Serwus!
Urodził mi się w głowie pomysł, by zelektryfikować 205 bez dachu
Pomyślałem elektrycznym 106/Saxo jako dawcy wszelkich bebechów (napęd, ogrzewanie postojowe, zegary, wszelkie bebechy). Czy ktoś kiedyś myślał o technicznych trudnościach przy takiej realizacji? Jak bardzo i gdzie 106 i 205 różnią się, by zadanie uczynić syzyfową pracą? Inna kwestia to formalności i biurokracja (ale to zostawiam na potem).
Liczę na konstruktywną dyskusję, wsparcie lub...
205 cabrio electrique
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 205 cabrio electrique
To wszystko zalezy od budzetu
Ale mechanicznie nie powinno byc problemu
Ale mechanicznie nie powinno byc problemu
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: 26 mar pn, 2018 8:53 pm
- Posiadany PUG: 205 CJ, 807, iOn
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Niecki / Białystok
Re: 205 cabrio electrique
Pozostaje kwestia "mułowatości" - napęd Saxo/106 to leciwa i słabowata konstrukcja, chyba warto byłoby zastanowić się nad nowszym silnikiem i akumulatorami nowszej generacji. Ale tak czy siak uważam, że przeszczepić sporo elementów z Saxo/106 byłoby warto
Podstawowa kwestia to jednak jak znaleźć zdrową budę 205 cabrio (za rozsądne pieniądze)...
Podstawowa kwestia to jednak jak znaleźć zdrową budę 205 cabrio (za rozsądne pieniądze)...
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 205 cabrio electrique
Mniej wiecej te same pieniadze co saxo elektryczne (bez aku)