequence i.e. starting from the centre of the head and working out. Undo a bolt, tighten back to 50 ft lbs and then to 75 ft lbs or 1/4 turn whichever comes first and repeat for the other bolts. Bolts which wouldn't take the full 75 ft lbs the first time often will once the gasket has sat a while under compression. It's a good idea to do this again once the engine is run in. Once the head is fitted it isn't a bad idea to fill the bottom of the external block thread hole with grease or silicone to stop water getting in there and corroding the new bolts. That will hopefully ensure that at rebuild time the bolts will come out easily without breaking or stripping the threads in the block. "
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Ja dalej obstaje przy swoim! To dla mnie bzdura! W jakich jeszcze silnikach WRC twoim zdaniem sa silniki z zeliwnym blokiem?
Wystarczy sobie poszukac w necie - mowia o 206 WRC z silnikiem XU9J4 i aluminiowym blokiem!
No chyba, ze strony takie jak te: http://www.otte.us/~maidenaustria/peugeot_e.htm#106/306 N/Maxi - klamia?
PS. Holek mial 206 WRC ???
Kaktus to jestes niezly! Nie 75Nm a 100Nm !!! Ciekawe ile silnikow tak skreciles:) Mysle, ze moj skrecony na ok. 120Nm jest lepszym wyjsciem niz ten Twoj skrecony ponizej 75Nm
Wymiekam ....
Wystarczy sobie poszukac w necie - mowia o 206 WRC z silnikiem XU9J4 i aluminiowym blokiem!
No chyba, ze strony takie jak te: http://www.otte.us/~maidenaustria/peugeot_e.htm#106/306 N/Maxi - klamia?
PS. Holek mial 206 WRC ???
Kaktus to jestes niezly! Nie 75Nm a 100Nm !!! Ciekawe ile silnikow tak skreciles:) Mysle, ze moj skrecony na ok. 120Nm jest lepszym wyjsciem niz ten Twoj skrecony ponizej 75Nm
Wymiekam ....
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Owszem, wypozyczanego z Kronosu, gdy jezdzil w barwach Sobieskiego.
Co do tej strony ktora podales, nie bylbym taki pewny jej wiarygodnosci. Pisza np. na temat skrzyni biegow, a przeciez wiadomo ze 206 WRC wystepowaly zarowno w wersjach 6 jak i 5 biegow. Co powinni zaznaczyc.
Nie pamietam juz gdzie to mam, ale mam wywiad w ktorym Michel Nandan - jeden z tworcow 206 WRC wypowiadal sie na temat 206, i mowil ze silnik to 2 litrowka z 405 Mi16, mam tez gdzies jeszcze inny artykul w ktorym jest napisane ze jest to XU10J4RS.... nie pamietam dokladnego oznaczenia.
A co do glowic:
Tak jak pisze Baker nigdy nie skrecalem silnika, (Tak samo jak nie docieralem silnika i nikomu nie mowilem aby tak docieral silnik, tak jak pisze Baker) skrecalem tak jak podaja dokumentacje, w zaleznosci czy sa to sruby z lebkiem "torx" czy szescio katnym. Ale jednak zawsze staralem sie nie przekroczyc bariery 100Nm, po tym jak ukrecily mi sie w 2002 roku gwinty w 2 blokach, gdy dokrecalem scisle wedlug dokumentacji.
To co pisze Baker na swojej stronie, dopiero teraz wzialem pod uwage, i owszem, pisalem tutaj te "magiczne sposoby" z glowy, dlatego napisalem o 75Nm a nie 75ft lbs, jednak zanim jakikolwiek silnik tak bym skrecil, sprawdzilbym to raz jeszcze. Oczywista sprawa jest ze ft lbs mnozy sie przez 1,35 aby utrzymac wartosc w Nm.
Co do tej strony ktora podales, nie bylbym taki pewny jej wiarygodnosci. Pisza np. na temat skrzyni biegow, a przeciez wiadomo ze 206 WRC wystepowaly zarowno w wersjach 6 jak i 5 biegow. Co powinni zaznaczyc.
Nie pamietam juz gdzie to mam, ale mam wywiad w ktorym Michel Nandan - jeden z tworcow 206 WRC wypowiadal sie na temat 206, i mowil ze silnik to 2 litrowka z 405 Mi16, mam tez gdzies jeszcze inny artykul w ktorym jest napisane ze jest to XU10J4RS.... nie pamietam dokladnego oznaczenia.
A co do glowic:
Tak jak pisze Baker nigdy nie skrecalem silnika, (Tak samo jak nie docieralem silnika i nikomu nie mowilem aby tak docieral silnik, tak jak pisze Baker) skrecalem tak jak podaja dokumentacje, w zaleznosci czy sa to sruby z lebkiem "torx" czy szescio katnym. Ale jednak zawsze staralem sie nie przekroczyc bariery 100Nm, po tym jak ukrecily mi sie w 2002 roku gwinty w 2 blokach, gdy dokrecalem scisle wedlug dokumentacji.
To co pisze Baker na swojej stronie, dopiero teraz wzialem pod uwage, i owszem, pisalem tutaj te "magiczne sposoby" z glowy, dlatego napisalem o 75Nm a nie 75ft lbs, jednak zanim jakikolwiek silnik tak bym skrecil, sprawdzilbym to raz jeszcze. Oczywista sprawa jest ze ft lbs mnozy sie przez 1,35 aby utrzymac wartosc w Nm.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Dzisiaj zalozylismy hamulce i przewody. Zaciski sa tak wielkie, ze ledwo co mieszcza sie w feldze i trzeba bedzie uwazac aby poprawnie zalozyc ciezarki przy wywazaniu, aby nie zaczepialy
Na nowych sprezynach samochod stoi troche nizej i jest twardszy.
Mam nadzieje, ze jeszcze tylko pare dni i bedziemy mogli sie zabierac za odpalanie
Kilka nowych zdjec w gallerii http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06?page=5
Na nowych sprezynach samochod stoi troche nizej i jest twardszy.
Mam nadzieje, ze jeszcze tylko pare dni i bedziemy mogli sie zabierac za odpalanie
Kilka nowych zdjec w gallerii http://gti.peugeot205.pl/gallery/album06?page=5
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Projekt coraz blizej konca, jednak pozostali jeszcze troche "drobnej" roboty. Dzisiaj zdobylem wreszcie dokladke GTi oraz wtryskiwacze z Xantii 2.0 Turbo. Modyfikujac regulator cisnienia paliwa nie powinno zabraknac mi odpowiedniej ilosci paliwa - ale to dopiero po dotarciu silnika.
Czekam jeszcze na nowa chlodnice, poniewaz stara sie sypie i ztcp ciekla. Obudowe wiatrakow udalo sie odpowiednio poprzycinac zeby zmiescic chlodnice w oryginalnym miejscu. Atrapa powinna rowniez ladnie sie spasowac. Zespawany kolektor wyd. mam odebrac w poniedzialek.
Pozostanie wiec jeszcze montaz rur wodnych, chlodnicy, zbiorniczka spryskiwacza, akumulatora, szelek, zderzaka, maski, ukladu wydechowego oraz dorobienie adaptera stozka do przeplywomierza. Wiec juz w przyszlym tygodniu powinno udac nam sie odpalic maszyne.
Czekam jeszcze na nowa chlodnice, poniewaz stara sie sypie i ztcp ciekla. Obudowe wiatrakow udalo sie odpowiednio poprzycinac zeby zmiescic chlodnice w oryginalnym miejscu. Atrapa powinna rowniez ladnie sie spasowac. Zespawany kolektor wyd. mam odebrac w poniedzialek.
Pozostanie wiec jeszcze montaz rur wodnych, chlodnicy, zbiorniczka spryskiwacza, akumulatora, szelek, zderzaka, maski, ukladu wydechowego oraz dorobienie adaptera stozka do przeplywomierza. Wiec juz w przyszlym tygodniu powinno udac nam sie odpalic maszyne.
- Załączniki
-
- DSC08184.jpg (99.58 KiB) Przejrzano 7118 razy
-
- DSC08187.jpg (100.72 KiB) Przejrzano 7118 razy
Hmmm z tymi wtryskami to mozesz miec duzo za bogato. Wtryski seryjne wystarczaja na ok 190 - 200 KM bez podnoszenia cisnienia regulatorem. No chyba ze masz mapy motronic'a w jednym palcu to sobie skorygujesz
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
A mozesz podac przyklad ... kto ma te 190-200KM na seryjnych wtryskach? Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Jestem zupelnie innego zdania. Nigdzie nie znalazlem dowodow na to aby seryjne wystarczyly. Potencjal tych wtryskow konczy sie na ok 185KM przy cyklu pracy 100%. Niektorzy tunerzy twierdza, ze wtryski nie spala sie przy takim cyklu przez jakies 20s max. obciazenia. Ja jednak wole cykl jakis 80%. Dlatego wymienie wtryski i przetestuje wszystko w praktyce!
Nawet nie szukajac wtrysk w seryjnym aucie chodzi na 75% - 80% swojej wydajnosci co daje minimum 190KM ale ozywiscie mozna by dokladnie sprawdzic. Zeby zwiekszyc wydajnosc mozesz troszke podniesc cisnienie na listwie regulatorem ktory chyba masz. Wtryski z turbo sa dosysc spore i mozesz miec problemy z wolnymi oraz zapalaniem. Poprostu do tych modyfikacji ktore robiles wydaje mi sie ze seryjne z regulatorem wystarcza ale skoro juz masz to jak najbardziej sprawdz. Co do spalania to glownie jest problem gdy ktos cos poknoci i tak ustawi wtryski ze sa otwarte caly czas a wtedy faktycznie moze je szlag trafic.
Peugeot 205 GRIFFE Sliczny zielony i z sercem lwa
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak
Project GRIFFE ??????? - ??.??.0?
Galeryjka http://gti.peugeot205.pl/gallery/przecinak