Jak na wstępie wspomniałem xu10j4 kupiłem używani z niewiadomym przebiegiem

po kilkunastu uruchomieniach i gazowaniu na obrotach do 5 tys . zaczeło coś stukać więc wymontowałem silnik ponownie . Po rozebraniu okazało się że obrócoiło panewki korbowodowe na 2 i 3 cylindrze

a że już w tym aucie wymieniłem wszystko więc postanowiłem zrobić remont silnika .Szlif cylindrów ,szlif wału korbowego panewek głównych i korbowych ,odciążenie koła zamachowego ,wyważenie wału korbowego kompletnego , polerowanie korbowodów i wyważenie ,polerowanie kanałów wydechowych ,kolektor wydechowy nabyłem 4-1 , nowe tłoki kompletne firmy malle , nową pompę olejową koledzy z pracy śmieją się że to będzie najdroższa 205- tka z 1989 roku . Na pewno już nie odnowię następnego auta po mimo dużej wiedzy i doświadczenia ze względu na pochłoniętego czasu i kasy jaka została włożona w to auto . 205 droższy niż mój mercedes e 210 z 2000r 320cdi śmieszne ale prawdziwe. Jest tylko jedno, nie będzie drugiego takiego samego jedyny w swoim rodzaju

PEUGEOT GTI 2 L 16V .
