Strona 8 z 8
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 08 paź sob, 2011 12:24 pm
autor: Florek2b
Dobra autko odebrane po raz drugi i tym razem jest dużo lepiej
przynajmniej tak mi sie wydaje
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 08 paź sob, 2011 1:48 pm
autor: PrezesBednarz
jakies onboardy?:)
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 08 paź sob, 2011 5:21 pm
autor: Florek2b
najpierw muszę ogarnąć jeszcze kilka pierdółek
a przedewszystkim przegląd, żeby od razu mandatu nie dostać
Ale jak mnie coś najdzie to może wieczorem coś nagram
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 01 lis wt, 2011 10:45 pm
autor: Florek2b
dobra auto stało bo musiałem dorobić na zamówienie linkę do ssania
przy okazji zrobiłem troszkę porządku pod maską
A przed chwila coś mnie tknęło i stwierdziłem że muszę przejechać
pod ręką miałem tylko telefon wiec mało co widać ale jak jest w opisie ruszam gdzieś w 2 sek, a 100km/h pokazuje się w jakiejś 10sek
Tyle wg danych miało nowe 1,9 GTI, ale ja gdybym nie miał w ręku telefonu było by lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=w5Nj6r58x28
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 13 mar wt, 2012 1:46 am
autor: Florek2b
Cały czas chodzi mi po głowie pomysł, żeby jednak udało się dorwać gdzieś podwójne poziome gaźniki Webera, Solexa albo Dellorto
Dellorto DHLA 40
Solexy DDH 40
i na koniec Weber DCOE 40
Zasada działanie taka sama, wygląd prawie taki sam
Jedyna różnica to taka, że Webery kosztują krocie, i są słabo dostępne, a reszta kosztuje trochę taniej i nawet można coś kupić
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 17 mar sob, 2012 10:23 pm
autor: BzyQ
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 21 mar śr, 2012 11:49 pm
autor: Florek2b
Nie mam w tym momencie takiej kasy
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 mar sob, 2012 6:49 pm
autor: Florek2b
Pogrzebałem troche dziś przy autku, odpaliłem po zimie.
Ale problem z przed zimy pozostał (mimo, że poprawiłem membrane) nie pali na jednym garze i nie wiem dlaczego
Sprawdziłem kompresje na wszystkich cylindrach w poszukiwaniu przyczyny i na wszystkich jest w granicach normy
a na tym jednym jest dokładnie 11bar
nie wiem co jeszcze mogę zrobić
Przecież nie pojada na tripa na 3 garach
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 mar sob, 2012 7:13 pm
autor: morpheusss
A na pewno brakuje ci tam paliwa? Sprawdzales swiece i to czy iskra jest i jest w dobrym momencie?
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 mar sob, 2012 11:55 pm
autor: Florek2b
swiece i ogolnie oskre tez sprawdzalem. jutro jeszcze troche powalcze
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 25 mar ndz, 2012 12:15 am
autor: morpheusss
odpal auto i wstrzyknij bezpośrednio do gardzieli gaźnika który 'nie działa' trochę paliwa i zobacz czy silnik zacznie równo chodzić. Tak najprościej sprawdzisz czy faktycznie to wina gaźnika
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 24 wrz pn, 2012 11:56 pm
autor: DJPreZes
No i jak i jak i jak? Mów, że tam się coś dzieje, bo mam masę pytań
Re: Pug 1,1 > 1,9 czyli z monowtrysku na gaźniki z motoru
: 25 wrz wt, 2012 12:19 am
autor: Florek2b
To pytaj
Dzieje sie tyle, że czekam na nowe gaźniki
Bo na 3 jeździć sie nie da