205 Dimma projekt

Większe projekty, odbudowy i renowacje, przygotowanie do rajdów.
Awatar użytkownika
Manwe
Peugeot 205 Master
Posty: 2013
Rejestracja: 04 wrz pt, 2009 2:48 pm
Posiadany PUG: 205 lacoste'86, 205 gti ph1'87, 309 ph1 3d graffic'89, citroen ax ph1'86, citroen bx ph1'86
Numer Gadu-gadu: 7424729
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: Manwe »

dosłownie up, fajnie się rozkręca :)
Obrazek
szukam zderzaków z green'a, lacoste'a, białego cj lub open'a
przygarne silnik ET3, gumowy spojler tylnej klapy Peugeot 309 gti, licznik z obrotomierzem z bx'a ph1
Awatar użytkownika
Lord Devil
Peugeot 205 Master
Posty: 2609
Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
Numer Gadu-gadu: 6446898
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: Lord Devil »

Bedzie GRUBA metamorfoza
Car Valeting, Car Detailing.
Awatar użytkownika
RafGentry
Moderator
Posty: 6944
Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: RafGentry »

Jakich czasów człowiek dożył. Jednocześnie na forum robi się kilka GTI T16, do tego jakieś TCT, Gutmanny, Dimmy, cuda na kiju...

Nie mówiąc już o tych projektach, które mamy ukończone :)

Dobrze jest chłopaki. Keep up the good work! 8) _O_
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: Munne »

Chlopaki normalnie siedza i robia!!!! Szoooooook:) Czekam na fotki z lotka _O_
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
leon
Junior
Posty: 324
Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
Posiadany PUG: biały i szybki
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: leon »

Buda już na obrotnicy.
P1130025.JPG
P1130026.JPG
P1130035.JPG
P1130037.JPG
CDN.
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: xtrack »

wujek Xtrack przy pracy :P
Załączniki
P1130062.JPG
Munne
Peugeot 205 Master
Posty: 2689
Rejestracja: 04 paź pn, 2004 12:33 pm
Numer Gadu-gadu: 10090927
Lokalizacja: Karlstad/Lublin

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: Munne »

Oj wujek wujek:)
Kazda morda pasuje do Forda!
Awatar użytkownika
leon
Junior
Posty: 324
Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
Posiadany PUG: biały i szybki
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: leon »

Temat idzie prężnie do przodu. Kilka najświeższych fotek:
P1130123.JPG
P1130112.JPG
P1130119.JPG
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
Awatar użytkownika
stef
Uzalezniony
Posty: 995
Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
Posiadany PUG: 205mi16
Numer Gadu-gadu: 4896812
Lokalizacja: okolice Lublina
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: stef »

a był taki ładny samochód, wystarczyło klapę momalować i jeździć :P

a tak na poważnie to ten poziom to w jakim celu sprawdzacie/ustawiacie?
Obrazek
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: DJPreZes »

Jakbym go wziął (a mocno rozważałem), to pewnie dostałby panoramiczny szyber i wywaloną klatkę 8)7 8)7 8)7 Czyli tutaj poszło w kompletnie innym kierunku.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: xtrack »

stef pisze: a tak na poważnie to ten poziom to w jakim celu sprawdzacie/ustawiacie?
karoseria jest ustawiona w poziomie zeby poprawnie wykonac mocowania foteli, ktore po przykreceniu powinny byc w prawidłowej pozycji bez wiekszego kombinowania.
Awatar użytkownika
leon
Junior
Posty: 324
Rejestracja: 12 lip wt, 2011 4:27 pm
Posiadany PUG: biały i szybki
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: leon »

DJPreZes pisze:Jakbym go wziął (a mocno rozważałem), to pewnie dostałby panoramiczny szyber i wywaloną klatkę 8)7 8)7 8)7 Czyli tutaj poszło w kompletnie innym kierunku.
Każdy ma inne koncepcje :) Na początku (rok temu) sam miałem w planach budowę szybkiego daily cara, ale teraz plany się zmieniły i będzie to maszynka typowo do zabawy na torze. Trzeba się wyszaleć za młodu, na odbudowę klasyków przyjdzie jeszcze czas :P
"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere"
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: xtrack »

ze wzgledu na fakt,ze Leon jest na urlopie pozwalam sobie zamiescic kolejne fotki z budowy.urlop urlopem a robota nie spi.tym razem juz koncowy etap prac ciezkich typu ciecie i spawanie.miedzy innymi mocowania foteli i przebudowa tylnych nadkoli w taki sposob zeby 17'tki swobodnie mogły generować przeciazenia :D
Załączniki
P1130140.JPG
P1130131.JPG
P1130146.JPG
P1130155.JPG
P1130148.JPG
P1130147.JPG
Awatar użytkownika
d_ARC
Uzalezniony
Posty: 887
Rejestracja: 22 mar śr, 2006 7:44 pm
Posiadany PUG: Rallye16 - powoli, ale do przodu :)
Numer Gadu-gadu: 2897169
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: d_ARC »

No nieźle, mój nie był tak zmasakrowany podczas obspawania budy. Dużo przybędzie na wadze?
Zakonserwujcie to porzędnie bo ruda nie ma litości przy takiej ingerencji w ocynk ;)
Po co przerabiacie i podnosicie tunel środkowy - w planach 4x4!?
Awatar użytkownika
xtrack
Uzalezniony
Posty: 667
Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: dolnyslask
Kontakt:

Re: 205 Dimma projekt

Post autor: xtrack »

nic nie przybedzie, konserwacja ktora jest zdarta wazy prawie 20kg a drutu spawalniczego poszło moze 2,5 kg.

wszystkie miejsca spawania zabezpieczone epox'a.
tunel srodkowy jest przerobiony po to zeby fotel maksymalnie dac na dół.oprocz tego przerobione jest mocowanie kolumny kierowniczej.

podłoga polakierowana ,teraz efekty prac beda bardziej widoczne :D
Załączniki
DSC_0104.JPG
DSC_0109.JPG
DSC_0107.JPG
DSC_0106.JPG
ODPOWIEDZ