Nadszedł czas na mały update w temacie.
Auto od swapa pokonało przez ostatni rok około 15 tys. km i ma za sobą pierwszy przegląd olejowy po 10 tys. km. Konsumpcja oleju - absolutne zero, co tylko potwierdza dobrą kondycje silnika.
Aktualnie pug wisi na podnośniku, a tuż pod nim z dwòch skrzyń biegòw powstaje Frankenstein, o przełożeniu głòwnym 4,18, ktòry powinien dodać jeszcze nieco zrywności Foreverowi, ograniczając jednocześnie top speed do 204 kmh.
Przy okazji domontażu skrzyni biegòw od 1.9 GTI, ktòra siedziała w aucie do tej pory, na jaw wyszły takie oto kwiatki:
Zerwane dwa zęby w dyferencjale, nie wròżyły tej skrzyni długiej przyszłości, także opròcz przełożenia głòwnego, wymieniony został ròwnież dyfer. Podmiance uległ też synchronizator drugiego biegu, ktòry powoli dawał o sobie znać.
Opròcz tego do regeneracji swożnia na Słomanią poleciał lewy wahacz. Obie strony dostały ròwnież nowe tuleje.
Wymieniona została przy okazji poduszka reakcyjna przy skrzyni.
Na inspekcje poleciały także pòłośki. Tu skończyło się na wymianie osłon i łożyska. Przeguby mimo iż nie mają lekko, były w stanie idealnym.
Z mniejszych rzeczy w aucie zmieniona została jeszcze:
- nagrzewnica
- linka sprzęgła
Pierwsze jazdy pròbne na dniach
