Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
W życiu bym nie uwierzył, że to samoróbki Odwaliłeś kawał dobrej roboty
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
na swiecie sa takie rzeczy ze sie fizjologom nie sniłygrzesiek309 pisze:W życiu bym nie uwierzył, że to samoróbki Odwaliłeś kawał dobrej roboty
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Chcesz powiedzieć, że bunioo walnął browca, wziął laser w rękę i czkając co chwilę, namalował?xtrack pisze:na swiecie sa takie rzeczy ze sie fizjologom nie sniły
Chyba jednak maszyną było robione... I rzeczywiście świetna robota...
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
to ze samoróbki to nie znaczy ze nie laserem
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
wszystko złożone do kupy:) auto zapaliło i jeździ.
teraz czas na regulacje. Wymieniłem tez przy okazji pasek.
rozrząd ustawiony fabrycznie dla kol 2 wydech i 3 ssący.
jutro napisze coś więcej.
teraz czas na regulacje. Wymieniłem tez przy okazji pasek.
rozrząd ustawiony fabrycznie dla kol 2 wydech i 3 ssący.
jutro napisze coś więcej.
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Fajnie by bylo przezroczysta obudowe na to zalozyc
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Nooo!... Przez jakieś 500 km nawet by było coś widać...Para pisze:Fajnie by bylo przezroczysta obudowe na to zalozyc
- krzyska
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2097
- Rejestracja: 02 paź pt, 2009 9:49 pm
- Posiadany PUG: Forever, Griffe, Honda CB125Twin 1978, Alfa Romeo 147JTDm, P207UjemnieDynamiczny, Patriot KS90
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: okolice Kruszwicy
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
niektóre pugi w klubie tyle właśnie przejeżdzają....przez pół roku2mouse pisze:Nooo!... Przez jakieś 500 km nawet by było coś widać...Para pisze:Fajnie by bylo przezroczysta obudowe na to zalozyc
GTI_Efekt Masy
- kubas
- Maniak
- Posty: 1183
- Rejestracja: 14 lip pt, 2006 10:15 am
- Posiadany PUG: rallye
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
No no no wkręca się prawie jak moje 8v
- levis
- Uzalezniony
- Posty: 988
- Rejestracja: 16 sty śr, 2008 12:22 pm
- Posiadany PUG: 406 3.0 V6 / Aprilia SXV 450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
ale potwór odelżone koło zamachowe czy nie ?
- Para
- Peugeot 205 Master
- Posty: 10182
- Rejestracja: 30 cze pn, 2003 6:31 pm
- Posiadany PUG: najlepszy
- Numer Gadu-gadu: 1559591
- Lokalizacja: Baile Átha Cliath
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Wow prawie jak motocykl
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
projekt nie śpi
zabrałem sie za finalne rozwiaznie problemu z przelewaniem puga na powyzej 6500 rpm
akcja: WIECEJ TLENU!!!
1.Rozwierciłem seryjna przepustnice mi16 z 38 mm na 46 mm
Zmieniłem system uchylania motylków tak aby uchylały sie równocześnie (wcześniej drugi motylek otwierał sie po 80% wciśnięcia gazu)
2. c.d.n
zabrałem sie za finalne rozwiaznie problemu z przelewaniem puga na powyzej 6500 rpm
akcja: WIECEJ TLENU!!!
1.Rozwierciłem seryjna przepustnice mi16 z 38 mm na 46 mm
Zmieniłem system uchylania motylków tak aby uchylały sie równocześnie (wcześniej drugi motylek otwierał sie po 80% wciśnięcia gazu)
2. c.d.n
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Teraz mu chyba tlenu nie zabraknie
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
No to teraz na bank musisz zmienić wtryski , braknie paliwa