Historia długa mego Puga, który pomału odbiega od ORFINAŁU
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Wy się śmiejecie a ja kupiłem kolejną nową częśc do CTI...aparat zapłonowy
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Skąd masz takie kwiatki ?? moze znajdziesz mi coś do XY8 bo zamierzam powymieniać parę częsci
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Z Allegro normalnie centralnie trzeba uważać ..i są takowe kwiatki...powiem więcej, czasem nawet kwiaciarnia się robi...ale nie mam kasy na wszystko niestety...
Co planujesz w leżaczku wymieniać?
Co planujesz w leżaczku wymieniać?
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Pompa wody , jest za 50zł i mysle ze niedługo ją kupie (Delphi)
łańcuch rozrządu mam nowy w kartoniku ,ale jak zauwazylem po jakim przebiegu sie zużywa to ostawiłem na półkę (moze za 5 lat :p )
może kopułka i palec + oring aparatu zapłonowego
chłodnica bo pękł bolec od zbiorniczka wyrównawczego
no i koniec jeśli chodzi o silnik
każdy tak narzeka na te leżaki , a wg mnie jest niezniszczalny i niepsujący się .
łańcuch rozrządu mam nowy w kartoniku ,ale jak zauwazylem po jakim przebiegu sie zużywa to ostawiłem na półkę (moze za 5 lat :p )
może kopułka i palec + oring aparatu zapłonowego
chłodnica bo pękł bolec od zbiorniczka wyrównawczego
no i koniec jeśli chodzi o silnik
każdy tak narzeka na te leżaki , a wg mnie jest niezniszczalny i niepsujący się .
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
A dziś przyszły klocki hamulcowe...na zapas .. w sumie...
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... 53#p174953
http://www.forum.peugeot205.pl/viewtopi ... 53#p174953
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Dziś w końcu zebrałem się i zmontowałem ( wraz z polutowaniem nowych kabelków ) halogeny.
Odczyszczone i odmalowane na nowo ramki, nowe szkła z odbłyśnikami, nowe uszczelki, i wyczyszczone obudowy...poniżej efekt..
Odczyszczone i odmalowane na nowo ramki, nowe szkła z odbłyśnikami, nowe uszczelki, i wyczyszczone obudowy...poniżej efekt..
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- KuKiTa
- Maniak
- Posty: 1019
- Rejestracja: 01 sie wt, 2006 9:15 pm
- Posiadany PUG: 205 GTi
- Numer Gadu-gadu: 360167
- Login tlen: kukita
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
wypassssssss, ale przecież chwaliłeś sie że są w super stanie
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
A i owszem.... w CTI są zamontowane...te to drugi komplet.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- RafGentry
- Moderator
- Posty: 6945
- Rejestracja: 06 cze śr, 2007 8:40 pm
- Posiadany PUG: GTI Griffe, GTI LeMans, GTI, CTI, XRD, XS, Indiana, 405 STDT
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
ZboczeniecOrfister pisze:A i owszem.... w CTI są zamontowane...te to drugi komplet.
Ale dzięki takim jak Ty, oryginalne 205 CTI przetrwa całe lata
Facebook: https://www.facebook.com/Peugeot205Poland
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
Instagram: http://www.instagram.com/peugeot205polska/
Syndykat Sępów Krakowskich
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Hehehe .. to chyba jedyny przypadek, kiedy za slowo zboczeniec grzecznie podziękuję,,
No plan jest taki, by CTI było do końca dni...niezależnie czyje przyjdą pierwsze...moje czy jego
Co do oryginalności...myślę ostatnio nad powrotem do Speedline 14"...
wiem, ze to nie 15", wiem że ciężej je wyważyć z powodu braku otworu na przelot...wiem, że wielu się ich wyzbyło...bo nie są coool .. ( łacznie ze mną, bo z ory kolami od CTI sprzedałem GT )...wszytsko to wiem..
ale poczyniłem kroki by odkupić od nowego już właściciela mojego GT wspomniane wyżej felgi..
po pierwsze primo - będą ory 14"
po drugie primo - będą to te same felgi które jeździły w moim CTI od produkcji...
tooo jest dopiero zboczenie..
No plan jest taki, by CTI było do końca dni...niezależnie czyje przyjdą pierwsze...moje czy jego
Co do oryginalności...myślę ostatnio nad powrotem do Speedline 14"...
wiem, ze to nie 15", wiem że ciężej je wyważyć z powodu braku otworu na przelot...wiem, że wielu się ich wyzbyło...bo nie są coool .. ( łacznie ze mną, bo z ory kolami od CTI sprzedałem GT )...wszytsko to wiem..
ale poczyniłem kroki by odkupić od nowego już właściciela mojego GT wspomniane wyżej felgi..
po pierwsze primo - będą ory 14"
po drugie primo - będą to te same felgi które jeździły w moim CTI od produkcji...
tooo jest dopiero zboczenie..
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Kamkiler
- Maniak
- Posty: 1279
- Rejestracja: 29 sie pn, 2005 8:05 pm
- Posiadany PUG: 205 TCTi
- Numer Gadu-gadu: 3470719
- Lokalizacja: Łomianki
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Zamysł jest dardzo dobry , i życzę Ci byś wytrwał . Ja osobiście jednak myśle że fajnie mieć jedyną w polsce wersje nadwiozia CT ,ale w oryginale nie jest za piękna więc staram się ją trochę poprawić by peugeot 205 wzbudział podziw na każdej drodze i światłach jak dotychczas ...
CTi nie ma tego problemu :p
CTi nie ma tego problemu :p
Czeka nas jeszcze duzo pracy http://www.kamkiler.205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Wczoraj na parkingu u rodziców w Gostyninie...
Kiedyś to była fajna 205ka GRD, ale dostała się w niepowołane ręce...drzwi zamykały sie delikatnie, a ten walił nimi tak, że aż na dachu bąble sie robiły od nadciśnienia w kabinie
Kiedyś to była fajna 205ka GRD, ale dostała się w niepowołane ręce...drzwi zamykały sie delikatnie, a ten walił nimi tak, że aż na dachu bąble sie robiły od nadciśnienia w kabinie
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
-
- Junior
- Posty: 300
- Rejestracja: 14 cze śr, 2006 4:41 pm
- Posiadany PUG: 205 XS 1,4 TU3M, 205 Mutato (automato-manualo-berlingo-306-405tka)
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: rawa vs wawa
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
14 speedline są może trudniejsze w wyważeniu ale moga naprawde super wyglądać .
Nawet moje staruszki jak wymyłem to wyglądały super mimo że jedna z felg naprawdę jest brzydka z bliska .
Nawet moje staruszki jak wymyłem to wyglądały super mimo że jedna z felg naprawdę jest brzydka z bliska .
cookie monster -- 205 XS , 205 1,6 hybryda ( automato-berlingo-405tko)
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Jutro, lub w środę będę miał komplet 14" Speedline u siebie...oczywiście zamieszczę zdjecia.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl
- Orfister
- Moderator
- Posty: 5717
- Rejestracja: 06 wrz śr, 2006 8:36 am
- Posiadany PUG: Peugeot 205 CTI
- Numer Gadu-gadu: 2690638
- Lokalizacja: Gostynin
- Kontakt:
Re: No i stało się! Kupiłem piękne CTI :)
Kolejne inwestycje poczynione...
Z racji tego, że posłuszeństwa odmówiła uszczelka pod miską olejową, nastąpiła jej wymiana...na Reintza
Idąc dalej i za ciosem...po zdjęciu miski warto było też wymienić łańcuszek pompy oleju, padło na oryginalny - jak na poniższym zdjęciu..
Do jego wymiany konieczne było zdemontowanie obudowy z simmeringiem....też poszedł nowy...
Dalszym krokiem było naprawienie błędu sprzed 5 tyś km - czyli wymiana pompy wodnej...
Stara niestety przez głupotę nie została wymieniona, co teraz zemściło się dodatkową robotą..
Wybór padł na SKF oczywiście. Stara zaczynała już cieknąć, co uwidoczniło się dopiero po zdemontowaniu obudów...a po wyjęciu pompy okazało się jeszcze że zaczynała juz wyć - reparaturka juz też prawie nie trzymała...
Kolejnym zaskoczeniem było to, że po zdemontowaniu pompy okazało się iż jest fabryczna - co stwierdziłem po kształcie łopatek wirnika.
Niestety czas spowodował w bloku, w kanale wodnym tuz przy pompie korozję w postaci wrzerów kawitacyjnych. Na to niestety nie mamy wpływu.
Po złożeniu dołu i rozrządu - na nowym pasku oczywiście, przyszła kolej na regulację zaworów.
Okazało się jednak, że nie jest ona konieczna, luzy takie jak być powinny, co niezmiernie miło mnie zaskoczyło.
Miłą niespodzianką był też kształt krzywek, które wg oceny, naocznej praktycznie nie noszą śladów zużycia ( patrz zdjęcia ).
całość przykryłem wymytą pokrywą z nową uszczelką..
Miałem jeszcze zmieniać aparat zapłonowy, ale nie starczyło już czasu, bo priorytetem była wymiana amortyzatorów.
Po raz kolejny czas pozwolił jedynie na wymianę przednich. prócz amortyzatorów poszły nowe łożyska Macphersona gumy, odboje i osłony ( Bilstein ).
Przy okazji wymieniłem płyn chłodniczy i olej na nowy.
To tak po krótce...
Kolejnym etapem będzie wymiana amortyzatorów z tyłu oraz aparatu zapłonowego wraz z regulacją zapłonu.
Z racji tego, że posłuszeństwa odmówiła uszczelka pod miską olejową, nastąpiła jej wymiana...na Reintza
Idąc dalej i za ciosem...po zdjęciu miski warto było też wymienić łańcuszek pompy oleju, padło na oryginalny - jak na poniższym zdjęciu..
Do jego wymiany konieczne było zdemontowanie obudowy z simmeringiem....też poszedł nowy...
Dalszym krokiem było naprawienie błędu sprzed 5 tyś km - czyli wymiana pompy wodnej...
Stara niestety przez głupotę nie została wymieniona, co teraz zemściło się dodatkową robotą..
Wybór padł na SKF oczywiście. Stara zaczynała już cieknąć, co uwidoczniło się dopiero po zdemontowaniu obudów...a po wyjęciu pompy okazało się jeszcze że zaczynała juz wyć - reparaturka juz też prawie nie trzymała...
Kolejnym zaskoczeniem było to, że po zdemontowaniu pompy okazało się iż jest fabryczna - co stwierdziłem po kształcie łopatek wirnika.
Niestety czas spowodował w bloku, w kanale wodnym tuz przy pompie korozję w postaci wrzerów kawitacyjnych. Na to niestety nie mamy wpływu.
Po złożeniu dołu i rozrządu - na nowym pasku oczywiście, przyszła kolej na regulację zaworów.
Okazało się jednak, że nie jest ona konieczna, luzy takie jak być powinny, co niezmiernie miło mnie zaskoczyło.
Miłą niespodzianką był też kształt krzywek, które wg oceny, naocznej praktycznie nie noszą śladów zużycia ( patrz zdjęcia ).
całość przykryłem wymytą pokrywą z nową uszczelką..
Miałem jeszcze zmieniać aparat zapłonowy, ale nie starczyło już czasu, bo priorytetem była wymiana amortyzatorów.
Po raz kolejny czas pozwolił jedynie na wymianę przednich. prócz amortyzatorów poszły nowe łożyska Macphersona gumy, odboje i osłony ( Bilstein ).
Przy okazji wymieniłem płyn chłodniczy i olej na nowy.
To tak po krótce...
Kolejnym etapem będzie wymiana amortyzatorów z tyłu oraz aparatu zapłonowego wraz z regulacją zapłonu.
CTI , TSA ... i ja
http://www.Orfister.peugeot205.pl
http://www.Orfister.peugeot205.pl