Projekt rajdowóz 205 KJS
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
- Posiadany PUG: 1.4 XR
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Póki co zima trzyma to nie ma weny szukać części i marznąć w garażu. Jeszcze nic nie kupiłem w kwestii amorów i sprężyn. Szukam teraz kolumny Macpherson i zwrotnic, czyli coś nad czym nie trzeba się głowić "jaki model wybrać"
BTW nigdy nie brałem pod uwagę KYB, na samym początku był zestaw bielstein b6 + eibach. Teraz stanęło na sprężynach eibacha ale amorki Monroe.
BTW nigdy nie brałem pod uwagę KYB, na samym początku był zestaw bielstein b6 + eibach. Teraz stanęło na sprężynach eibacha ale amorki Monroe.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
- Posiadany PUG: 1.4 XR
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Zima się skończyła, więc trzeba działać. Więc dzisiaj po zakupach w "Świętym Mieście" udało mi się skompletować zawieszenie przód! I to za jednym razem Pozdrowienia dla Mariusza który spadł mi z nieba w tej kwestii A no i jeszcze gratisy dorzucił. Teraz nie pozostaje nic innego, jak wyczyścić rudą, wymienić wszystkie gumy i zamontować na budzie.
- nowak68
- Maniak
- Posty: 1892
- Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
- Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Świętygród
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Miło było gościć Działaj, żeby maszyna jeszcze w tym roku pojeździła w zakrętach
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
- Posiadany PUG: 1.4 XR
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Urwica mnie zaraz strzeli... Czy ktoś może mi doradzić jak odkręcić tą cholerną śrubę mocującą piastę do półosi?
Dokładnie chodzi o to:
Dziadostwo jest tak zapieczone, że już prawie kątówka szła w ruch
Dokładnie chodzi o to:
Dziadostwo jest tak zapieczone, że już prawie kątówka szła w ruch
- TomekP
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 2:33 am
- Posiadany PUG: Look '91 1.8 16V
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Pneumat, długa laga albo palnik
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 sty śr, 2016 12:29 pm
- Posiadany PUG: 406 td, 205 XSD
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Tarcza i tak jest do wymiany, więc zablokować tarcze o zacisk szczypcami typy mors, jeżeli jest możliwość to podgrzać palnikiem, w tym przypadku tyko chyba pneumat wchodzi w grę bo zestaw nie jest zamontowany na aucie co może być utrudnione
- hans
- Junior
- Posty: 361
- Rejestracja: 18 maja śr, 2016 10:01 pm
- Posiadany PUG: mito 1.8 D 1996 ,generacion 205 1.4 1997, 307 2.0 hdi 136 KM 2005,307 2.0 hdi 107KM, 807 2,2 hdi 128
- Numer Gadu-gadu: 3320593
- Lokalizacja: panki
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
dobry pneumat i zadnego palnika!
En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
- Posiadany PUG: 1.4 XR
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Dzisiaj przygotowywałem zawieszenie do piaskowania i przy wykręcaniu wahaczy zaciekawiła mnie jedna rzecz. Tak wygląda jeden:
A tak drugi:
Ktoś wie dlaczego przy jednym jest sprężyna a przy drugim nie?
I jeszcze jedno pytanie, montował ktoś poliuretanowe tuleje u siebie?
A tak drugi:
Ktoś wie dlaczego przy jednym jest sprężyna a przy drugim nie?
I jeszcze jedno pytanie, montował ktoś poliuretanowe tuleje u siebie?
- mlody333
- Uzalezniony
- Posty: 946
- Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
- Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kielce
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Ten ze sprężyną to rzeźba. Nawet nie wiem co autor tego rozwiązania miał na myśli. Do piaskowania zdemontuj wahacze i drążek stabilizatora.
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
W ogóle wkładanie zwykłego zawieszenia do samochodu który ma coś tam rajdować to jakaś porażka... Ten samochód się kompletnie nie prowadzi na tym zawieszeniu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
- Posiadany PUG: 1.4 XR
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Wziąłem się za robienie blachy. W niektórych miejscach ruda wgryzła się już dość konkretnie (np. narożniki bagażnika). Ale szlifierka, R-stop, minia i baranek pomogły ją zwalczyć Póki co wszystko jest zrobione na "roboczo". Na środek oraz komorę silnika w swoim czasie przyjdzie jeszcze lakier. Póki co czeka mnie przystanek "montaż zawieszenia" oraz operacja "klatka"
-
- Uzalezniony
- Posty: 506
- Rejestracja: 14 kwie pn, 2014 1:53 pm
- Posiadany PUG: CJ
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Eee, ale za burgund to nie ma +25 kW kolego
Tak to jest jak się amator bierze za robotę!
Tak to jest jak się amator bierze za robotę!
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
- Posiadany PUG: 1.4 XR
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Znalazłem w bardzo dobrej cenie, zawieszenie kayaba AGX. Komplet przód + tył za 800zł.
http://i.imgur.com/rMAuVW2.png
Jedyny problem jest taki, że to wyciągnięte z peugeota 106. Czy ktoś orientuje się jak będzie z wrzuceniem tego do mnie? Plug and play czy będzie potrzebny rzeźbiarz akrobata?
http://i.imgur.com/rMAuVW2.png
Jedyny problem jest taki, że to wyciągnięte z peugeota 106. Czy ktoś orientuje się jak będzie z wrzuceniem tego do mnie? Plug and play czy będzie potrzebny rzeźbiarz akrobata?
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
nic nie będzie pasowało.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty ndz, 2017 9:32 pm
- Posiadany PUG: 1.4 XR
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Projekt rajdowóz 205 KJS
Fura w końcu stanęła na czterech łapach! Jeśli utrzymam taką prędkość przy postępie prac, to skończę go może do końca 2020
Ale mam przy okazji jedno "głupie" pytanie:
W starej przekładni kierowniczej/maglownicy montowanie do kolumny kierowniczej było za pomocą wieloklina, o takie o:
https://scr.hu/0w1wc/8057q
W nowej natomiast jest montowanie na "kwadrat", o takie o:
http://scr.hu/0w1wc/0pzmf
Czy to jest jakaś inna wersja? W tym wypadku muszę też wymienić kolumnę?
Ale mam przy okazji jedno "głupie" pytanie:
W starej przekładni kierowniczej/maglownicy montowanie do kolumny kierowniczej było za pomocą wieloklina, o takie o:
https://scr.hu/0w1wc/8057q
W nowej natomiast jest montowanie na "kwadrat", o takie o:
http://scr.hu/0w1wc/0pzmf
Czy to jest jakaś inna wersja? W tym wypadku muszę też wymienić kolumnę?