Strona 8 z 8

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 08 paź sob, 2011 12:24 pm
autor: Florek2b
Dobra autko odebrane po raz drugi i tym razem jest dużo lepiej :) przynajmniej tak mi sie wydaje :P

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 08 paź sob, 2011 1:48 pm
autor: PrezesBednarz
jakies onboardy?:)

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 08 paź sob, 2011 5:21 pm
autor: Florek2b
najpierw muszę ogarnąć jeszcze kilka pierdółek :) a przedewszystkim przegląd, żeby od razu mandatu nie dostać :P

Ale jak mnie coś najdzie to może wieczorem coś nagram :P

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 01 lis wt, 2011 10:45 pm
autor: Florek2b
dobra auto stało bo musiałem dorobić na zamówienie linkę do ssania

przy okazji zrobiłem troszkę porządku pod maską
SNC00242.jpg
A przed chwila coś mnie tknęło i stwierdziłem że muszę przejechać :)
pod ręką miałem tylko telefon wiec mało co widać ale jak jest w opisie ruszam gdzieś w 2 sek, a 100km/h pokazuje się w jakiejś 10sek
Tyle wg danych miało nowe 1,9 GTI, ale ja gdybym nie miał w ręku telefonu było by lepiej :P

http://www.youtube.com/watch?v=w5Nj6r58x28

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 13 mar wt, 2012 1:46 am
autor: Florek2b
Cały czas chodzi mi po głowie pomysł, żeby jednak udało się dorwać gdzieś podwójne poziome gaźniki Webera, Solexa albo Dellorto :P

Dellorto DHLA 40 Obrazek

Solexy DDH 40 Obrazek

i na koniec Weber DCOE 40 Obrazek

Zasada działanie taka sama, wygląd prawie taki sam :P Jedyna różnica to taka, że Webery kosztują krocie, i są słabo dostępne, a reszta kosztuje trochę taniej i nawet można coś kupić :P

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 17 mar sob, 2012 10:23 pm
autor: BzyQ

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 21 mar śr, 2012 11:49 pm
autor: Florek2b
Nie mam w tym momencie takiej kasy :P

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 mar sob, 2012 6:49 pm
autor: Florek2b
Pogrzebałem troche dziś przy autku, odpaliłem po zimie.

Ale problem z przed zimy pozostał (mimo, że poprawiłem membrane) nie pali na jednym garze i nie wiem dlaczego :cry: :cry:

Sprawdziłem kompresje na wszystkich cylindrach w poszukiwaniu przyczyny i na wszystkich jest w granicach normy 8)7
a na tym jednym jest dokładnie 11bar 8)7

nie wiem co jeszcze mogę zrobić :( Przecież nie pojada na tripa na 3 garach :cry: :cry: :cry:

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 mar sob, 2012 7:13 pm
autor: morpheusss
A na pewno brakuje ci tam paliwa? Sprawdzales swiece i to czy iskra jest i jest w dobrym momencie?

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 mar sob, 2012 11:55 pm
autor: Florek2b
swiece i ogolnie oskre tez sprawdzalem. jutro jeszcze troche powalcze

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 25 mar ndz, 2012 12:15 am
autor: morpheusss
odpal auto i wstrzyknij bezpośrednio do gardzieli gaźnika który 'nie działa' trochę paliwa i zobacz czy silnik zacznie równo chodzić. Tak najprościej sprawdzisz czy faktycznie to wina gaźnika

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 24 wrz pn, 2012 11:56 pm
autor: DJPreZes
No i jak i jak i jak? Mów, że tam się coś dzieje, bo mam masę pytań 8)7

Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru

: 25 wrz wt, 2012 12:19 am
autor: Florek2b
To pytaj :P Dzieje sie tyle, że czekam na nowe gaźniki 8)7 Bo na 3 jeździć sie nie da :P