W życiu bym nie uwierzył, że to samoróbki Odwaliłeś kawał dobrej roboty
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 01 kwie ndz, 2012 11:08 pm
autor: xtrack
grzesiek309 pisze:W życiu bym nie uwierzył, że to samoróbki Odwaliłeś kawał dobrej roboty
na swiecie sa takie rzeczy ze sie fizjologom nie sniły
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 02 kwie pn, 2012 7:14 am
autor: 2mouse
xtrack pisze:na swiecie sa takie rzeczy ze sie fizjologom nie sniły
Chcesz powiedzieć, że bunioo walnął browca, wziął laser w rękę i czkając co chwilę, namalował?
Chyba jednak maszyną było robione... I rzeczywiście świetna robota...
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 02 kwie pn, 2012 8:46 am
autor: xtrack
to ze samoróbki to nie znaczy ze nie laserem
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 03 kwie wt, 2012 6:40 pm
autor: buniooo
wszystko złożone do kupy:) auto zapaliło i jeździ.
teraz czas na regulacje. Wymieniłem tez przy okazji pasek.
rozrząd ustawiony fabrycznie dla kol 2 wydech i 3 ssący.
jutro napisze coś więcej.
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 03 kwie wt, 2012 7:01 pm
autor: Para
Fajnie by bylo przezroczysta obudowe na to zalozyc
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 03 kwie wt, 2012 7:16 pm
autor: 2mouse
Para pisze:Fajnie by bylo przezroczysta obudowe na to zalozyc
Nooo!... Przez jakieś 500 km nawet by było coś widać...
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 03 kwie wt, 2012 10:42 pm
autor: krzyska
2mouse pisze:
Para pisze:Fajnie by bylo przezroczysta obudowe na to zalozyc
Nooo!... Przez jakieś 500 km nawet by było coś widać...
niektóre pugi w klubie tyle właśnie przejeżdzają....przez pół roku
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 06 kwie pt, 2012 2:00 pm
autor: buniooo
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 06 kwie pt, 2012 5:41 pm
autor: kubas
No no no wkręca się prawie jak moje 8v
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 11 kwie śr, 2012 10:15 am
autor: levis
ale potwór odelżone koło zamachowe czy nie ?
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 11 kwie śr, 2012 10:35 am
autor: Para
Wow prawie jak motocykl
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 24 maja czw, 2012 12:20 pm
autor: buniooo
projekt nie śpi
zabrałem sie za finalne rozwiaznie problemu z przelewaniem puga na powyzej 6500 rpm
akcja: WIECEJ TLENU!!!
1.Rozwierciłem seryjna przepustnice mi16 z 38 mm na 46 mm
Zmieniłem system uchylania motylków tak aby uchylały sie równocześnie (wcześniej drugi motylek otwierał sie po 80% wciśnięcia gazu)
2. c.d.n
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 24 maja czw, 2012 3:02 pm
autor: grzesiek309
Teraz mu chyba tlenu nie zabraknie
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
: 24 maja czw, 2012 5:58 pm
autor: marcinpug
No to teraz na bank musisz zmienić wtryski , braknie paliwa