
205 Forever GTI-6
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Prawdę mówią Ci, którzy twierdzą że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Po raz kolejny padłem ofiarą tego oto apetytu
Prawie nowe elipsy JBL GTO ustąpiły miejsca naprawdę konkretnym głośnikom Polk Audio MMC690. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.. Apetyt zaspokojony... Ciekawe na jak długo..

Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- tomek05229
- Junior
- Posty: 400
- Rejestracja: 08 maja sob, 2010 10:54 am
- Posiadany PUG: 205 Forever '95
- Numer Gadu-gadu: 11234915
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski /Wa-wa
Re: 205 Forever GTI
MOMO Series
no nieźle pojechałeś
słyszałem o nich same dobre rzeczy..ale ich samych jeszcze nie
mam nadzieję że niedługo będzie okazja bo wyglądają super
nie sądziłem tylko że tak szybko urośnie Ci apetyt











- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: 205 Forever GTI
Gdzie będą siedzieć?
- peterp194
- Junior
- Posty: 251
- Rejestracja: 16 maja pn, 2011 6:52 pm
- Posiadany PUG: 205 phII 1.1 TU1M Color Line
- Numer Gadu-gadu: 7770682
- Lokalizacja: Świerzowa Polska/Krosno
Re: 205 Forever GTI
No lepiej, lepiej. Szczerze mówiąc byłem nieco zniesmaczony JBLem 

- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
W ostatnim czasie w aucie niewiele zmian. Nowa antena, nowe wycieraczki, choinka o zapachu kokosa
Co dziwne.. połączenie tych trzech wyżej wymienionych elementów sprawiało iż miałem wrażenie.. że auto jest naprawdę szybkie...
Lamborghini Murcielago uświadomiło mi że jest nieco inaczej..
Przyjemnego oglądania
http://www.youtube.com/watch?v=8WuzFMP5hn8&feature=plcp

Lamborghini Murcielago uświadomiło mi że jest nieco inaczej..
Przyjemnego oglądania

http://www.youtube.com/watch?v=8WuzFMP5hn8&feature=plcp
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- PrezesBednarz
- Maniak
- Posty: 1517
- Rejestracja: 01 lip sob, 2006 11:19 pm
- Posiadany PUG: 90' 205 CTI XU5 JA i inne
- Lokalizacja: waw
Re: 205 Forever GTI
Haku, byś go wyjął spokojnie, tylko zlamiłeś że nie było redukcji...
Tamten zwalił i odszedł
Tamten zwalił i odszedł

- MiceK
- Maniak
- Posty: 1969
- Rejestracja: 30 lip pt, 2010 2:10 pm
- Posiadany PUG: MG ZR 1.4 16v
- Numer Gadu-gadu: 1295187
- Lokalizacja: Warszawa/okolice
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Miota nim jak szatan 
Może samego mistrza goniłeś?
http://moto.gadu-gadu.pl/57657640093879 ... b02a01bc4c

Może samego mistrza goniłeś?

http://moto.gadu-gadu.pl/57657640093879 ... b02a01bc4c
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
No dobra - czas wykorzystać kilka dni wolnego jakie mam przed sobą i nadrobić trochę zaległości w temacie. Śnieg i minusowa temperatura nie zachęcają do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, także możecie liczyć na kolejną porcję nowości, a od czasu ostatniego wpisu trochę się zmieniło.
1. Mocy przybywaj - czyli jak odzyskałem zaginione konie
Mała podróż w czasie - sierpień 2010, Borki, Ogólnopolski zlot Peugeot Klub Polska, licznie reprezentowany również przez naszą forumową załogę. Na miejscu oprócz oczywistych atrakcji w postaci lejącego się zewsząd piwa, zagryzanego kiełbasą lepiej lub gorzej upieczoną nad ogniskiem, znalazła się również mobilna hamownia, na której to wiele osób postanowiło sprawdzić ile z wpisanych w dowód rejestracyjny koni mechanicznych ostało się po wieloletniej eksploatacji. Wśród nich również ja
Wynik: + 29.5 konia więcej niż w dowodzie! Rewelacja - pomyślą niektórzy
Był w tym wszystkim tylko jeden mały szkopuł. W dowodzie mojego puga, w pozycji pojemność silnika w dalszym ciągu widnieje zapis iż jest to 1.1 o oszałamiającej mocy 60 koni mechanicznych. Suma sumarum oznaczało to że z mojego stada 120 koni, trzydzieści i pół jednego dało dyla.
Where is this horse power.....? Horsi, horsi, horsi.
Po powrocie ze zlotu rozpoczęły się trwające prawie tyle co podróż na Jowisza i z powrotem, poszukiwania moich rumaków. Stosując metodę: " wymień tą część na taką samą używaną" sprawiłem, że przez mój samochód przewinęły się: dwa komputery Motronic, 3 przepływki Boscha, kolejna cewka, moduł, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, świece, przewody i tryliard innych pierdół. Efekt był oczywiście do przewidzenia - konie po zastosowaniu powyższej kombinacji nie pomyślały nawet przez chwilę o powrocie na swoje miejsce.
Z pomocą przyszedł cowboy z amperomierzem zamiast lassa, który w czasie krótszym niż wystrzelenie wszystkich naboi z colta, zdiagnozował że ciała dał czujnik położenia przepustnicy. Tego samego dnia pojawiłem się w warsztacie uzbrojony w siatkę używanych TPS-ów, będąc pewny wygrania tego pojedynku. Możecie sobie wyobrazić me zdziwienie, gdy okazało się że żaden z czterech czujników, które dostarczyłem nie jest sprawny. Oznaczało to koniec ery, montowania używanych elementów elektronicznych. Na przepustnicy następnego dnia zagościł, nówka funkiel czujnik położenia przepustnicy, a zaginione konie.. wróciły na swoje miejsce i zaczęły ostro dawać czadu
Pierwsza setka trochę powyżej 8 sec, rewelacyjna elastyczność (aczkolwiek narowistość to chyba lepsze określenie) oraz prędkość maxymalna z dwójką z przodu, utwierdziły mnie w przekonaniu że to nie był efekt placebo
Zdrowe GTI jest naprawdę szybkie - polecam
.
2. Badanie możliwości zawieszenia GAZ SHOCKS... (i jego późniejsze konsekwencje)
Mniej więcej dwa lata temu, kiedy po raz pierwszy postanowiłem sprawdzić skrajne możliwości zestawu tej brytyjskiej marki, ofiarą padły moje kielichy MacPheroson'a, które nie wytrzymały parcia i na jednym z bardziej wyczuwalnych wybojów, pozwoliły amortyzatorom zrobić sobie z mojej garbatej maski materiał, w którym wykonany został odcisk górnych sztyc jakimi wyżej wymienione amortyzatory były zakończone. Poszedłem wtedy po rozum do głowy i na owe kolumny, naspawane zostały grube niczym placek ziemnaczany wzmocnienia ze stali, a ja obiecałem sobie że już nie będę zbliżał się z regulacją do pozycji określanej przez moich pasażerów jako "beton".
Niestety, wszyscy miewamy chwilę słabości. Ostatnio miała ją jednocześnie moja siła woli oraz prawa przednia sprężyna. Ta druga oznajmiła mi dość donośnym metalicznym dźwiękiem, iż nie ma zamiaru znosić moich eksperymentów pod tytułem "jak twardo może być". Efekt na załączonym obrazku..
Z uwagi że zakup zawieszenia miał miejsce w UK, w dodatku za pośrednictwem brytyjskiego fanklubu 205tek, sprawa wymiany tego elementu na gwarancji stała się mocno wątpliwa. Polski dystrybutor firmy GAZ SHOCKS nie akceptuje gwarancji na produkty zakupione poza naszą ojczyzną, co oznaczało że czekają mnie pewne wydatki. Element na szczęście występuje, aczkolwiek czas oczekiwania jak i cena jaką przyszło by mi za niego zapłacić, zachęcała do poszukania alternatywnego rozwiązania mojego problemu. Z pomocą przyszedł znajomy warsztat, który na podstawie wykresów jakie były dołączone do zestawu który uszkodziłem, dobrał mi dwie nowe sprężyny zawieszenia gwintowanego z katalogu marki KW. Nie wiem czy to kwestia producenta, czy być może innej charakterystyki nowy sprężyn, ale samochód nie stracił nic na walorach trakcyjnych, za to tłumi wyboje zdecydowanie ciszej i bardziej komfortowo. Podsumowując nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
1. Mocy przybywaj - czyli jak odzyskałem zaginione konie

Mała podróż w czasie - sierpień 2010, Borki, Ogólnopolski zlot Peugeot Klub Polska, licznie reprezentowany również przez naszą forumową załogę. Na miejscu oprócz oczywistych atrakcji w postaci lejącego się zewsząd piwa, zagryzanego kiełbasą lepiej lub gorzej upieczoną nad ogniskiem, znalazła się również mobilna hamownia, na której to wiele osób postanowiło sprawdzić ile z wpisanych w dowód rejestracyjny koni mechanicznych ostało się po wieloletniej eksploatacji. Wśród nich również ja

Wynik: + 29.5 konia więcej niż w dowodzie! Rewelacja - pomyślą niektórzy

Where is this horse power.....? Horsi, horsi, horsi.
Po powrocie ze zlotu rozpoczęły się trwające prawie tyle co podróż na Jowisza i z powrotem, poszukiwania moich rumaków. Stosując metodę: " wymień tą część na taką samą używaną" sprawiłem, że przez mój samochód przewinęły się: dwa komputery Motronic, 3 przepływki Boscha, kolejna cewka, moduł, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, świece, przewody i tryliard innych pierdół. Efekt był oczywiście do przewidzenia - konie po zastosowaniu powyższej kombinacji nie pomyślały nawet przez chwilę o powrocie na swoje miejsce.
Z pomocą przyszedł cowboy z amperomierzem zamiast lassa, który w czasie krótszym niż wystrzelenie wszystkich naboi z colta, zdiagnozował że ciała dał czujnik położenia przepustnicy. Tego samego dnia pojawiłem się w warsztacie uzbrojony w siatkę używanych TPS-ów, będąc pewny wygrania tego pojedynku. Możecie sobie wyobrazić me zdziwienie, gdy okazało się że żaden z czterech czujników, które dostarczyłem nie jest sprawny. Oznaczało to koniec ery, montowania używanych elementów elektronicznych. Na przepustnicy następnego dnia zagościł, nówka funkiel czujnik położenia przepustnicy, a zaginione konie.. wróciły na swoje miejsce i zaczęły ostro dawać czadu

Pierwsza setka trochę powyżej 8 sec, rewelacyjna elastyczność (aczkolwiek narowistość to chyba lepsze określenie) oraz prędkość maxymalna z dwójką z przodu, utwierdziły mnie w przekonaniu że to nie był efekt placebo


2. Badanie możliwości zawieszenia GAZ SHOCKS... (i jego późniejsze konsekwencje)
Mniej więcej dwa lata temu, kiedy po raz pierwszy postanowiłem sprawdzić skrajne możliwości zestawu tej brytyjskiej marki, ofiarą padły moje kielichy MacPheroson'a, które nie wytrzymały parcia i na jednym z bardziej wyczuwalnych wybojów, pozwoliły amortyzatorom zrobić sobie z mojej garbatej maski materiał, w którym wykonany został odcisk górnych sztyc jakimi wyżej wymienione amortyzatory były zakończone. Poszedłem wtedy po rozum do głowy i na owe kolumny, naspawane zostały grube niczym placek ziemnaczany wzmocnienia ze stali, a ja obiecałem sobie że już nie będę zbliżał się z regulacją do pozycji określanej przez moich pasażerów jako "beton".
Niestety, wszyscy miewamy chwilę słabości. Ostatnio miała ją jednocześnie moja siła woli oraz prawa przednia sprężyna. Ta druga oznajmiła mi dość donośnym metalicznym dźwiękiem, iż nie ma zamiaru znosić moich eksperymentów pod tytułem "jak twardo może być". Efekt na załączonym obrazku..
Z uwagi że zakup zawieszenia miał miejsce w UK, w dodatku za pośrednictwem brytyjskiego fanklubu 205tek, sprawa wymiany tego elementu na gwarancji stała się mocno wątpliwa. Polski dystrybutor firmy GAZ SHOCKS nie akceptuje gwarancji na produkty zakupione poza naszą ojczyzną, co oznaczało że czekają mnie pewne wydatki. Element na szczęście występuje, aczkolwiek czas oczekiwania jak i cena jaką przyszło by mi za niego zapłacić, zachęcała do poszukania alternatywnego rozwiązania mojego problemu. Z pomocą przyszedł znajomy warsztat, który na podstawie wykresów jakie były dołączone do zestawu który uszkodziłem, dobrał mi dwie nowe sprężyny zawieszenia gwintowanego z katalogu marki KW. Nie wiem czy to kwestia producenta, czy być może innej charakterystyki nowy sprężyn, ale samochód nie stracił nic na walorach trakcyjnych, za to tłumi wyboje zdecydowanie ciszej i bardziej komfortowo. Podsumowując nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Ostatnio zmieniony 10 kwie śr, 2013 7:56 pm przez Haku, łącznie zmieniany 1 raz.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
elegancko
hmm, teraz wszyscy mamy o myślenia
czy jak mój lata ok 215 i ma ok 8/100 to jest to dobry prawdziwy git? ja mam cały czas wrażenie, że czegoś brakuje

hmm, teraz wszyscy mamy o myślenia

czy jak mój lata ok 215 i ma ok 8/100 to jest to dobry prawdziwy git? ja mam cały czas wrażenie, że czegoś brakuje

http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Raczej, skoro moje mi16 bez zadnego remontu po zwężeniu blosem krecilo na skrzyni z gti 1,9 ktora zabijala przyspieszenie czas 7/100
Ile Vmax by to polecialo nigdy nie sprawdzilem, wiem tylko ze na 4 biegu 200km/h pojawialo się dość szybko
Ile Vmax by to polecialo nigdy nie sprawdzilem, wiem tylko ze na 4 biegu 200km/h pojawialo się dość szybko
- sekator
- Maniak
- Posty: 1269
- Rejestracja: 28 paź pt, 2005 1:04 pm
- Posiadany PUG: RADON Jelous, 1,9gti, Cupra Ateca, KIA Sorento'15 .. dosłownie "było" 1,3rallye :-(
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
raczej źle czy raczej dobrze bo zbyt zmęczony jestem żeby zrozumiećmoralez pisze:Raczej, skoro moje mi16 bez zadnego remontu po zwężeniu blosem krecilo na skrzyni z gti 1,9 ktora zabijala przyspieszenie czas 7/100
Ile Vmax by to polecialo nigdy nie sprawdzilem, wiem tylko ze na 4 biegu 200km/h pojawialo się dość szybko


http://www.mplenergy.pl/ - akumulatory przemysłowe VRLA: AGM, żelowe oraz źródła energii odnawialnej
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Po zmianach w zawieszeniu przyszedł w końcu czas na kolejne upgrade'y we wnętrzu. Po wizycie w Ciechanowie stałem się posiadaczem kolejnego kompletu foteli skórzanych w czarno czerwoną kratę. Na pierwszy rzut oka, bardzo dalekich od ideału...
ale z góry było powiedziane że mają posłużyć za dawcę niektórych tylko elementów... W ten oto sposób na miejscu mojego starego, mocno już zjeżdżonego fotela kierowcy....
... zagościł element złożony z trzech różnych, za to od ideału już nie tak odległy:
Przy okazzji na nowym fotelu jak i na reszcie tapicerki zastosowany został balsam koloryzujący Saphir Beaute Du Cuir, dający naprawdę konkretny, długotrwały efekt. Sesja po montażu w samochodzie już niebawem.
ale z góry było powiedziane że mają posłużyć za dawcę niektórych tylko elementów... W ten oto sposób na miejscu mojego starego, mocno już zjeżdżonego fotela kierowcy....
... zagościł element złożony z trzech różnych, za to od ideału już nie tak odległy:
Przy okazzji na nowym fotelu jak i na reszcie tapicerki zastosowany został balsam koloryzujący Saphir Beaute Du Cuir, dający naprawdę konkretny, długotrwały efekt. Sesja po montażu w samochodzie już niebawem.
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm
-
- Nowicjusz
- Posty: 64
- Rejestracja: 06 wrz pn, 2010 8:40 pm
- Posiadany PUG: 205 XU9J4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Białystok
Re: 205 Forever GTI
foteliki 1-sza klasa tez chce takie!:P
Był:Peugeot 205 1.0 84
Był:Peugeot 205 Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Gti 1.6 88
Był:Peugeot 205 Gutmann Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Green 89
Był:Peugeot 405 Mi16 90
Był:Peugeot 405 Mi16 US 91
Jest:Peugeot 205 1.4 XR 89-Szwed
Był:Peugeot 205 Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Gti 1.6 88
Był:Peugeot 205 Gutmann Gti 1.9 87
Był:Peugeot 205 Green 89
Był:Peugeot 405 Mi16 90
Był:Peugeot 405 Mi16 US 91
Jest:Peugeot 205 1.4 XR 89-Szwed
- TomekŻulu
- Junior
- Posty: 225
- Rejestracja: 14 sty sob, 2012 12:19 am
- Posiadany PUG: Roland Garros
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Grenntown
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Super sprawa ten balsamik, jest biały?
- Haku
- Uzalezniony
- Posty: 508
- Rejestracja: 02 cze czw, 2005 1:36 am
- Posiadany PUG: 205 Forever GTI-6
- Numer Gadu-gadu: 5369054
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 205 Forever GTI
Peugeot 205 Forever GTI-6 / 170,5KM 198,9Nm