Peugeot 205 Mi16 + EcuMaster + ITB
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
marcin, teraz bedzie tak w kolko.raz braknie paliwa raz braknie tlenu.chlop skonczy na wtryskach od evo i 4 przepustnicach od lokomotywy spalinowej
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
I nigdzie nie wystartuje
-
- Peugeot 205 Master
- Posty: 5502
- Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
- Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Albo gaźniki mu zarzuć
Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko https://www.facebook.com/205renovation/
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
gazniki to mozna sobie do kosiarki albo poloneza załozyc.
itb rulezz
itb rulezz
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
no no no są gaźniki i są Webery
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Jak widac, ruszajac glowa, bez cat camsow, vemsow i bog wie jakich osobistosci DA SIE zrobic mocne auto.
Ludzie nie z takimi problemami sobie radza, i wcale wtryskow nie musza zmieniac za XXX zl/szt pewnie wiesz jakie rozwiazanie mam na mysli...
nastepna sprawa to jak bym mial na torowy wyjazd weekendowy luzne 800 zl, to był bym tam przed Toba
webery, webery bleeeee!
poczekaj na ITB
Marcin zapraszam ponownie na kreche jak juz bedziesz mial te swoje webery zalozone:D
wracajac do tematu
2. Opuscilem chlodnice i pod pasem przednim zbudowałem wlot ktory docelowo polaczony bedzie jeszcze z air boxem
Ludzie nie z takimi problemami sobie radza, i wcale wtryskow nie musza zmieniac za XXX zl/szt pewnie wiesz jakie rozwiazanie mam na mysli...
nastepna sprawa to jak bym mial na torowy wyjazd weekendowy luzne 800 zl, to był bym tam przed Toba
webery, webery bleeeee!
poczekaj na ITB
Marcin zapraszam ponownie na kreche jak juz bedziesz mial te swoje webery zalozone:D
wracajac do tematu
2. Opuscilem chlodnice i pod pasem przednim zbudowałem wlot ktory docelowo polaczony bedzie jeszcze z air boxem
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
buniooo,....chapaj dzidebuniooo pisze:
to był bym tam przed Toba
koniec ot
- xtrack
- Uzalezniony
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 wrz pt, 2006 2:48 pm
- Posiadany PUG: 1.9 GTI
- Lokalizacja: dolnyslask
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
dzisiaj jezdziłem ŻUKIEM....ZAPIER.ALA STRASZNIE.....az piszczy jest moc straszna.jeszcze tylko ITB i zaklepuje miejsce na cmentarzu i oplacam msze za buniooo
- marcinpug
- Junior
- Posty: 442
- Rejestracja: 11 lis ndz, 2007 6:21 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI 167KM 305 GT 205 1.6 automatic 205 1.9 automatic
- Numer Gadu-gadu: 2052464
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
[quote="buniooo"]Jak widac, ruszajac glowa, bez cat camsow, vemsow i bog wie jakich osobistosci DA SIE zrobic mocne auto.
No pewnie, że się da tylko pamiętaj , że Ty w Mi16 miałeś wyjściowo 30KM więcej i dwa razy więcej zaworów . W 8v bez ingerencji mechanicznej nic nie zdziałasz , zresztą nie zapominaj jaki masz wał korbowy
Marcin zapraszam ponownie na kreche jak juz bedziesz mial te swoje webery zalozone:D
Webery to sprawa dalekiej przyszłości , niestety.
Na krechę to jeżdżą łysi panowie spod dyskoteki ...
Pamiętaj , że moja skrzynia jest o wiele dłuższą od Twojej i to tak naprawdę daję Ci nieznaczną przewagę .
No pewnie, że się da tylko pamiętaj , że Ty w Mi16 miałeś wyjściowo 30KM więcej i dwa razy więcej zaworów . W 8v bez ingerencji mechanicznej nic nie zdziałasz , zresztą nie zapominaj jaki masz wał korbowy
Marcin zapraszam ponownie na kreche jak juz bedziesz mial te swoje webery zalozone:D
Webery to sprawa dalekiej przyszłości , niestety.
Na krechę to jeżdżą łysi panowie spod dyskoteki ...
Pamiętaj , że moja skrzynia jest o wiele dłuższą od Twojej i to tak naprawdę daję Ci nieznaczną przewagę .
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
ładnie wykonana przepustnica, ale mówisz że motylki nie otwierały się równocześnie? Dziwne we wszystkich, które miałem tak właśnie było. To przepustica od audiv6 ma właśnie w ten sposób, że na początku mały motyl a w jakiś 50% wciśnięcia gazu otwiera się dopiero drugi wielki.
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
wczesniej mialem jeszcze przepustnice z jakiegos 406? na ktorej auto jezdzilo dotychczas i wlasnie tam sie otwieral jedena a na koncu druga.
w tej mam możliwość regulacji wolnych obr, uchylenia motylkow itp a tamta byla przystosowana pod silniczek krokowy:( wiec byl z tym problem.
Tani i bardzo przydatny mod, jak zamontuje ITB to bede sprzedawal ta przepustnice 2x46
w tej mam możliwość regulacji wolnych obr, uchylenia motylkow itp a tamta byla przystosowana pod silniczek krokowy:( wiec byl z tym problem.
Tani i bardzo przydatny mod, jak zamontuje ITB to bede sprzedawal ta przepustnice 2x46
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
I co tam się dzieje?
PS. a ja mam trochę inny patent na lepsze dotlenienie mojego silnika zostając przy przepływomierzu. Mam nadzieję, że uda mi się z tym kiedyś poeksperymentować
PS. a ja mam trochę inny patent na lepsze dotlenienie mojego silnika zostając przy przepływomierzu. Mam nadzieję, że uda mi się z tym kiedyś poeksperymentować
- buniooo
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 11 lut ndz, 2007 2:17 pm
- Posiadany PUG: 205 Mi16, DS3
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
caly czas cos sie dzieje:D przeciez to 205:D
Kij tam z przeplywka, pakuj swiniaka i bedzie ogien! przynajmniej ecu stanie sie rozwojowy. chcesz zrobic jakis dolot cos na wzor s1600?
Ja akutalnie zakladam staba do przodu i modze miske olejowa.
chce zrobic jeszcze jeden "wystrzalowy" mod, ale opisze go dopero jak testy przebiegna pomyslnie.
Jak bede mial mozliwosc napewno jakies foto wstawie.
Kij tam z przeplywka, pakuj swiniaka i bedzie ogien! przynajmniej ecu stanie sie rozwojowy. chcesz zrobic jakis dolot cos na wzor s1600?
Ja akutalnie zakladam staba do przodu i modze miske olejowa.
chce zrobic jeszcze jeden "wystrzalowy" mod, ale opisze go dopero jak testy przebiegna pomyslnie.
Jak bede mial mozliwosc napewno jakies foto wstawie.
- stef
- Uzalezniony
- Posty: 995
- Rejestracja: 18 gru sob, 2004 5:50 pm
- Posiadany PUG: 205mi16
- Numer Gadu-gadu: 4896812
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 Mi16 Ecu Master FI
Pierwszy w kolejności jest quaife! Z elektroniką raczej mimo wszystko nie zamierzam kombinować. A patent opiszę jak będzie z tego jakiś zysk.
Nie, to nic w kierunku dolotu s1600
Nie, to nic w kierunku dolotu s1600
- Lord Devil
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2609
- Rejestracja: 26 mar pt, 2004 1:44 pm
- Posiadany PUG: 205 CTi i 205 GTi Griffe
- Numer Gadu-gadu: 6446898
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt: